Böylece, LG OLED55B8SLB'MİN, yaklaşık 5-6 yıl boyunca sadakatle hizmet ettikten sonra uzun süre açılmaya başladığı bir an oldu (yaklaşık 2-3 dakika). Birkaç hafta boyunca tökezledikten sonra, bu arızayı gidermeye karar verdim. Arama motorundaki ilk kişi Teknisyen ve hatta daha sonra alıp getirebilirler - sadece bir peri masalı. Aramadan sonra ertesi gün bir kişi almaya geldi. Soruya: Orada bütünlüğü ve tüm bunları kontrol etmek için dahil edip etmeyeceksiniz, cevap verdi - "hayır, buna gerek yok". Bir veya iki gün sonra aradılar ve Ana Ücreti mahkum ettiklerini söylediler, Belarus Cumhuriyeti'nde böyle bir şey yok. Ancak Çin'den sipariş verebilirsiniz (ancak son teslim tarihlerinin 30 ila 60 gün arasında olduğunu söylüyorlar) ve 4 aylığına kurulduktan sonra garanti sözü verdiler. Aradıktan sonra beklemek istemedim, Ozon'da 700 bin için gerekli ücreti buldum ve bu şirketi aradım - süreci hızlandırmayı, bir haftalık teslimat ücretini kendim sipariş etmeyi ve bana bunun mümkün olduğunu söyledikleri kurulum için onlara aktarmayı teklif ettim, ancak kurulum için 120 bin alacaklar ve sözden hiç garanti olmayacak (bilinmeyen bir tedarikçi olduğu için). Genel olarak düşündüm ve beklemeye karar verdim...garanti hala en azından ne kadar. 4 haftadan fazla geçmedi, aradılar ve televizyonun hazır olduğunu ve getirebileceklerini söylediler, genel olarak elbette mutluyum ve buluşmak için acele ediyorum. Kutudaki yapılan çalışma eyleminde garantinin "-" kısa bir çizgiye değdiğini getiriyorlar, garantinin Çin için geçerli olmadığını, ruh halinin hızla düştüğünü açıklıyorlar ve evet ve tamam karar verdim, televizyonu açacağım, göreceğiz. Açıyorum, ölü pikselleri buluyorum (hiç beklemiyordum), yöneticiyi arıyorum, servise getirildiklerinde bize hiç açılmadığını söyledikleri taraftan cevap veriyorum (hatırlatmama rağmen, birkaç hafta açtım, ancak 2-3 dakikalık bir gecikmeyle aslında onarıma karar verdim). Tüm bu meselenin tüketici haklarının korunması yoluyla çözülebileceğini anlıyorum, ancak bu meseleye katılma gücü ve arzusu hiç yok. Sadık arkadaşımı olduğu gibi evde bırakmayı kabul ediyorum. İşte böyle acı bir deneyim. Şirkete tavsiye etmiyorum.
İncelemeyi yayınladıktan birkaç hafta sonra geri aradılar ve yine de bir garanti olduğunu söylediler. Sadece onların sözlerinden birinin hatası çıktı. Dürüstlüğüm ve aslında hatalardan ders alma ve aynı zamanda büyüme arzusu için bir yıldızı geri getiriyorum.
Yaşlı adamım gründik gr55 gbj 1255'in onarımı hakkında iletişime geçtim. Hoşuma giden ilk şey kulaklara su dökmediler, olası sorunları ve onarımın gerçekliğini anlattılar, "yaşlı adamımın" yaşı ve bizim için popüler olmayan üreticiden dolayı onarım fiyatı altın olabilir (mümkünse). Kendi sözleriyle - "otopsi gösterecek" ve aynı zamanda onarımın özü, "otopsi" den hemen sonra onayımı isteyerek bana açıklandı. Anakart, değiştirilmeden yeniden canlandırıldı, ucuz 55 inçlik modern bir televizyondan en az üç kat daha ucuzdu. Siparişi veren operatörlere ve kuryelere adamlara ayrı bir takdir, gün boyunca limboda oturmuyorsunuz, ancak zaman içinde ve sonrasına doğru bir kaçış gerçekten şart koşuyor. Aferin, sizinle iletişime geçmek güzeldi, çalışmanız için teşekkürler!
