Güzel bir yer. Alışveriş merkezinde yer almasına rağmen çok rahat. Lezzetli yemekler. Doğru, çok fazla denemedim ama aldığım şey lezzetliydi. Belki brokoli hariç. Çiğ ve serttiler. Özel bir Çiftlik salatası aldım. Hit. Ve haklı bir hit. Oh-chen lezzetli, sanırım yakıt ikmali yüzünden. Öneriyorum. Biftek güzel - ihale, sulu. Şarap listesinde yarı tatlı şarabın bulunmasına sevindim. Bu, ızgaralı barlarda ve restoranlarda nadirdir. Tatlı olarak keklerden çay alırdım. Ilık, yumuşak kek bir kepçe dondurma ile servis edilir. Bütün bunlar renkli garson tarafından tamamlandı. Restoranın imajına dünyevi bir şekilde uyan çok hoş bir adam. Kesinlikle buraya gelip kocamı da getireceğim
5 ay önce lezzetli mutfağa sahip bir "Çiftlik" keşfettik, ancak duygusal zekası düşük olan ve bu alanda çalışmak için kabul edilemez olan bir garson bu favori yere "katran kaşığı" getirdi. Görünüşe göre, sakallı, iri yapılı. Onu tüm ziyaretlerimizde ilk kez gördük. Bulaşıkları masadan alırken bize her şeyi sevip sevmediğimizi sordum, buna her şeyin yolunda olduğunu cevapladık, ancak rotesbifli salata hazırlamak için bir dileğim var, çünkü daha önce ağzımda eriyen ince "plakalarla" servis ediliyordu ve bu sefer salatada tamamen farklı görünen ve onu bozan iki kalın parça vardı. Siparişi verdiğimizde kızıma bu salatayı sipariş etmesini tavsiye ettim ve memnun kalmadı, ilk başta nedenini anlamadım ama salatamı denedikten sonra onu neyin bu kadar mahvettiğini anladım. İki kalın parçanın kesilmesi gerekiyordu, ancak kesildikten sonra parçalar yine de kalınlıkta ısırılamadı. Garsonun sorusuna dönersek: "Her şeyi beğendim mi", bir cümlede kibarca bir gülümsemeyle ona kalın parçaların tüm salatayı bozduğunu söyledim, çünkü eskiden farklıydı. Buna karşılık, tamamen kaba, sinirli bir bakışla kaba bir tonlama duyuyorum, bana tiksintiyle ünlemle bir cümle atıyorum: " Biliyorsunuz, burada 2 aydır çalışıyorum ve hiç kimseden salata hakkında böyle yorumlar duymadım. Herkes memnun ve yalnız siz memnun değilsiniz. Ve eğer siz memnun değilseniz ve herkes hoşuna giderse, sizi dinlemeyeceğiz. Genel olarak neyin ve nasıl hazırlanacağına karar veren bir şefimiz var." Dürüst olmak gerekirse, garsonun cevabından, tonlamadan o kadar cesareti kırıldım ki, sanki biz insan değilmişiz ve bu diyalogdan önce başka bir şey sipariş etmek istesem de menüde başka bir şey sipariş etmek istemiyormuşum gibi. Bu garsonun hizmet konusunun sonunda, salata servisi sırasında getirmesi gereken ikinci sipariş edilen çaydanlığı getirmedi. Artık içilecek bir şey olmadığında hesaplanırken çay masamıza konmuştu ve elbette çay için tatlı sipariş etme arzusu artık ortaya çıkmadı. Sevgili Çiftlik yönetimi, bu garson diğer meslektaşlarından insanlarla nasıl iletişim kuracağını öğrensin, aksi takdirde masaların servisi ve insanlarla çalışmakla özel temasın olmadığı bir barda veya depodaki yeri. Hayatımda ilk kez garson tarafında böylesine kaba bir iletişimle karşılaşıyorum. Tabii bundan sonra, "Çiftliğe" geldiğimde bir daha asla rosto biftekli salata sipariş etmeyeceğimi ve işlerini oldukça iyi yapan ve insanlarla nasıl iletişim kuracağını bilen diğer garsonlardan masamızı almamızı isteyeceğimi anladım. 14 Aralık 2024'te ailemiz geliyorduk, 2. katta oturuyorduk ve masamızın üzerinde bir video kamera asılıydık. Onunla iletişimimizi duyabilir ve görebilirsiniz.
Bir yıl önce, bu kurumun menüsünden eve yemekler sipariş ediyorlardı. O zamanlar çok lezzetliydi. Herkes sonunda kafenin kendisine gelecekti. Ve bir yıl sonra geldiler. Ne yazık ki, mutfak hayal kırıklığı yaratıyor. Bifteklerin hepsi stokta değildi, Bavet bifteği özellikle etkilenmedi, sıradan bir et parçası, evden farklı değil. Sonra domuz kaburgalarını sipariş ettiler.... Et kemiklerden ayrılmıyor, sadece hafifçe pişirildikleri hissi. Genel olarak etkilenmedim. Çocuk menüsündeki ızgara sebzelerin, patates kızartmalarının ve köftelerin lezzetli olduğunu söylemek doğru olur. Servis (garson Nikolai) hiç soru sorulmuyor, her şey çok cana yakın ve profesyonel. Ama ne yazık ki mutfağı hayal kırıklığına uğrattım.