Göbek yatağını taktılar. Rulmanlı kutuda kurulum talimatları ve contalar vardı. Usta, teknolojiyi ihlal ederek yasakladı, böylece dış halkanın altında astar olmadan yatağın ömrünü azalttı. Talimatlarda siyah beyaz tasvir edilmiş olmasına rağmen, veçünkü o yaptıysa yapamazsınız!!! Contaları da takmadım!!! Onları nereye koyacağını anlamadığını söylediğim gibi. Yönetime soru şu: Böyle bir kurulum nedeniyle, podshibnik'in kaynağı büyük ölçüde azaldı, sokaktan insanlar sizin için çalışıyor ve profesyonel ustaların çalıştığına inanan araç sahipleri ne yapmalı? Şimdi, sahiplerinin neden servis alanında olamayacağını anlamak - arabalarının profesyonelce nasıl servis edilmediğini görmemek için. Uğradığım için çok pişman oldum!!! Üretici tarafından belirlenen kaynağımın yedek parçasının iyi kalitede çıkmadığını ve yakında değiştirilmesi gerekeceğini anlıyorum. Sadece kültürel kelimeler yok!!!
Yıkama 24 saat olmasına rağmen neredeyse her zaman geç saatlerde çalışmazlar. Normalde daha fazlasını yıkarlar. Fiyat ortalamanın biraz üzerinde . Bekleme odası var
Orada yıkama tam bir masraftır, hiçbir şekilde kuru temizleme yaparlar, maliyeti hiç de ucuz değildir Burayı ziyaret etmenizi tavsiye etmiyorum, diyorlar ki onlar annelerdir ve sonra çalılıklara girerler
En iyi yüz. Kocamla sadece oraya gidiyoruz, her şeyi her zaman hızlı ve verimli bir şekilde yapıyoruz. Güler yüzlü ve güler yüzlü personel. Büyük bir araba akışı var, ancak kuyrukların nereye gitmeyeceği.
Bu hizmette kayışı değiştirdim, ustalar kendi işlerinin profesyonelleri! Çok teşekkür ederim, her şey hızlı, kaliteli ve ucuzdur!
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
В
Виталий Ш.
6. seviye şehir uzmanı
14 Kasım
Yer vasat. El freni balatalarını değiştirdik (fren diskinin içinde). Ertesi gün bir yay fırladı ve tekerleği kilitledi. Benim pahasına bir çekici kamyonla gelmeyi teklif ettiler, ancak 2 gün sonra izleyebilecekler. Teşekkürler. Onarımları, bileşenler hariç 200 rubleye mal oldu. Prosedür, ortaya çıktığı gibi, bir saatten fazla sürmüyor.
Hayatımda ilk kez böyle bir sorumsuzlukla karşılaştım. Triger kayışını, silindirleri, pompayı bir gün sonra değiştirdikten sonra TRİGER kayışım kırıldı (kalitesiz bir silindirin sıkıştığını söylediler). Garanti kapsamında onarımlar 3 hafta sürdü. Valfleri değiştirdik, vb. Motor bloğu kapağının altından sızdırmazlık maddesinden yağ akarken 2000 km ayrılmadım. Garanti hatasını gidermek için başvurduklarında, IP Vasyuk V.G.'nin sahibinin istifa ettiğini ve yeni sahibinin eski servis istasyonu sahibinin sövelerini ortadan kaldırmayacağını söylediler. Tamir eden çilingir A.I. Klimenkov da garanti kapsamında ücretsiz olarak tamir etmeyi reddetti, son kez sövelerini ücretsiz olarak tamir ettiğini söyledi. Zamana, sinirlere, paraya kimin değer verdiğini düşünün, önce Uborevich 111 için servis istasyonuna "Trafik Sıkışıklığına" dönecektir. Hatalarımı tekrar etmemek için bahsedilen soyadları da unutmayın. İşin kalitesini garanti eden güvenilir uzmanlarla iletişime geçin. Herkese iyi şanslar.
