Ve bir yıldız, sizin için çok şey var.
Uçuş: Bişkek - Moskova (Domodedovo)
1. iki kişilik bilet alıyorum, kalkış sayısı 12 Eylül, U6 uçuş 2456. Pencerenin yanındaki koltuklar önceden satın alındı ve elbette onlar için fazladan ödeme yapmanız gerekiyor.
2. Kalkıştan bir gün önce, mutluluk mektubu - uçuş iptal edildi. Ancak 20 dakika sonra, ertesi gün uçuş için biletlerin verildiğini bildiren bir mesaj var. Şey, hiçbir şey olmuyor, korkutucu değil.
3. 12 Eylül, uçuşun sabah 8: 40'tan sabah 9: 40'a ertelendiğini belirten mektup da fena değil, söylediğiniz için teşekkür ederim.
4. Davul gözleme rulosu, 13 Eylül sabahı, turun saat 7'si, kalkıştan iki saat önce, havaalanında kalkışın sabah 11'de olduğunu görüyoruz. Neden haber verilmedi? Neden bu kadar erken kalkıp yola çıktık? Havaalanında neden fazladan 2 saat daha yemek yemelisiniz?
5. Havayollarının veri sitesine gitmeye karar verdik ve orada kalkışın öğleden sonra saat 12'de olacağına dair bilgiler var. Göz şimdiden seğirmeye başlıyor ve sinir sistemi yavaş yavaş pes ediyor. Manas Bilgi Masası (Bişkek Havaalanı), 12'de kalkışla ilgili hiçbir bilgi bilmediğini, yalnızca kalkışın 11'de olduğu konusunda bilgi sahibi olduklarını söylüyor.
6. 11'de hiçbir şey olmuyor ve yine de kalkışın öğleden sonra saat 11'de olduğu bilgisi ortaya çıkıyor. Uçağa giriş izninin saat 11: 30'da başladığını mı düşünüyorsunuz? Sizin için bok, sadece 12 yaşında 2 kız uçağa girmek için ayağa kalktı. Sadece öğleden sonra bir kuruş ile eğimliyken, uçak Kırgızistan topraklarından koptu.
Ve en çok kek. Gemide beslenmezler, ancak uçtuğunuz uçağın kanadının fiyatına yiyecek satın alabilirsiniz ve arabanın sırası size geldiğinde cips ve çikolata kalır.
Uçak eski ve kirli.
Neredeyse unutuyordum, havayolu satın aldığımız koltuklara büyük bir cıvata attı. Uçağın sonunda tuvalete, erken saatlerde beni hapse attılar ve o zaman neden koltuklar için ek ücret alıyorsunuz? Sonuç olarak, tatlar ve seslerle uçuyorsanız, gerçekten dinlemek istemeyen biri.
Moskova- Bişkek uçup geri döndüler, her ikisi de uçuşları birkaç saat geciktirdi. Check-in yaparken, birlikte uçan iki yolcuya yakınlarda yer vermiyorlar, sadece hem Moskova'ya hem de Bişkek'e satıyorlar. Artık sizinle uçmak istemiyorum.
Bir isim: temsilcilik ofisi. Üç gün boyunca işte kimse yoktu))))
Telefonla cevap vermiyorlar.
Ne söylenmeli: Bu UA!))))
19. yüzyıldan kalma, vakaların% 90'ında uçuş gecikmeleri olan bir şirket!!!!
29.12.2023 tarihinde Moskova-Bişkek uçuşu bir «premium" bilet satın aldım (her biri 23 kg'lık 2 torba ve 10 kg'lık el bagajı). Çalışan check-in yapmaya başladığında biletime bakmadan 2 çantam olmasına rağmen «1 çantayı koyuyoruz» diye bağırmaya başladı. Yüksek tonlarda konuştuktan sonra yine de bilete bakmaya karar verdim. Ardından, uçuşun 4,5 saatlik gecikmesi. A / K çalışanlarından hiçbiri temel olarak su teklif etmedi. Uçağa binmeden önce el bagajınızı kontrol edin. Sırt çantam neredeyse kalibratöre sığıyordu ve ödemezsem uçağa ya da sırt çantamı hurdaya çıkarmazlarsa bana 3500₽ ödemeye zorladılar. Ural Havayolları çalışanları Slav olmayan insanlara karşı ayrımcılık yapıyor. Eğer iyi Rusça konuşmuyorsanız, o zaman kişiliklere geçmeye başlarlar, hakaret ederler. Bu sadece dehşet verici, çok hayal kırıklığına uğradım!!! Bir daha asla, hiçbir durumda bu şirkete gitmeyeceğim.
