Bankamı seviyorum. Uygun bekleme alanı. Güler yüzlü ve bilgili personel, çok bilgili olmayan müşterilere söyleyecekler ve yardım edecekler. atm'ye 24 saat açık erişim çok güzel.
Sıra türbede olduğu gibi, işçiler bir şeyi değiştirmek için bir şeyi değiştirmeye bile çalışmıyorlar. Kasada da sıra var ve sadece bir tanesi çalışıyor. artı sadece bir kredi koşulları az çok yeterli.
Kendi bankalarına, kendi hesaplarına yatırdığım parayı sayacakları için 5 ruble ve ek bir komisyon çekecekler... Fazla para kazanmıyorlar mı? Her şey onların için kötü mü?
Modern dünyada bankayı ziyaret etmek anakronizmdir. Her şey çevrimiçi, tek tuşla-iki tıklama. Uzmanlar hoş bir sürpriz yaptılar, sorunuma baktılar, teknik noktalarda yardımcı oldular, zamanımı kurtardılar ve incelikle ve profesyonellikle çok hoş izlenimler bıraktılar.
Minsk'teki başrahibin en korkunç şubesi. Self servis terminali her seferinde çalışır durumda. Birden fazla bilet gişesi çalışmıyor. Danışman yok.
Müşterilere karşı umursamayan bir tutum.
Vekil yönetici her zaman çalışanların tarafındadır ve ortaya çıkan müşteri sorunlarını çözmeye çalışmaz.
Vakalardan:
Fatura alıcısı kırıldı - neden düzeltmelisiniz, basitçe kaldırabilirsiniz.
Sigortamızı kaybettik - müşterinin ihtiyacı varsa, bulduğumuzda kendisi bir kez daha gelebilir.
Bir bilet gişesi çalışıyor, ancak programa göre iki tane açık olması gerekiyor - bekleyebilirsiniz.
Başrahibin kültürüne hiç uymayan çok garip bir ayrılık. Hizmet seviyesi 90'lı yılların tasarruf bankasıdır.
Ruhumu ve sinirlerimi korumak için bu şubeye ve şubelerine gitmemeye çalışıyorum.
Banka harika, hiçbir şey söylemeyeceğim! Ama bazen burada sadece 2 kişinin çalıştığı izlenimini ediniyor ... Burada hiç çalışan 2 bilet gişesi gördüğüme emin değilim!
Obyanka'nın en büyük bölümlerinden biri.
Elektronik kuyruk organize edildi, ancak buna rağmen, birkaç kez hukuk bürolarında ücretsiz bir servis uzmanı beklemek yeterince uzun sürdü.yüzler.
Hiçbir hizmet yok, kelimenin tam anlamıyla, para birimini değiştirmek için bir saat kuyrukta duruyordu, üç kasadan biri çalışıyor, hatta yavaş yavaş, karanlık insanlar
Ve bu şube hizmetlerinden memnun. Fatura alıcısının günün her saatinde çalışması ve kahve makinesi olması güzel, burada genel olarak tahmin ettiler. Çok yardımcı oldu. Çok teşekkür ederim!
İncelemem belirli bir şubeye değil, bankanın genel çalışmasına yöneliktir. Mayıs ayından itibaren, iptal edilebilir bir çevrimiçi depozito için tüm yeni mevduatlarda Выше.net Depozitoyu kapatmanın bir yolu yok, böyle bir düğme kayboldu. Mayıs ayına kadar açık olan tüm mevduatları sorunsuz bir şekilde kapatabilirim ve şimdi yenileri yok. Anlaşmada herhangi bir değişiklik olmadı, destek sessiz, merkeze 3 gün ulaşamıyorum, habercilerde sessizlik var.
UPD. başlangıç tarihi 19.09.2022
Sorun, şehrimin banka şubesine (Rechitsa) tekrar başvurarak çözüldü, orada personel durumu anlamaya çalıştı ve birkaç gün sonra mevduatlar normal şekilde görüntülenmeye başladı. Buradan şu sonuca varabilirim - sorunları bir banka şubesi aracılığıyla çözmek, iletişim merkezine başvurmaktan daha verimlidir.
Değerlendirmemi 1'den 4'e değiştirdim, banka şubesinin personeli mükemmel çalışıyor, merkezin teması zayıf, teknik departman değişen başarılara sahip.
Çok güzel banka!
Tüzel kişiler ve bireysel girişimcilerle çalışan Radyalna'daki tüm çalışanlara özel teşekkür ve teşekkür ederiz.
Tüzel kişilerin satış ve hizmet departmanının 1. kategorisindeki müşteri ilişkileri uzmanıma ve bireysel girişimciye sabrım, duyarlılığım ve karmaşıklığı basit bir dille iletebilme yeteneğim için teşekkür ederim.
Ve Boyko V.G.'ye kendiniz için bu kadar iyi çalışanlar seçtiğiniz ve bankanın hizmetlerinin kalitesini izlediğiniz için teşekkür ederiz.
...
Bu bankayı tüm tüzel kişilere hizmet için tavsiye ederim.
İyi bir mobil uygulaması var,
yüksek düzeyde müşteri hizmeti ve hizmeti!
Tüm endişeleriniz ve sorularınızla yalnız baş başa bırakılmayacaksınız.
Burada iş yerinde yardım alıyorlar.
...