Orijinalini göster · Русский
5
2
Kurumun yanıtını göster
Игорь Владимирович Трубецкой
11. seviye şehir uzmanı
27 Haziran
Fiyatlar uygun değil. Klimayı doldurmakla aldatıyorlar. Freonunuzu 500 gr pompalıyorlar., 700'ü pompalıyorlar ve 700 gram için 10 gram başına 10 ruble ödemelerini istiyorlar. 500 g'nız klimanızda bulunan sıvı (freon) miktarını hesaba katmaz. Çözene kadar kasaya gitmeyin. İstediklerinden fazlasını ödemeyi reddedin. Bu durumda, ödeme 20 rubleden fazla değildir. Soru sormaya başlarsanız hizmetin müşterileri üzerinde psikolojik baskı oluştururlar.
Korkunç bir araba servisi! Özellikle klimayı doldurmak!
Orijinalini göster · Русский
С
Суворов Сергей
5. seviye şehir uzmanı
27 Haziran
Aracınıza pompalanan freon miktarına göre aldatılıyorlar.
Arabanızdan pompalanan freon miktarını gizlerler, özellikle dikkatlerini dağıtırlar. Önce fryonu, sıvıyı arabanın klimasından dışarı pompalamanız gerekir, ardından freon yeniden pompalanır. Gram cinsinden farkı ödüyoruz.
İyi hizmet. Duyarlı çalışanlar. Bence fiyatlar yeterli. Teşhis yaparlar, yedek parçaları kendileri sipariş ederler ve hızlı bir şekilde onarımlar yaparlar. Onlara iki kez hitap ettim. Her iki seferde de memnun kaldım. Tavsiye ederim.
Hızlı, verimli, uygun fiyatlar. Yönetici profesyoneldir. Bir kez daha 04.12.2022 Kia Sportage'de yağ değişimindeydim, her şeyi beğendim, özellikle yöneticinin işi!
Hayırseverlikle. Tavsiye almak için geleceksin, alacaksın, yardım edecekler. Klimayı hızlı bir şekilde dolduruyorlar ve bonuslar hediye olarak. Asıl mesele, kibarca kabalık olmaması.
YÜZ Yakışıklı!!! Her şey zamanında, derhal ve en önemlisi sonuç her zaman mükemmel! Bu lavabonun yanında olduğu gibi değil.... Kabalık, eğlence ve deneyimsizlik. Vardiyadan sonra sadece yerleri yüz yüze yıkıyorlar!
Yüz mükemmel! Herkese tavsiye ederim
Mükemmel YÜZ. Yetkin, profesyonel çalışanlar. Aynı ustada birkaç kez vardı (Alexander Ivanovich). Her şey açıkça gereksiz bir şey değildir (bazı zorunlu hizmetler veya onarımlar.
Not: Lavaboyu da beğendim (kompleks 2). Yeni bir arabaya binmiş gibi oturdum
Buna yüz kez başvurdum, hizmetten çok memnun kaldım. Akşam sorun oldu, kapanmadan 20 dakika önce başardım. Hızlı ve yetkin bir şekilde kayıt yaptırdılar ve ertesi gün saat 12'de her şey hazırdı. Para için - çok yeterli. Tavsiye ederim.
Subota'ya tek izin günüm var, aramadığım ön kaliperi değiştirmem gerekiyordu ya meşguller ya da çalışmıyorlar. Trafikte bir zaman belirledik, geldim, beklemedim, hemen uğradım, makul bir para karşılığında her şeyi düzgün bir şekilde hızlı bir şekilde, usta Vitalik, bu yüzden hala kış tekerleklerini almaya gittim, yeniden dengelendim ve attım, tekerleklerle uğraşırken iki yanmış ampulü değiştirdim, sıcak ve iyi aydınlatılmış, onlardan ampuller aldım. Ben memnunum.