R.S.
Check-in sırasında yanımda Tacikistan vatandaşları duruyordu, (beni nahoş eden) bir çalışan bu adamları doğrudan metinle üç harf gönderiyordu, bu kadar müstehcen şeyler söylüyordu, «anavatanınıza gidin ve bir daha geri dönmeyin» derdi. Ayrımcı kişiler Ural Havayolları'nda çalışıyor.
Merhaba. Merhaba. Bişkek- Moskova uçuyorlardı. Bu tür çalışanları henüz aynı havayolunda görmediler - küstahlar, insanlarla nasıl iletişim kuracaklarını bilmiyorlar, kibirli "özellikle kızlar". Uçuş, 30.09.2023 tarihinde 17.15'te uçağın baş kısmındaydı. Bana öyle geliyor ki, rospotrebnadzor'daki hizmetten sürekli şikayet etmeleri gerekiyor. İle
Videoya çekmediğim için üzgünüm, bir dahaki sefere çekeceğim ve ilk kanalda veya Kırgızistan kanallarında Ural havayollarının nasıl hizmet verdiğini göstermelerine izin vereceğim. Kanıtlamaya bile gerek yok, halkın incelemelerine göre görülebilir. Tutum sadece g'dir.. Rus olmayanlarla ilgili olarak, neden uçağa binmelerine izin veriliyor?!
Moskova-Oş uçuşu U62909 20 Temmuz'da. El bagajıyla orijinal bir "pusuya" yakalandılar.
Kayıt sırasında kimseden hiçbir şeyi kontrol etmediler. Sonra çıkışa geliyoruz, biniş odasını bizden alıyorlar ve sonra içeride kalibratörleri var. El bagajınız gevşekse (!) oraya düşmez, o zaman a / c temsilcisi binişi elinde tutar, binişe izin vermez ve onu 3500 ruble para cezası ödemeye zorlar. El bagajının değiştirilebileceğine dair itirazlar - örneğin, bazı şeyleri kendinize koymanız kabul edilmez. El bagajının kalibratöre girip girmediğini kontrol etmelerine izin verilmez, çünkü kalibratörün dışında yoktur. Kısacası, tam bir "tuzak".
Urallarla çok uçtum ve Zaferle de uçtum ama henüz böyle kurnaz bir odakla karşılaşmadım.
Yolcuların% 95'i göçmen, eve uçuyor. Pek çok ruble yok. Uçuştan çekilmekten korkuyorlar, video çekiminin yasak olduğunu söylüyorlar ve sonunda polisin kıyafetini çağırıyorlar. Göçmenler komşularına bakarlar, ödeme yapmak için birbirlerine para aktarırlar.
Böyle bir cazibe merkezi düzenleyen a / C temsilcisi nazikçe rozetinin fotoğrafını çekmeme izin verdi (ekliyorum).
Kısacası, dikkatli olun. Kayıt olurken el bagajınızı kendiniz kontrol edin. Kalibratöre serbestçe düşmelidir. Böylece bu tür «pusulardan» kaçınabilir ve Urallarla ucuza uçmaya devam edebilirsiniz. A /k'yı beğendim, sanırım bu sahada bir girişimdi.
Korkunç havayolu şirketi! Moskova- Bişkek uçuşumuzu sabahtan geceye iptal ettiler ve havaalanını da değiştirdiler! Bu yüzden özellikle sabahı seçtik!!!! Ve ihtiyacımız olan havaalanı!!! Böylece iptal edilen uçuşu 2 saat geciktirmeyi de başardılar! Uçakta bize beslenmemiz reddedildi, eğer uçuşunuz olsaydı size verileceklerini ve bu şekilde yardım edemeyeceğimizi savunarak! Ve biletlerle birlikte ekstra, yiyecek satın aldık! İnsanlar öfkelendiler, kim kendine yer satın aldı
ek bir ücret karşılığında! Sharashkin'in ofisi! Sanırım savcılık sizin için ağlıyor! ***!
