Bugün akşam elektronik satın aldım. Mağazada bir tane vardı. Seçtim, ödüyorum. Satıcı yerinde kontrol etmeyi teklif etti. Kabul ettim, kutuyu açtım, çantayı çıkardım, çıkartmayı çıkardım, tezgahın üzerine koydum.
Teftiş etmek:
"Her şey yolunda," dönüyorum, girişe gidiyorum.
-Bunu bana siz mi bıraktınız? - Satıcı telefondan dikkati dağılır ve açılan ambalajı gösterir
-Genellikle kontrol ettikten sonra tüm çöpleri alırlar, - kafam karıştı.
-Girişte çöp kutusu var.
—Affediyorsunuz
Kutuyu alıyorum, çıkarıyorum.
1. Satıcı, hizmet standardını ihlal etti. Mağaza malları kontrol etmeyi teklif ederse, bu organize bir süreç anlamına gelir. Kıyafet alırken müşteriye denemeleri teklif edilir ve hemen en yakın soyunma odası hakkındaki bilgileri takip eder. Satıcı, ya hemen mağazadaki vazonun varlığını ve yerini belirtmeli ya da boş kutuya bakmalıydı.
2. İletişim başarısız oldu. Sakin ve kibar bir etkileşim yerine, kendimi suçlu hissettiren bir açıklama yaptım
3. Ara sıra telefonunuzdan dikkatinizi dağıtın ve dikkat gösterin. Müşteriyi mağazanızdaki kurallar hakkında önceden bilgilendirin, özellikle de onu yerinde mallarla işlem yapmaya davet ediyorsanız.
Купила ондоразку, отошла на два шага от кассы для проверки, была очередь. Понимаю, что плохо тянется, возвращаюсь отдаю продавцу на проверку. Все бы ничего, но сначала он продул ее со стороны зарядки, а потом не уточнив решил «покурить» ее для проверки. На что разумеется я не была согласна, что сказала продавцу и попросила заменить. 15 минут длилась демагогия с продавцами, где мне начали тыкать и грубить. Все таки мне поменяли эту несчастную электронку, со словами «Больше сюда не возвращайтесь».
Сервис огонь!