Успейте подключиться и получите скидку 50% на 60 дней
Безлимитный интернет - 200 Мбит/с
300 ₽
Технологии доступа. 30 дней в подарок!
Интернет и мобильная связь - 30% на 3 месяца!
Домашний интернет - 200 Мбит/с;
Мобильная связь - 40 Гб/1200 минут/500 СМС
350 ₽
Технологии развлечения. Хит сезона
Успейте подключиться и получите скидку 50% на 60 дней!
Безлимитный интернет - 200 Мбит/с;
Интерактивное ТВ Wink - 218 каналов;
Онлайн-кинотеатр Wink - 27 000 фильмов и сериалов
375 ₽
Игровой
Игровые бонусы от VK Play, Lesta Games, Фогейм
Безлимитный интернет - 500 Мбит/с
Hizmetler:kiralık hat erişimi, ip tv, alan adı kaydı, ip telefonları, mobil erişim, telefon numaraları, barındırma, radyo kanalı, xDSL bağlama, ip güvenlik kamerası
Servisler:statik ip adresi, antivirüs, sınırsız gece, intranet, test sürüşü, ebeveyn kontrolü, ev sinema salonu, turbo düğmesi, oyun sunucuları, sms bildirimi, kredili ödeme şekli, karaoke, söz verilen ödeme, güvenlik alarm sistemi
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, bonus, ikram
Pek çok "olumlu" yorum var. İnsanlar düşünün! Temelde herkesin aynı sorunları var. Ne yazık ki yorumları okumadım, çünkü akrabalarım Akademik'te bulunduğumda oradaki herkesin Rostelecom'u var. Sonra internetin orada sık sık çalışmadığını ve kanalların uçtuğunu öğrendim. Anladığım kadarıyla ustaları beklemek de kolay bir iş değil, ofis yok. Ve en önemlisi Akademik açıdan tekelcidirler. Kimse bana bundan bahsetmedi. Eğer bölgeye girdiklerini ve orada yalnız olduklarını bilseydim, bu beni uyarırdı ve onları düşünmezdim bile. Hizmetlerin bir buçuk yıllık kullanımında, beceriksizliklerine ikna oldum.
İlk olarak, bazı hizmetleri kendileri bağlarlar ve tahakkuk ederler. Yanlışlıkla kendilerine bastıkları iddia edilen çocuklara veya kişisel hesaplarına atıfta bulunuyorlar.
İkincisi, mesai saatleri içinde arıyorlar ve konuşmamın benim için uygun olup olmadığını sormuyorlar ve hizmetlerini dayatmıyorlar bile.
Üçüncüsü, kalitesiz uygulamalar bırakıyorsunuz ve saçma sapan bir noktaya geliyorsunuz, farklı çalışanlara yüzlerce geçiş yapıyorsunuz (ve onlara ulaşmak ve sorunlarınızı açıklamak en az 20 dakikadır, ancak sohbette hemen cevap vermediyseniz sohbet kapanıyor), teknik personel sonunda set üstü kutu numaralarını, bir çeşit anaokulunu soracak. Onlar için taksit ödüyorum, verilerime göre bu numaraları hiçbir yerde belirtmediler mi? Herkesin komut dosyalarına göre cevapları aynıdır. Bu arada, burada incelemelerde olduğu gibi. Sonuçta, tek bir sorunu çözmediler, kimseye açık bir cevap vermediler. Sadece üzülüyorlar.
Sonunda dayanamadık ve onlardan vazgeçtik. Ve sonra hazırlanın. Bu ayrı bir görev!