Sabah Zhukovsky-Bişkek uçuşumuzun Domodedovo-Bişkek gece uçuşuna aktarıldığı bir durum oldu, bu çok rahatsız ediciydi, çünkü Grup I engelli bir kişi bir refakatçiyle beyin ameliyatı geçirdikten sonra uçuyordu. Doktorlar sadece sabah ve öğleden sonra uçuş saatlerini şiddetle tavsiye ettiler. Bişkek kentindeki Ural Havayolları temsilciliğine, kalkışı bir veya iki güne ertelemesini, ancak uçuşun sabah olması için talepte bulundum. Çalışanlar derhal başvuruyu Moskova ofisine gönderdiler ve yarım saat sonra yeni kalkış tarihi ve saati hakkında postaya bir onay geldi. Temsilciliğimizin çalışanlarının iletişime derhal tepki vermelerine ve çok uygun bir kalkış saati seçmelerine hoş bir sürpriz oldu. Özellikle bu konudaki suç ortaklığından dolayı Adina'ya teşekkür etmek istiyorum. Biletlere ek olarak, daha önce seçtiğimiz ve ödediğimiz koltukları ve sıcak yemekleri restore ettik. Adinochka - Sen sadece bir mucizesin!!! Yardım ettiğiniz için teşekkür ederim!
Orijinalini göster · Русский
2
TT501254
9. seviye şehir uzmanı
25 Mart
Teşekkürler, Ural Havayolları, birkaç yıl farklı zamanlarda uçtum. Başkalarının ne hakkında yazdığını anlamıyorum ama uçuş görevlilerim çekici, özenli ve yetkindi. Tanrıya şükür güvenli bir şekilde uçtum. Bişkek - St. Petersburg rotası ve buradan.
Sadece kendi zamanımda yaptığım bu a / k'yi bisiklete binmem gerekiyor. Artık bu sharashkina şirketinden satın almıyorum ve uçmuyorum. 2 bini fazla ödemek ve diğer şirketlerle uçmak daha iyidir. Uçuşta sonsuz gecikmeler, kurallarında belirtilmiş olmalarına rağmen sıfır tazminat! Urallokhotron hattı. Dahası, şimdi 2022 yılının Kasım ayında sosyal ağlarda, bilet fiyatına dahil olan el bagajı için BDT vatandaşlarından ek ödeme almaya başladıkları tartışılıyor. Ve bu hiç de paylaşılan bagajın ağırlığından ibaret değil. Kısacası benim tavsiyem sinirlerinizi kurtarın ve bu cürufla uğraşarak zamanınızı boşa harcayın. Diğer şirketlerle uçun
Merhaba!
Söylesene, şirket bir şekilde uçuş gecikmelerini gidermek için çalışıyor mu? Kalkışı 1, 2 saat geciktirmek her şeyin yolunda. Bu ay sekizinci kez a / k'nize ve her seferinde bu tür gecikmelere katılacağım. Ve bu ideal hava koşullarında.
Sizinkinden başka direkt uçuş yok, bu yüzden kullanıyorum. Hizmetlerinizi kullanmamak için başka bir a / c'den daha fazla ödemeye hazırım. Liderliğiniz bunun normal olduğunu düşünüyor mu? İnsanların planları, işleri var ve burada her seferinde: "gecikme için özür dileriz" gibi. Zamanımı parayla telafi edin - bu adil.
1, 2 kez, ancak 8 kez 8 gecikmenin ne zaman olduğunu ve zamanın küçük olmadığını da anlardım!
Yönetiminiz böyle bir hizmetten utanmıyor mu?
Çalışanların teknik incelemede olduğu gibi tamamen beceriksizliği. Havaalanında da öyle. Neden sürekli her yere geç kalıyorlar!!! Onlarla hiç bir şey planlayamazsınız! Yalnızca aşırı, aşırı ve istisnai durumlarda "hizmetlerini" kullanmak
Moskova'da transit geçiş ile Kaliningrad- Irkutsk biletleri ve Moskova'dan transit geçiş ile Irkutsk-Kaliningrad dönüş bileti satın alındı. 24.03.2022 sabahı Kaliningrad'dan Irkutsk'a ayrılış gününde dönüş biletinin kaldırıldığına dair bir mektup geldi! Sadece silindi! Sebep yok, başka eylem yok! Sadece "değişiklikler yapıldı". Yardım hattına ulaşmak imkansızdır, «tüm hatlar meşgul" ifadesinden sonra çağrı sıfırlanır! Ve eğer ulaşmayı başarırsan, o zaman hala cevap ve çözüm yok! Kesinlikle beceriksiz çalışanlar «google" ifadesiyle yanıt veriyor!!! Dönüş uçuşu 04/7/2022 için planlandı. Görünüşe göre, bu havayolu artık Irkutsk-Moskova uçuşlarını gerçekleştirmiyor. Her iki yöndeki biletler tek bir satın alımla satın alındı. Çalışana «bileti değiştirmenin mümkün olup olmadığı sorulduğunda, iptal edilen uçuş tarihinden itibaren en fazla ve en az üç gün içinde kendim aynı bileti bulursam bana cevap verdiler. Prensip olarak artık bu tür biletlerin olmadığını kontrol ettikten sonra, yardım hattına ulaşmak, ne öğreneceğimizi ve geri ödemeyle ilgili işlerin nasıl gittiğini görmek için cehennemin yedi turunu tekrar geçmek zorunda kaldım. Bana «Ural Havayolları biletlerinin iadesini Google'da arattır» yanıtını verdiler! Bunun için bir saat kadar aramaya çalıştım. Bu havayolu, web sitesinde, dosyalama anından itibaren 30 iş günü içinde değerlendirilen geri ödeme başvurusunu doldurmayı teklif ediyor! Ve kalkış 2 hafta sonra! Dönüş biletini nereden alabilirim? Bu şirketin çağrı merkezinin operatörü bunu teknik arızalarla açıkladı ve şu anda sadece bu yöntemin olduğunu söyledi! Hiç kimse ne özür diliyor ne de yardım teklif etmiyor, sadece kayıtsızlık sunmuyor, ancak bu durumda Ural Havayolları tamamen suçlanıyor!
