İade noktanızda neden kaba davranıyorum? Noktadan çok ve sık sık satın alıyorum.
PVZ çalışanı ( ikisinden biri) iddia tonlamasıyla ilk kez konuşmuyor: talimatlar veriyor, dürtüyor, saygısızlık ediyor.
Burası bir türbe değil, eğilmek için gelmedim, alışverişim için geldim. Üç ziyarette ikinci kez çalışan beni duygulara sürükledi.
İlk defa yöneticinin telefonunu istedim, reddettim.
Boşuna bu durumu görmezden geldim.
Bu sefer
Pek çok şey vardı, bir kısmı ödendi, bir kısmı yoktu, onları ayırmanız gerekiyordu. Her şeyi bir anda kucak dolusu masadan alamadım, parçalar halinde alıp yeniden depoya götürdüm, ödememi bir kenara bıraktım. Bu benim için 10-15 saniye sürdü.
Bu süre zarfında bana her şeyi bir kerede almamın emredildiğini iki kez söylediler, eşyalarım yoluna giriyor. Tonlama uygun olduğu için bu nazik bir istek olmadığı belirtildi. Ancak operatörün kendisi de parçaları benim tarafımdan çıkardı (bu arada tam 3-4 paket eşya). Onu bastırdım, böyle bir tavırdan nefret etmeye niyetim yok. Çalışan çok konuşkan, bu sefer beni duygulara kaptırmayı başardı.
Ve bir kiraz gibi: Bana uymayan malları geri kabul etmeyeceğim, uygulamaya iade yazmayacağım, buraya gelmeyeceğim, hizmet etmeyeceğim, malları kişisel olarak da geri almayacağım. Onay almadan daha fazla para yazmak istedim. Ancak tam anlaşmadan sonra aktarıyorum ve onları haritada Ozon tutmuyorum.
Her şeyi bırakıp bedel ödemeden gidebilirdim.
Ancak her geri ödeme için ödeme yapan satıcılar için üzülüyorum.
Kendime saygı duyuyorum, bu yüzden buraya bir daha gelmeyeceğim. Ozon da servise yazdı. Rospotrebnadzor'a yazacağım. Videodaki her şey var.
Bu arada, bu madde aracılığıyla bir yılda 183.000 ruble karşılığında satın alındı. Evet lütfen.