Dizüstü bilgisayarda çok hızlı bir şekilde yardımcı oldular. Aynı gün. Hazır olduklarını çabucak bildirdiler. Hem habercide hem de mesajlar aracılığıyla. Hoş insanlar. Onlarla uğraşmak güzel
Ayrıca başka bir yere gittim, dedikleri yerde: "80 r'den itibaren sorun buna mal olacak. Ama genel olarak, 135 ruble, belki orada bir şeyler daha uzaklaştıysa daha da fazla. İki gün boyunca daha fazla teşhise ihtiyacımız var " Kağıt vermek istemediler. Aynı zamanda yönetici nahoş davrandı. Böyle bir deneyimden sonra bu şirket bir hediyedir. Ve kabul eylemi yapıldı ve her şeyi açıkladılar
Teşekkür ederiz!
TEKNİSYEN MÜKEMMEL BİR ATÖLYE, 2022'DE ve 2024'TE DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR KASASININ onarımını (çeşitli arızalar) ELE ALDIM, MÜKEMMEL ve HIZLI BİR ŞEKİLDE yaptılar ve BENİM İÇİN emekli biri pahalı olmadığını düşünüyorum, TEŞEKKÜR EDERİM BEYLER! HERKESE TAVSİYE EDERİM.
Çalışmayan TV, ekim ustaları, anne işadamları nedeniyle bu şekilde adlandırılabiliyorsa, güç kaynağının kırıldığını ve 2 ay beklediğini ve 300 dolara mal olduğunu söylediler, tamam onu kendileri buldular, getirdiler, bize 120 rubleye yerleştirdiler, 2 hafta sonra aynı durum tekrarlandı, onlara gidiyoruz, bakıyorlar, ekranda bir sürü hata var, bir günlüğüne yanlarında bıraktılar, sonuç olarak verdiler: "Matrisiniz mi yoksa yine güç kaynağınız mı uçtu, bunu bilmiyoruz. ")))) Boşuna zaman ve para harcamak istemiyorsanız tavsiye etmiyorum
Önceden telefonla fiyatı 2 kat daha düşük olarak açıkladılar. Emeklilerin ebeveynlerini kandırdılar, matrisi bir dizüstü bilgisayardaki onarmaktan bütün bir dizüstü bilgisayar gibi aldılar... Evet, kendilerinin peşinden gideceklerini söylemeye cesaret bile yeterliydi. Kısacası, fiyatlar beceriksiz bir insan görerek hareket halindeyken sarılır...
Başlangıçta PC teşhisi konusuyla iletişime geçtim, hızlandırılmış teşhis için ödeme yaptım. Ayrı bir PC, ayrı bir güç kaynağı getirdim ve sorunun büyük olasılıkla içinde olduğunu ilan ettim.
Yaklaşık 90 dakika sonra beni geri arıyorlar ve sorunun güç kaynağında olduğunu söylüyorlar, diğer bileşenlerle ilgili soruma, kontrol edilmediklerini söylediler, çünkü güç kaynağı çalışmadı. (yani, tüm bilgisayarın teşhisinden yalnızca bir bileşen teşhis edildi). Ayrıca şahsen kendim için, teknik durum eyleminin herhangi bir kusurunun bulunmaması için büyük bir dezavantaj olduğunu düşünüyorum, çünkü sadece beceriksiz bir çalışanın sözlerine güvenmek zorundayız (aşağıda bununla ilgili).
Telefonla, güç devresinin arızalandığı ve 100 ruble tutarındaki maliyetin 14 iş gününe kadar olduğu belirtildi. Onarımdan vazgeçtim ve aslında, geldiğimde ve çalışana belirli arızalar hakkında sorular sormaya başladığımda, sorulan sorunun esasına ilişkin bir cevap veremedim, ancak ustanın arızalar hakkında ayrıntılı bir cevap verdiği ustabaşıya döndüm ve diğer tüm bileşenlerin çalışma güç kaynağında test edildiği gerçeği.
Çağrıya cevap veren ve eksik ve yanlış bilgi veren çalışana, özellikle de niteliklerine ilişkin bir soruya karşı bir talep. Ustaya soru sorulmuyor.
İşten çok memnunum! 2018 yılında lg'nin 2014 televizyonunda görüntü eksikliği sorunuyla uğraştım. Onarımları derhal gerçekleştirdik. 5 yıl 2 ay sonra aynı durum tekrar ortaya çıktı. Telefon numaramdan derhal bunun yeniden iletişim olduğunu belirlediklerine dikkat edilmelidir (en azından 5 yıl geçti). Pazar akşamı televizyonu aldılar ve ertesi gün öğle yemeğinde servis edilebilir bir şekilde yerine kaldırdılar. Müşterilere karşı nazik, hoş muameleye ve fiyatların yeterli olduğuna dikkat çekiyorum (diğer hizmetlerle karşılaştırdım). Tavsiye ederim!