Bir havayolu şirketi değil, bir tür taksi filosu sadece aptallar tarafından çalışıyor. Uçuşlar için bilet satıyorlar ve bu uçuşu gerçekleştirmesi gereken uçak bir yerden uçuyor. Ve bu kalkıştan on dakika önce ortaya çıkıyor. Gecikmeler sabittir. Sarashkina Kantoru
Biletimi 4 Mart-Moskova'dan Nur Sultan'dan aldım. Uçuş 13.03.2022 tarihinde İptal edildi 12.03.22 tarihinde aynı gün biletimi iade ettim. Biletin iade edilmesinden bu yana 1,5 aydır bekliyoruz, hala hiçbir şey yok. 20-merkezi aradıklarında, " çalışana teslim ettik, size geri ödeme yapıyorlar" yanıtını veriyorlar ve böylece 1,5 ay boyunca aynısını tekrarlıyorlar.
Söylemek istediğim, şimdiye kadar karşılaştığım en korkunç şirket. Bundan asla şirket tarafından bilet satın almayın, herhangi bir zamanda uçuşu iptal edebilirler.
Tek kelimeyle, korkunç insanlar çalışıyor ve hizmetlerinizi bir daha asla kullanmayacağım
12.03.2021
Bişkek Uçuşu Moskova 05:10
Yolcularına en sorumsuz, vasıfsız ve saygısız olan şirket! Uçuş için check-in yaparken ,
Çalışanlarınız kaba davranıyor, size hitap ediyor, herhangi bir yardım beklemeyeceksiniz, kayıt olurken bana biletinizi iptal ettiğimi söylediler eve gidebilir ve istediğiniz yerden şikayet edebilirsiniz.
Keneşbek Meder çalışanları, tamamen yetkin olmayan, okuma yazma bilmeyen, PCR testi olmayan yolcuların parasına izin veriyor, tanıdıklarını veya para karşılığında bagajlarının ağırlığına izin veriyor.
İyi günler arkadaşlar, 23 Temmuz Bişkek-Moskova için neredeyse 14.000 ruble için bir bilet aldım, uçuşu 2 saat geciktirdiler, böyle bir yemek yoktu, bazı sandviçler verdiler, köpeğime böyle bir sandviç vermezdim, insanlara karşı iğrenç bir tavır verirdim. Organizasyon değil a 💩💩💩. Sevgili Kırgızistanlılarım, Ruslarım ve diğer ülkelerin vatandaşları, asla bu "havayoluyla" uçmayın.
16 Ağustos 2021'de daha önce kışın satın aldıktan ve aynı zamanda engelli olduğum için ek bir ücret karşılığında uygun koltuklar ayırttıktan sonra Irkutsk'tan Anapa'ya Domodedovo'ya transfer ile uçak biletleri. Sadece ödediğim hizmeti almadım, aynı zamanda anlayışsızlık ve kabalık duvarına da rastladım. uçuşlar gecikiyor, gecikmenin nedenini insanlar açıklamıyor, yoruluyorlar. Ural Havayolları korkunç bir şirket, güzel üniformalar bile hoş karşılanmıyor. Maceralarım bitmedi 26 Ağustos'ta Domodedovo üzerinden Anapa'dan Irkutsk'a geri döndüğümde daha da kötüsü, kalkış uçuşlarında yalnızca Ural Havayolları gecikmeler yaşadı, tüm şirketler kendi taraflarını sorunsuz bir şekilde gönderiyorlar, bu lanet olası olanın lanet olası gibi çalıştığı gibi, Irkutsk gibi normal havalarda bizi Ulan Ud'a götürmediler kısacası, ne zaman yorulsam yoruldum ve bu benim için bir dinlenme sevinciydi. Ural Havayolları şirketi BOKTAN.