Reddetmemizden birkaç gün önce oluşturulan başvurunun var olmadığı ortaya çıktı. Yani, onlarla iletişime geçiyorsunuz. destek, onlar bir başvuru oluşturuyorlar, ama gerçekte mevcut değil. Konuşmanın başında yapılması tavsiye edilmesine rağmen, çalışanın çalışmaları hakkında gerçekten bir inceleme bırakmak imkansızdır. Sözleşmenin feshedilmesinden sonra ekipman için farklı bir miktar asılacaktır. Ancak ekipman, nasıl çalıştığını bilen Rus Postası aracılığıyla iade edilebilir, iyi şanslar! Sonuçta, Rossi'nin postası ayrı bir konuşmadır. Neden farklı miktarlar var? Sözleşme kapatıldığında, modem için miktar 11300, birkaç saat sonra 7 bin ve birkaç saat sonra 8600 idi. Çalışanlar şişirilmiş bir meblağ gördüklerini söylüyorlar ama hiçbir şey yapamıyorlar. Sorun henüz sonuna kadar çözülmedi, çünkü şimdilik ekipmanı kabul edecekler ve 8 bini yazmaları gerekiyor, ancak şimdilik ödenmemiş borç olarak üzerime asılıyor. Merak ediyorum neden bu ekipmana ihtiyaçları var? Görünüşe göre yeni gibi yüklemeye devam ediyor! Sonuçta, hiç kimseye ikinci el teklif edilmezler.
Ama fiyatlar için bunun kabul edilebilir olduğunu söyleyemem. Bundan çok uzak. Hemen hemen tüm sağlayıcılar ilk aylarda bir çeşit çörek sunuyor.
Elbette akademide yaşamadığım ve başka seçeneğim olması iyi bir şey. Usta başka bir sağlayıcıdan geldiğinde, televizyondaki resim bile değişti ve netleşti. Çünkü Rostelecom'u kullanırken hiçbir şey için ödeme yapmadık, ayrılmadan önce bize% 60 indirim teklif ettiler, ancak buna ihtiyacımız yok. Sonuçta, bize hiç hizmet verilmedi. Kimseye buraya gelmesini tavsiye etmiyorum. Rostelecom dibe vuruyor. Pek çok değerlendirme ve böyle bir derecelendirme, düşünün!
Destan bitmiyor. 2.11.24 yıl hizmetlerden vazgeçtiler, sözleşmeyi kapattılar. 5.11 ekipmanı teslim ettiler, 13.11 Bu ekipmanı aldılar ama yine de borcu bıraktılar ve ne için açıklayamıyorlar! Orada ne olduğunu ve nasıl olduğunu öğrenmek için 15.11'i aradığımda başvurunun oluşturulduğunu söylediler. 27.11 tekrar aradım, bana reddedildikleri söylendi ve reddedilme konusunda bilgilendirilmediler. Ve reddedilme nedeni sorulduğunda, telefonu kapattılar. Dolandırıcılar!!!!!!
Добрый день!
Я долго пользовался Ростелекомом и первое время вроде как все устраивало, но только до того момента, как я не столкнулся с переездом.
На новом адресе более устаревшая технология подключения, через витую пару из-за этого «необходимо менять тариф и оборудование», до кучи все акции и скидки действующие на текущий момент не переносятся.
И по итогу получается так, что на новом адресе в пределах 1го района, сама стоимость услуг почему-то вдруг увеличивается в 2 раза на устаревшей технологии витой пары, за интернет 200 мб/с, хотя до этого была оптика и она была дешевле.
После этого я отказался от дальнейшего использования услуг и написал заявление на расторжение договора и ждал звонка менеджера, который должен попытаться разобраться в проблеме и попробовать решить ее.
Позвонила девушка, которая не то, чтобы была заинтересована в том, чтобы разобраться в проблеме - она даже не знала разницы между оптикой и витой парой.
А еще в этот же день мне в руки попала листовка с тарифами на подключение, которые оказались в разы меньше.
Никому не советую пользоваться Ростелекомом.
Вопрос заключался в банальном переезде, где мне пытались необоснованно завысить стоимость услуг в разы.
А менеджеры поддержки не заинтересованы и не компетентны в решении простецких вопросов.
Компания одна из ужаснейших в этом мире
обслуживание ужасное, пока дозвонишься, можно сделать кофе, выпить его, съездить на дачу и растопить печь там печь и в итоге, звонок сбросят и скажут, что операторов нету.
Впервые две-три недели пользования данным "ПРОВАЙДЕРОМ" всё было отлично, скорость соответствовала заявленным, после месяца использования скорость упала и начала падать ещё сильнее по вечерам и утром, что вызывает ужасное ощущение того, что Ростелеком это контора, а не организация..
Смысл от существования такой организации просто нету, дал второй шанс этой конторе и она опять меня разочаровала..