Zamanınıza, paranıza ve ekipmanınıza değer veriyorsanız, bu hizmete asla başvurmayın
Termal macunun temizlenmesi ve değiştirilmesi için onlara dizüstü bilgisayarı verdim, 50 ruble ödedim
Üç hafta sonra dizüstü bilgisayar, değiştirilmeden öncekinden daha fazla aşırı ısınmaya başladı
Onlara tekrar hizmete geldim
Teşhis koydular ve başka bir termal macuna ihtiyaç duyulduğunu söylediler, 50 ruble daha verelim ve bu zaten 100 çıkıyor
Isı toplayıcının altındaki tüm anakart macunla doldurulur
Dizüstü bilgisayarı aldım ve onu daha nitelikli bir hizmete götürdüm
Seviye
Ekipmanımı bir kereden fazla verdim (TV ve dizüstü bilgisayar) ve arkadaşlarıma buraya dönmelerini tavsiye ettim. Davada tek bir olumsuz yorum gerçek değil, tamamen duygusal imalar, insanların ayrıntılara girme konusundaki saygısızlığı ve isteksizliği. Benim deneyimlerime ve tanıdıklarımın deneyimlerine göre, hizmet tarafındaki hatalar yalnızca "herkes yanılıyor" düzeyinde söylenen bilgilerde ve yalnızca her birimizin doğasında var olan küçük şeylerde olabilirdi. Çocuklar işlerini gerçekten biliyorlar ve işlerini müşteri için mümkün olduğunca profesyonel ve karlı bir şekilde yapıyorlar. Gerçekten korkusuzca erişebileceğiniz birkaç hizmetten biri. Teşekkür ederiz!
Dizüstü bilgisayarı hızlı ve ücretsiz olarak teşhis ettiler. Arızanın tüm karmaşıklığını açıkladılar ve dürüstçe böyle bir onarım yapmayacaklarını söylediler
Kibar çalışanlar, operasyonel hizmet, iş beklenen süreden daha hızlı tamamlandı.
Orijinalini göster · Русский
Е
Елизавета Т.
2. seviye şehir uzmanı
22 Temmuz 2024
Termal macunun yerini alacak bir dizüstü bilgisayarı bu kuruluşa götürdüm. Bazı nedenlerden dolayı değiştirme maliyetleri köşegenin boyutuna bağlıdır (termal macun, dizüstü bilgisayarın kasasında bulunan ve ekrana ait olmayan işlemci ile soğutucu arasında olmasına rağmen, hadi ama). Bu nedenle Acer Aspire 3 A315-21 N17Q3 dizüstü bilgisayarım aniden 15,6 inçten 17 inç'e dönüştü. Ve fiyat 35r'den 50r'ye değişti. 17 inç oldu çünkü arka kapakta dizüstü bilgisayar modeli belirtiliyor ve N17Q3'TE bitiyor ve mantıklarına göre, bunun ekran göstergeleriyle hiçbir ilgisi olmamasına rağmen otomatik olarak 17 inç oluyor. Ama görünüşe göre insanları yanıltmak çok uygun. Ve bunu internette, dizüstü bilgisayar satıcısında, dahili ayarlarda veya demirden bir kutuda kontrol etmenin kolay olduğu gerçeği, ancak en bariz yöntem görsel olarak bir argüman değildir (dizüstü bilgisayarıma göre her yerde 15,6 inç diyagonal belirtilmiştir). Termal macunu değiştirdikten sonra, bunu tekrar yapmanın zamanı geldi, başka bir servis merkezindeki bir uzmana götürmeye karar verdim. Üreticinin dizüstü bilgisayarı monte ederken dizüstü bilgisayarın iç kısmındaki vidaları özel bir katmanla kapladığı ve termal macunu değiştirirken bu katmanın kırılması gerektiği ortaya çıktı, ancak sağlamdı, ancak görünüşe göre aynı termal macunu değiştirmeye yönelik başarısız bir girişimde vidalar hasar gördü. Kabaca konuşursak, denedik, ancak onları olduğu gibi döndüremedikleri için bıraktılar ve parayı aldılar. Yani, termal macunun ilk ikamesi hiç olmadı, ama aynen böyle benden para aldılar. Ekipmanınızı bu kuruluşa götürüp götürmeyeceğinize karar verirken dikkatli olun ve teslim olduktan sonra daha dikkatli bir şekilde kontrol edin.