Şirkette dolandırıcılar çalışıyor.
Valizli bir bilet aldım ama sadece bir ryuzak ile uçtum ve resepsiyona el bagajı olarak alıp çıkartmayı alıp alamayacağımı sordum, sırt çantamı gösterdim, bana sırt çantaları için çıkartmalara gerek olmadığı ve uçağa binerken hiçbir iddiada bulunmayacağı söylendi. İniş alanında meyve suyu, su, yiyecek, hediyelik eşya ve dış giysilerimin ceplerinden her şeyi bir sırt çantasına bile koydum. İniş kontrolünü geçtikten sonra, iniş kontrolünü gerçekleştirdiklerini söyleyen ve sırt çantasını tartmamı talep eden birkaç "çalışan" beni durdurdu. Bir şey yayınlamam yasaklandı, biniş alanındaki satın alımlarla ilgili argümanları reddettiler, bunu çeklerle onaylamam gerektiği için (ki bunu saklamadım), bir şey gönderirsem kameralara bakıp beni uçuştan çekeceklerini tehdit ettiler, çünkü kuralları zaten ihlal ettim ve bunun için ödeme yapmak zorundayım. El ölçekleri ile ölçtüklerinden sırt çantası 9 kg ağırlığındaydı, varışta onu limanda tarttım ve 5,5 ağırlığındaydı (satın alınan şeyleri hesaba katarak).
Talepler daha önce açıklanmış olsaydı (resepsiyonda), satın aldığım bagajdan yararlanırdım ve yanlış bilgi ve yanlış tartım, taşıma hizmetinin çifte ödenmesine neden oldu. Şirkete yapılan itiraz şu ifadeyle kapatıldı - mahkemeye gidin.
Bütün bunlar iyi düşünülmüş bir dolandırıcılık planı gibi görünüyor. Onlardan sakının!!
Yolcularına en sorumsuz, vasıfsız ve saygısız olan şirket! 30 Haziran 2021'de St. Petersburg'dan Simferopol'e uçtum. Önce uçuşumuzu 2 saat geciktirdiler (ve panoda kesinlikle tüm uçuşlar farklı nedenlerle kalkışları geciktirdiler), sonra 2 saat daha geciktirdiler. Kimse ne atıştırmalık ne de içecek sunmayı düşünmedi! Uçuş sırasında bize sadece 1 bardak su teklif edildi!!! Sonuç olarak: kalkıştan 2 saat önce + 4 saat gecikme, + 3 saat uçuş, toplam 9 saat!!! Ve 1 bardak su!!!!
Dönüş uçuşuna çoktan hazırdım! İşte böyle oldu!!!! (Simferopol havaalanında otururken yazıyorum ve hala uçuşumu bekliyorum) şimdilik 2 saatlik bir gecikme var. AMA!!! Asıl mesele bu değil, 5 kg'lık bir marjım olduğu ortaya çıktı, Fazladan yer ödemeye gittim, 2500 ruble marjına mal oldum, ancak 5 denemede bile kartla ödeme yapmayı başaramadım! (Sunucu onlarla yanıt vermiyor)!! Çalışanın yerel bankanın terminalinden para çekmeyi teklif ettiği şey, orada sadece 100 ruble komisyon olacağını açıkladı!!!!
Sonuç olarak: St. Petersburg- Simferopol + 2000r (çocuğun beslenmesi gerekiyordu) havaalanında apitanie. Siiferopol- St. Petersburg + 1000 ruble yiyecek ve bankada komisyon! Daha pahalı bir havayolu seçsem iyi olur ama havaalanında 4 saat oturmazdım! Sonuç olarak, diğer havayollarından daha pahalıydı! Bir daha asla onların müşterisi olmayacağım!
Bu bir havayolu şirketi değil, sahte uçuşları düşük fiyatlarla gerçekleştiren bir Shyshkin ofisi ve satın aldıktan sonra uçuşu erteliyorlar, ardından iptal ediyorlar, insanlar sinirlerinizi ve zamanınızı boşa harcamayın!