Başrahibenin yolundaki Priorbank şubesine ve herhangi bir sorunu (ve hatta yetkilerinin ötesine geçenleri) nasıl çözeceğini bilen uzmanlara yardım ettiğiniz için de çok teşekkür ederim.
Yani: Hafif Victoria ve Av Tüfeği Daria'ya!Çok sempatik çalışanlar!
Sadece süper:)
...
"Priorbank'a" başarılar ve refah diliyorum!
...
Saygılarımla, IP Likhodievskaya P.A.;)
Geniş ofis, öğle yemeğinde çok az müşteri vardı ve görünüşe göre uygun şekilde çalışanlar da vardı. 1 uzman. Önümde kartın açılması konusunda 10-15 dakika tavsiye edildiler. Bir süre sonra 2. uzman geldi. Benim sadece hesap ekstresine ihtiyacım vardı
Priorbank her zamanki gibi zirvede, hizmet çok iyi, çalışanlar çok yetkin, teklif seti sürekli genişliyor. Uzun zamandır bu Merkez Bankası'na özel olarak hizmet veriyorum
Rriorbank yürüme mesafesindedir, müşteri hizmetleri en üst kademededir, ilgilendiğiniz herhangi bir soruya ayrıntılı ve bilgilendirici bir cevap verilecektir. Size her zaman sizin için neyin daha karlı olduğunu ve bankanın herhangi bir hizmetini en iyi nasıl kullanacağınızı söyleyeceklerdir. Gerekirse, yatırımınızı veya kredinizi daha da geliştirmek için noktalara göre söyleyecekler, kredi. İstediğiniz zaman hem sitedeki hem de internetbanking'deki bilgileri öğrenebilir veya sadece bankanın sertifikasını arayarak öğrenebilirsiniz. Hizmetlerini kullanmak benim için çok uygun ve karlı, bu yüzden Priorbanka'da bilgi, hizmet ve ilginin sadece sizin için olduğunu bilerek zaman kaybetmeyin ve kullanın!!!
Personel sabahları yavaş yavaş çalışıyor, yönetime neşelenmeleri için sabahları onlara bedava kahve verin! 3 günde sipariş edilmesi gereken eksi 5000 Rus rublesi var. üzüntü.
Sooooo uzun servis, elektronik kuyruk düzgün çalışmıyor, diğer konularda olduğu gibi birkaç operatör serbest ve tüm kuyruk bir veya ikiye kadar... Eskiden çok daha iyi ve hızlıydı.
Orijinalini göster
2
1
Kurumun yanıtını göster
В
Виктор Глинский
20. seviye şehir uzmanı
31 Mayıs 2023
Hizmet iğrenç! Müşterilere saygısız davranmak ve uzun süre beklemek! Benim durumumda, banka kartından kayıp para iddiası göz ardı edildi! Bana herhangi bir açıklama göndermediler ve bu bankadaki hizmeti durdurdum!
Estonya'daki yüklenicime yapılan iş için banka havalesi ile euro cinsinden ödeme gönderemiyorlar!!! Utanç!!! Para 15 Nisan'da gönderildi. 19 Nisan'dan bugüne (10 Mayıs) muhabirine takılıyorlar, Reiffeisen Bank (Avusturya)! Yaptırımlara atıfta bulunuyorlar, ancak kendileri normal teslimat süresinin şimdi 2 hafta olduğunu onaylıyorlar. Benim durumumda, gönderildiğinin üzerinden 3 haftadan fazla zaman geçti...Sonunda paranın muhataplara ulaşacağına dair hiçbir garanti verilmiyor, banka vermiyor! Estonyalım diğer Belaruslularla da çalışıyor. Cuma günü ona para aktardılar - 2 saat öncesine kadar ulaştılar. Reiffeisen ile iletişime geçme ve para teslimatı sorununu hızlandırma isteğime müthiş bir cevap duydum: Görevimiz Reiffeisen'e para teslim etmek ve ardından teslimatı etkileyemeyiz!.. Bu, Priorbank'ın Reiffeisen yapısının bir parçası olmasına ve logolarına bile yansıyan bu bankaya bağlı olmasına rağmen!
Yabancı ortaklarla ödeme tarihleri konusunda anlaşırken paranızın aylarca gidebileceğini unutmayın, çünkü Priorbank buna hiçbir şekilde karar vermez ve paranın teslimatından sorumlu değildir!
Sıra yoktu. Çabucak kabul ettiler, çabucak her şeyi yaptılar. Alfa'daki gibi kağıt parçalarıyla sıkıldığını sanıyordum ama hayır. Yazdırdılar, imzaladılar, ayrıldılar. Teşekkürler.
Öğle yemeğinde bir saat beklemek için uzmana dönüş var!! Öğle yemeğinde bir saat!! Gerçekte, 2 uzman çalışıyor ve sonra aralıklı olarak çalışıyor. Çalışanların geri kalanı yavaş yavaş ofiste dolaşıyor.
Mümkünse başka bir şubeye gitmeniz gerekir. Dahası, bu son derece rahatsız edici bir yerde. Sadece nezaket için iki yıldız.
Yüksek düzeyde hizmet, çok profesyonel, cana yakın. Herkese tavsiye ederim ve tavsiye ederim. Bu bankada yirmi yıldan fazla bir süredir hizmet veriyorum. Her zaman en üst düzeyde çalışırlar.