Tavsiye etmiyorum. O ÇOK YETKİN DEĞİL!!!Sizden yeni bir yedek parça olarak alınacaklar, ancak gerçekte normal olarak yapmayacaklar bile. Sanki sadece tutkalla geçtiler ve hepsi bu. Çatlak dışarı çıkıyor, korkarım ona takılacak, aniden tutkal gidecek. Ters çevirdim ve içeride bir şeyin yuvarlandığını, cıvatanın veya talaşın olduğunu duyuyorum. Aynı arızaya sahip olan tanıdıklara döndüm, onarımlar için buradaki maliyetten üç kat daha az verdiklerini söylediler!!!! İlk önce onlara sormadığım için üzgünüm.
Ekipleriyle orada ne olduğunu bilmiyorum. Operatör aradı, yedek parçanın tamir edilemeyeceğini ve yenisini sipariş etmeniz gerektiğini söyledi. Yedek parça sipariş ettim. Bir hafta sonra başka bir operatör arar ve her şeyin bittiğini söyler, almaya gelin. Merak etmek için, nasıl böyle? Kimsenin, hiçbir yerde, değiştirmeyle ilgili hiçbir şey not etmediğini ve başka bir ustanın daha önce yaptığını söylediler.
Sözleşmeyi dikkatlice okuyun. Eğer bir şeyi kırarlarsa, sorumlu tutulamazlar.
Orijinalini göster · Русский
1
Наталья У.
2. seviye şehir uzmanı
6 Kasım 2024
Pahalı ve servis kaidenin altında. Aldıkları paraya kesinlikle değmez. Aynı zamanda, yapılan iş hakkında bir rapor yok. Ve bir saat, en fazla iki saat içinde yapılabilecekleri iş için ek ödeme yapmaları gerektiğini silmeye çalışıyorlar. Ve tanıya çok ihtiyaç duyulduğunu söylüyorlar. Ancak garantili bir sonuçla ödemeye hazır olduğumu söylediğimde, "aradık ve hiçbir şey bulamadık" için değil, teşhis konusuyla ilgili konuşmalar hemen sona erdi. Aynı zamanda, eğer kadınsanız, sorunların olası nedenleri hakkında tam bir saçmalık taşırlar. Dizüstü bilgisayarın kapatılmasını uyku moduna geçmesiyle karıştırdığımı bana tam bir ciddiyetle bildirdikleri için gülüp gülmeyeceğimi ya da kızıp kızmayacağımı bilmiyordum. İncelemeleri daha önce okumadığım için üzgünüm.
Bir kez ulaştık ama prensipte her şeyi beğendim. Hızlı bir şekilde, ancak fiyatlar elbette biraz ısırıyor. Büyük bir televizyonu tamir etmenin maliyeti karşılığında daha küçük bir TV satın alabilirdiniz)
Mağaza iyidir çünkü uygun fiyata nadir yedek parça kopyaları mevcuttur. Toshiba TV için bir güç kartı arıyordum, tüm Minsk'i aradım, sadece burada buldum, telefonda belirttim, geldim, aldım. Hızlı ve kullanışlı! Genç kibar ekip! Süper!
Dizüstü bilgisayar açılmadı. Teşhisten sonra anneyi değiştirmemiz gerektiğini söylediler ve 400 ruble maliyetini dile getirdiler. ikinci görüşü dinlemeye gitmeye karar verdim. Başka bir atölyede söküldüler - dizüstü bilgisayarı monte ettiler, kabloları düzelttiler ve hiç onarıma gerek olmadığı ortaya çıktı. "Anakartın arızalanmasından" birkaç ay sonra çalışan bir dizüstü bilgisayardan bir inceleme yazıyorum
Tavsiye etmiyorum
Harika bir atölye. Başka bir atölyede atmayı önerdikleri televizyonu onarın. Çok hızlı bir şekilde ve yeterli parayla tamir ettiler. Personel her şeyi açıkladı.
firma şüpheli. televizyonun onarımı sinirlerde. götürüldüklerinde dağlar ücretsiz hizmet sunuyorlar, ancak onarımdan sonra evde kurulum yapmadıklarını söylemiyorlar. Getirdiler, yüklediler ama "malları" göremiyorsunuz - televizyon çalışmıyor. Frekansların aynı olmadığını söylüyorlar, kendiniz ayarlıyorsunuz, onlara yakışıyor. soru: Ne için para ödüyoruz? temiz su boşanması ve güçlük.