Müşterilere karşı tutum iğrenç! Destek hizmeti resmi bir isimdir. Site gecikiyor, Barnaul'dan 15.10.2020 tarihi itibariyle dönüş kalkışı rezervasyonu 05.10.2020 tarihiyle pdf dosyasında gönderildi. Bu konuda sıfır yorum var. Uygulamadaki rezervasyonda, 10/15/2020 dönüş kalkış sayısı, 10/13/2020 tarihinde postaneye çevrimiçi kaydın açık olduğuna dair bir uyarı geldi, aslında site üzerinden veya uygulama aracılığıyla yapılamıyor, sistem veri bulunmadığını veya girilen verilere göre henüz kayıt olmadığını yazıyor. İğrenç ofis! İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum! Hayatımda bir daha asla bu korkunç hava taşıyıcısıyla bir uçuş satın almayacağım! Her şey, pdf dosyasındaki kalkış verilerini gören insanların kafalarının karışması, yanıldıklarını düşünmeleri ve geri bildirim olmaması nedeniyle tarifeye göre bir takas yapamamaları için yapılır, başka bilet satın alırlardı. Ve değiş tokuşu olmayanlar ve hatta bu "filkina sertifikasını" rezervasyon onayını görenler, böyle bir sayı belirlemenin kendilerinin suçlu olduklarını hemen düşünürlerdi. Uçuş için check-in sırasında yapay para da sıkılır. Çevrimiçi rezervasyonlarda 24 saat 500 ruble için 300 a tutarında bir yer için ödeme yapılabileceğinden, havaalanında check-in yaparken 700 rubleye mal olacak!
Bu hizmet segmentinde insanlara karşı daha iğrenç bir tavırla karşılaşmadım! Bu şirketi kimseye tavsiye etmeyeceğim! Esley sinirlerinizi, zamanınızı ve paranızı korumak istiyorsunuz - bu havayollarını atlayın!
Artık bu havayoluyla uçmayacağız. Domodedovo'dan ayrılırken 4 saat geciktiler, uçuşta gecikme bildirimi göndermediler. İki hafta sonra döndüklerinde, uçuşu da 2 saat geciktirdiler. Toplamda erken kalktık, yeterince uyuyamadık, kafede beklerken oturduk, ekstra para harcadık. Fazla ödeme yapmak daha iyidir, ancak daha güvenilir bir şirketle uçun. Eksi 8 müşteri garanti edilir, çünkü büyük bir şirket tarafından uçuyorlardı ve kategorik olarak memnun kalmadılar.
İğrenç bir havayolu şirketi. Kendime ve aileme ücretli yerler satın aldım. Bagaj check-in sırasında havayolu çalışanları, satın alınan koltukların sistemde görünmediğini açıklayarak tamamen farklı koltuklara sahip biniş kartları düzenlediler. Onlara tüm çekleri ve rota makbuzunu verdim. Cevap verdiler: "İDDİAYI yazın». Onlara ulaşmak GERÇEKÇİ değil. Talep yazılı olarak yazılmalı ve Rus Postası ile gönderilmelidir...
İtibarlarını çok kötü bozuyorlar...
Uçuş 31.12. Moskova-Antalya. Kalkışlar sabah saat 9.00'da programa göre. Aslında saat 17.30'da. Şirket, ortaya çıkan rahatsızlıktan dolayı yalnızca özür diledi. Yiyecek ve hatta su verilmedi.
Uçuş 08.01. Bilet alırken kalkış saati 12.30'dur. Şimdi saat 9.30'a değer. Orada bir gün ve para kaybettiler. Geri zaman kaybediyoruz. Hala ne zaman uçtuğunuz belli değil.
Bunun bir tüzük olduğunu anlıyorum. Ancak hiçbir şirkette böyle bir şey olmadı. Ve incelemelere bakılırsa, şirket kesinlikle umursamıyor. İster almak ister almak istemezsiniz gibi. Ural havayolları Sanmar ve Koral ile işbirliği yapıyorlar. Bu yüzden Ural havayollarının ne olduğunu kendi deneyimlerimden bilmiyordum. Diğer şirketlerle uçtum.
Ve ne yazık ki meslektaşlarımı destekliyorum, bu şirketle bir daha iletişime geçmeyeceğim. Kendi param için. Küçükler değil.
