Opel asrtra 2021 1.5 diesel'e hizmet verdi. Check engine hatasını okumak için kaydoldum. Varışta bir yağ servisi yapmamı istedim, buluşmaya gittik, bunun için teşekkür ederim) Yedek parçaların stokta olduğunu, 0w20 yağının hatayı kaldırdığını, ilk ziyarette% 20 indirim yaptığını geçirdik.
Geri bildirimlerimi iyileştirmek isterim, çünkü sitede hizmet için bir form doldurdum, kimse onu görmedi, okumadı ve 2 gün önce geri aramadı, tüm verileri doldurmak için müşteriden ve yöneticiden zaman aldığını sözlü olarak aramak ve söylemek zorunda kaldım. Telefonla yaptırımların olduğu, yedek parça olmadığı, fabrikanın depomuzu doldurmadığı konusunda uyardılar, ancak şimdi kimin için kolay olsa da kendi başlarına doldurmaları gerekecek). Üniformalı, tam isme, markaya, şaraplara, yıla, eserlerin listesine ihanet ettim.
Yüksek bakım maliyeti ve sorun giderme yönetmeliğinin ötesine bakma isteksizliği şeklinde ortaya çıkan her şeyle birlikte normal markalı bir araba hizmeti. Ayrı olarak, hizmet seviyesini, hizmet ustasını (veya orada ne dediklerini) not etmek istiyorum - insanlardan her zaman bıkmış bir insan gibi görünüyor, insanlarla çalışmaya yeri yok, aksine bir başkası iletişim kurmakta hoştur (isim vermiyorum, ancak iletişim kurarken hemen anlayacaksınız) kim kimdir).
Topuk gibi bir araba arıyordum, Opel'i de markalaşmaya karar verdim. Öldürülen zaman. Opel otomobilleri için indirimli fiyatlar ve Çinliler de aynı fiyatlarla yüzde birkaç daha düşük satıyorlar. Yaptırımlar diyorlar. Komik)