Genellikle yorum yazmam ama burada yardım edemem ama bunların ne kadar havalı adamlar olduğunu yazamıyorum! Bu benim için yürekten, televizyonu tamir ediyordum, onu kötü şöhretli bir organizasyona verdim ve yarım yıl bekledim! Çok zor olduğunu, detayların Çin'den geldiğini vb. Söylediler. Yorgunum, alıp Teknoloji Uzmanına götürdüm. Birkaç gün içinde yaptılar ve neredeyse yarı fiyatına! Teşekkür ederiz! Şimdi sadece size!
Mükemmel hizmet. Yetkin bir şekilde, sözlerimden önce, soruna olası sorunları ve çözümleri telefonla açıkladılar. Ücretsiz teşhis, onarımların netleştirilmesi veya arıza. Çok hızlı. Telekom ile sorunu bir günde çözdük, diğer tekliflere kıyasla fiyattan memnun kaldım.
Dizüstü bilgisayarı tamir etmeye başladım. Kötü açıldım ve kötü bir ses vardı (hırıltılıydı). Çok kibar bir adam işe kabul etti. Düzenli olarak benimle iletişime geçtiler ve onarımların maliyeti üzerinde anlaştılar. Birkaç gün içinde her şeyi yaptılar. Mükemmel hizmet.Hızlı ve yeterli para için. Aferin beyler, devam edin
Dizüstü bilgisayarı termal macunun temizlenmesi ve değiştirilmesi için verdim, bundan sonra başka bir yerde bir hafta sonra pili değiştirdim ve son temizlikten sonra tekrar arkalarında çok fazla toz olması gerekiyordu
Hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar. Hizmet ve müşteri odaklılık için saygı. Eksilerden - çok sayıda sipariş nedeniyle sıraya girmek zorunda kaldım, ancak genel olarak memnunum.
Dizüstü bilgisayarı temizledik, termal macunu değiştirdik, bir saat içinde yapmaya söz verdik, yarım saat sonra aradık, hazırız, alabilirsiniz. Bir dahaki sefere bu tür sorunlarla nereye gideceğimi bile düşünmeyeceğim. Aferin çocuklar! Çok teşekkür ederiz!
TV'nizi hızlı bir şekilde tamir ettiğiniz için teşekkür ederiz! Kurye geldi aldı ve geri getirdi. Bağladıklarını kontrol ettiler, bir yıl garanti verdiler. Onarım için çok uzun zaman kaldı!
Tanınmış markaların herhangi bir TV modelini ve aslında yalnızca piyasaya sürüldüğü yıla göre en son modelleri tamir ettiklerini iddia ediyorlar. Peki ne, CRT'Lİ 10 yaşındaki Panasonic çöp sahasına mı gidiyor?
Profesyonelce değil((
Profesyonel, kaliteli, hızlı.
Fiyatları karşılaştırmadım, bana uyuyordu.
Bir günde televizyondaki arka ışığı değiştirdiler, yaptığımdan daha uzun süre aldım.
Tavsiye etmiyorum. Hizmet iğrenç. Ütüyü temizlemek için 2 dizüstü bilgisayar getirdiler, ertesi gün her şey hazır olmalıydı. Ertesi gün beklendiği gibi aradılar, her şeyin hazır olduğunu söylediler. Geldim ama bir dizüstü bilgisayar hazır değil. Sadece fiyatları kafalarında oluşmakla kalmıyor (basit bir dizüstü bilgisayar için zaten çok pahalı olan 50 ruble olacağını söylediler ve sonra başka bir adam ertesi gün 35 ruble diyor). Böylece ikinci dizüstü bilgisayarı incelemeye ancak her iki dizüstü bilgisayarı da almaya geldiğimizde başladılar. Yarım saat daha, en fazla bir saat dediler. Bir saat sonra geldiler ve orada hala hazır değildi. Dostum hala komik, öyle olmasa da bir dizüstü bilgisayarın hazır olduğunu bildirmek için aradığını söylüyor. Evet, bir kez gelip her şeyi almak yerine, hazır olduğumda birer birer almak için onlara iki kez gideceğim. Aptal yerine tutuyorlar. Onlara gitmenizi şiddetle tavsiye etmiyorum. Özür dilemiyorlar bile, sadece gerçeğin önüne koyuyorlar. En kötü hizmet.