Tabii ki bu şirketten tamamen "memnunum". Moskova'dan Oş şehrine gidiş (26.06.2021) ~ 7 saat ertelendi. Oş'tan Samara'ya dönüş (06/29/2021) yine 8 saatten fazla ertelendi ve Samara'dan Moskova'ya 18-00 kalkışla bir bilet satın alındı. Tabii ki Samara Moskova uçuşuna geç kaldım. Uçaklar kulaklı, koltuklar sarkıyor, masalara dayanamıyor, terli kokuyor.
Havayolu sorumsuz, müşterilerine saygısızlık ediyor, uçuşlar sürekli gecikiyor ve en önemlisi GERİ bildirim YOK!!!!! Uçuş bir günden daha kısa bir sürede iptal edildi, bir uyarı içeren bir sms gönderdiler ve onlara ulaşmak imkansız, telesekreterde sürekli olarak «hat aşırı yüklendi» ve bu kesinlikle günün herhangi bir saatinde!!!! BU OFİSİ KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM!!!!!
Korkunç Havayolu Şirketi! Her seferinde bilet alıyorum ve her seferinde pişmanım. Yönetimin tutumu korkunç, şirketin web sitesi çalışmıyor, şirketin desteği her zaman diğer birimlere başvuruyor. Sonuç olarak, hiç kimse gerçekten bir şey söyleyemez. Görünüşe göre yönetim genel olarak ne olduğu ve genel olarak nasıl olduğu umursamıyor. Ural havayolları ile uçmamanızı tavsiye ederim. Bir hayal kırıklığı!
Bu havayoluyla ilk ve son kez iletişime geçtim, Temmuz ayı için Ocak 2020'de bilet aldım, pandemi nedeniyle uçuş iptal edildi, cevap yok, merhaba, yardım hattına ulaşılmayacak, hat gündüz veya gecenin herhangi bir saatinde aşırı yüklendi, daha sonra aynı şirketin anapa'ya biletlerini aldım, koltukları rahatça ödedim, çocuklara yemek sipariş ettim, kalkıştan 10 saat önce yeni biletler yazıtlı olarak geldi rezervasyonları değiştirildi ve ücretli ön koltuklar yerine tuvaletin yanında sırtının bile yatmadığı son koltukları verdiler!! Çocuklara da yiyecek getirmediler... Sorulan sorular hakkında hiçbir şey bilmiyorlar, program başarısız oluyor! İddiayı yazın... Haziran ayında bilet iadesi için yazdım ama cevap vermediler!!!
Uluyanlara tavsiye etmiyorum, sinirlerinizi ve paranızı harcayın)
Hayatta bu şirketle uçmamanız için değil, sadece bir korku, uçuşları açıklama yapmadan alıp iptal etmek, bu bir şey! Bu şirketin web sitesinde Arkhangelsk'ten Moskova'ya ve Moskova'dan geri dönerek pahalı olmayan biletler teklif edildi, Moskova'dan daha fazla uçmamız gerekiyordu, ancak sonraki uçuşumuz kesintiye uğradı, çünkü bir gün ertelendi.... Bu sözde taşıyıcıyla sinirlerinizi boşa harcamaktansa, fazla ödeme yapmak ve güvenilir bir taşıyıcıyla uçmak daha iyidir. Garanti yok. İnsanlar bu taşıyıcıdan uçuş almayın! Harcanan paranın geri dönüp dönmeyeceği henüz bilinmiyor. Artık risk almamaya karar verdiler ve Rus Demiryolları için bilet satın aldılar. BU UÇAK ŞİRKETİNİN UCUZ BİLETLERİNİ İADE ETMEYİN LÜTFEN!!! Sık sık uçuyoruz, ama böyle bir şey için
İğrenç şirket, onlarla iletişim kurmanın bir yolu yok.Karantina nedeniyle, uçmaları gereken sanatoryum çalışmadığı için sanatoryum bizimle anlaşarak varış tarihini erteledi, ancak uçak biletlerini değiştirmek mümkün değil.Şirketin telefon hattı çalışmıyor, sadece hattın aşırı yüklendiğini söylüyorlar, daha sonra tekrar arayıp aramayı sıfırlıyorlar ve bu nedenle 2 ay boyunca çevrimiçi bir danışman beklemek imkansız, sorunuzu yazıyorsunuz, cevap vermiyorsunuz.Geri bildirim başvurusu hiçbir yere gitmez.Bu şirketle iletişime geçtiğim için şimdiden 100 kez pişman oldum.Kimseye Ural havayolları şirketinin biletlerini değiştirmesini tavsiye etmiyorum, almadan önce iyi düşünün.