Bu adamlara dönene kadar birçok kez beceriksiz ve kötü huylu uzmanlara zaman ve para harcadım. Her şeyi çabucak yaptılar, NORMALDE neyin kırıldığını ve nasıl onarılacağını anlaşılır bir dille anlattılar. Ve en önemlisi - insan yaklaşımı! Herkese tavsiye ederim!
LG 32 TV'yi onarım için LED arka ışığının değiştirilmesini sağladım. Bir günden daha kısa sürede hızlı bir şekilde yaptılar, yapılan işler için bir yıllık bir garanti yazdılar.
Dizüstü bilgisayarı götürdüm. Çalışmak için yükseltmeniz, mümkünse ssd / ram'i artırmanız gerekiyordu, ancak dizüstü bilgisayarda her ikisinde de ek bir yuva yoktu + ram lehimlenmişti. Sanırım tamam, en azından ssd'yi değiştirebilirsin x2, ssd'yi 1 tb'a getirdim, kutuyu ona getirdim ve eskisini 500 gb'lık yenisiyle değiştirmeni istedim, 1 tb, ancak Windows'u eğme talebiyle (sadece babalardan veri kopyalamakla kalmıyor).
Bundan önce, kendim eğilmeye çalıştım - çarpık olduğu ortaya çıktı, belki de şarlatan yazılım nedeniyle önyükleme başlamadı, sonra getirmeye karar verdim. Her şeyden önce, zamandan tasarruf etmek uğruna, çünkü tüm bunlar tekrar başarısızlık ihtimaliyle eğilene kadar tekrar 5 + saat beklemek istemedim
Bitlocker'da şifre + anahtarı bıraktım
Karoch, Windows'u kandırmadılar. Elbette klasörler D sürücüsüne kopyalandılar, ancak D'deki kullanıcı adına çalışmak açık değildi. En rahatsız edici şey, tüm programlar kayboldu (tüm yapılandırmaları eski diskten yenisine manuel olarak klonlamak zorunda kaldım ve ne olursa olsun kutudan usb ile bu şekilde kalkmayacaktı)
VPN'ler, RDP'LER, Docker (onu şaraba koymak için ne kadar güç gerekir), tüm ayarlar uçtu. Tüm eklentiler ve yapılandırmalar yüklü olarak IntellijİDEA, git başına ssh. D sürücüsündeki kopyalanan klasörlerin hiçbir faydası olmadı.
Bu mucize için 85 ruble istediler. Ssd'yi daha önce kendim değiştirdim ve Windows'u kurdum ama klonlamadım. Sonucu bilirdim, kendim ilgilenirdim) Ayrıca C diskinde 70 GB bellek bıraktıkları için üzüldüm, gerisini D'ye attılar (> 800 gb). Pekala, tamam, 10 dakikada karar verdim
Hizmeti işletim sisteminin yönetimiyle ilgili olmayan bir şey olarak değerlendirirsek, genel olarak çarkların hepsi yerinde. SSD'ye değer, çalışıyor, bilgisayarı sağlam bir şekilde iade ettiler
Macrium Reflect, AOMEİ Backupper, Clonezilla, savetuyu
Çok kibar ve düşünceli bir tavır. Sabah televizyonu getirdim, birkaç saat sonra aradılar ve teşhisin sonucu ve onarımın maliyeti hakkında konuştular. Onarımlara izin verdim ve 2-3 saat sonra beni tekrar aradılar ve televizyonumu alabileceğimi bildirdiler. Başka bir artı, "Helva" hesaplama olasılığıdır. ☆☆☆☆☆
Samsung'a derhal yardım ettiler. Bundan önce, resmi hizmet reddedildi, deneseler de ikinci hizmeti denemediler bile, usta sadece akşamları olduğu için birkaç hizmet daha bırakmayı teklif ettiler. Burada hemen yanımda yaptılar.
Girişin hemen önünde park yeri taşımak uygundur.
Ustalar, sadece akşamları veya resepsiyon noktasında değil, hemen burada yerinde.
Hızlı oldukları için hizmetteki adamlara çok teşekkür ederim! Önce hızlandırılmış modda teşhis koydular, daha sonra ssd'yi temyiz gününde koydular. İş için acilen bir dizüstü bilgisayara ihtiyaç vardı. Size hitap ettiğim için pişman olmadım. İşte başarılar ve yeterli müşteriler!
Lenovo dizüstü bilgisayarını onarım için teslim ettim. Yemekler geçmedi. Sebebini (güç devrelerinin onarımını) buldular ve zamanı ve tahmini fiyatı belirttiler. Birkaç aydır her şey mükemmel çalışıyor, böylece onarımdan memnunum.