Yolculara karşı iğrenç bir tavır! 08.08 için bilet aldık, etkinliğe gidiyoruz, bu Şirket değişmeden ve açıklama yapmadan kalkışımızı 09.08 olarak değiştiriyor! Yardım hattını arıyorum, yarım saat dinliyorum, bekleme süresi 10 dakika, sonra sıfırlanıyor! Geri arıyorum, kaba kız operatör, sanki ona borçluyum gibi ses tonuyla, değişiklikleri bildirmek zorunda olmadıklarını bildiriyor 😧😳bu nasıl??numara ve posta belirtilmedi!Uygulamanıza kaydolurken olmadığı için anneniz onları başka nerede belirtecek!?!Yani, seyahatinizi planlayın, zamanınızı boşa harcayın, para ve enerji harcayın, havaalanına gidin, ama onlar transfer edecekler ve aptalın kendileriyle iletişime geçtiğini söylüyorlar, yolcuları umursamadıklarını okumak zorunda kaldılar! Bildirim göndermek zor! Öyleyse, bu kaba benim sorunumla ilgilenmemeye karar verdiğinde, bizi bilet takasına katıldıklarını söyleyen başka bir operatöre atmaya karar verdiğinde, orada 30 dakika daha sarktıktan sonra tekrar attılar ve şimdi sadece dökülmenin aşırı yüklendiğini söylüyorlar! İğrenç, onlara bir daha asla güvenmeyeceğim! Şimdi incelemeleri okudum ve bunun onların ana para kazanma yöntemi olduğunu anladım, iade edilmeyen biletleri normal fiyata satıyorlar, doğal olarak alıyorlar ve sonra bu tür pornografilerle uğraşıyorlar, onların yardımıyla asla uçamayacağımıza şaşırmam. Ve bu arada evet, yemek servisi ile uçuşumuz için para ödendi, bakalım, daha sonra incelemeyi tamamlayacağım
18 Ağustos'ta Aviya'yı satın aldım uçuşum 22 Ağustos'ta iptal edildi, 4 Eylül'de bu konuda tartışmadılar, uçuşun iptali ve Ural aviya'nın dengleri hakkında mesajlar gönderdiler, 13540 için kubbeyi bana inkar etmediler ve Ural aviya'sını satın almamak için vazvroschat 1120 istiyorlar, bu vso değil, Zhukovski'nin eroport'u ve tazhikistan'ın pasolstv'sini khuzhand eroport'a çağırdım. res'i dinlemediğim için bana sattılar, ral avia hattından bletileri satın almayın, Rus yazık'ta eğitim almasam da sizin sesinizi ural av gw'nize götürün
Bir aylık çocuğumla uçuyordum. Personel güler yüzlü ve yardımseverdi. Kontrol sırasında el bagajında hata bulmuyorlar. Aksine, özellikle kontrol etmiyorlar bile. Bilette bir hatam vardı (belge numarasını yanlış belirttim). Havaalanında hata bulabilmelerine rağmen her şeyi sorunsuz bir şekilde düzelttiler. (Benim pervazımdı). Tek dezavantajı, danışmana ulaşmanın imkansız olması ve kimsenin çevrimiçi sohbete cevap vermemesidir.
En son şirket !!! Her zaman sadece HER zaman geciktirilirler!!! Bu şirketi uçurmaya söz verdim ve şimdi 2 saat gecikmeden tekrar sallandım!!! Bu nedenle önemli bir olaya geç kaldım, ruh hali tamamen bozuldu!!!
Bu şirkete başka bir kelime denilmeli - bu daha doğru olacak ve birçoğu benimle aynı fikirde olacak!!!!
10/30/20 Moskova-kaliningrad uçtular. Her şey mükemmel gitti, 10 dakikalık kısa bir gecikmeyle bunun bir sorun olmadığını düşünüyorum. Pilot pro, henüz çok yumuşak uçmadım! Uçuş görevlileri sempatik ve gülümsüyor. İnsanlar iyiliği yayarlar ve mutluluğunuz olur
Dehşet. 30 dakikadan fazla bir süredir uçağın yanındaki otobüsteyiz, burada çocuklar var, otobüs dolu, izolasyon yok, koronavirüs hakkında bir şey duymadık. Temsilciler temasa geçmiyor. Havayolu korkunç. Bir daha asla. Özür yok, hiçbir şey yok. BÖYLE BİR ŞİRKETİN UTANCI. ASLA UÇMAYIN