Bu yüz hakkında birçok yorum okudum. Yalnızca olumlu eleştirilere inanın! İnsanlar (fiyat pahasına) yetersizdir, hatta daha fazlasıdır. Bugün "yusufçuk" u değiştirdim, viber tarafından dile getirilen 70 ruble yerine 40 ruble ödedim (her iki kolu da değiştirebilseler de sadece sağ tarafı değiştirdiler). Ben kendim ıp'im ve müşterilerime her zaman nasıl tasarruf edileceğini veya daha kolay ve daha uygun hale getirileceğini tavsiye ederim. Aynı insanların olması güzel!
Likvi iyi bir markadır.(ama, şu anda yok)
Başladığında yüz kişi daha iyiydi.
Eski Volkswagen'de bir şekilde geldim..
Benimle tanışan kişi isteksizce konuşuyordu.. fiyatları şişirilmiş olarak adlandırdı (hepimiz bunun özellikle onlardan uzaklaşmam için olduğunu biliyoruz)..
Otoparktan başlayacağım.Zar zor yer buldum. Arka taraftan giriş.Orada telefonlarda oturan bir adam var ve herkese ustayı beklemenizi söylüyor.Kırk dakika sonra usta geldi.Bilgisayarda bir şeye baktım ve tekrar ayrıldım.Müşterilere sıfır dikkat gösterdim, aptalca döndüm ve başka bir servis istasyonuna gittim.30 dakikada bana her şeyi yaptılar ve hatta kahve teklif ettiler
Çok fena bile değil. Çocuklar sosyaldir, sadece yapmadılar, aynı zamanda istek üzerine neyi nasıl ve neden, nasıl çalıştığını, olması gerektiği gibi, olmaması gerektiği gibi anlattılar. Ben kendim bu işe yabancı değilim, bu yüzden konuşma çok eğlenceliydi. Termostatı değiştirmeye geldim, eksiklikleri gösterdiler, hızlı ve sorunsuz bir şekilde değiştirdiler (anahtarların olmaması nedeniyle kendim değiştiremedim). Doğru, sorun bu değildi. Ama erkekler sonuna kadar savaştı. Saygılarımla. Orada motistler olmadıkları için resmi bir görüş vermediler, ancak doğru yola koyuldular. Silindir kapağının contasını değiştireceğim. Bu arada, termostatı 30 ruble karşılığında değiştirdiler ve sonra isteğim üzerine nedenini bulmak için zaman harcadılar. Genel olarak memnun kaldım
Temyiz gününde, normların çalışmasının maliyetini, bir çekiçle bir parçayı çıkarma yöntemini kabul ettiler ve bu bir amatör için, yani 4 ve sadece verimlilik için.
Sıvıların ve yağ filtresinin planlı bir şekilde değiştirilmesi için bu servis istasyonuna döndüm. Ne yazık ki, motorun hava almasıyla ilgili bir sorun oldu. Ama çocuklar beni eve götürdüler, böylece sorun çözülene kadar uzun süre beklemeyecektim ve sonra arabayı sürdüler. Ayrıca önerilerde bulundular, hidrolik direksiyon simidinin sıvısını değiştirmekten caydırdılar (sıvının seviyesini ve durumunu kontrol ettiler), rahatsızlık için de indirim yaptılar. Sonuç olarak, işten memnun kaldım, tekrar uğrayacağım)
Bu YÜZ kişiye ilk defa dönmüyorum. Her zaman yardım edecekler, her şeyi hızlı ve verimli bir şekilde yapıyorlar. Harika hizmet. Personel çok kibar, işlerini biliyor. Herkese tavsiye ederim
Hizmetlerini kullandım
teşhis ve onarımlar. Bütünüyle
memnunum, ancak her şey arabanızın kimin eline geçtiğine, bu kişinin ruh halinin ne olduğuna, maaşının zamanında ödenip ödenmediğine, karısının işe gidip gelmesini nasıl beklediğine ve işten ve sonuç olarak arabanıza ne ve nasıl yapacaklarına bağlı olacak bir dizi neden ve faktöre bağlı olup olmadığına bağlı. BURADA benim için her şey yolunda gitti. Ve elleri ve vicdanı olan bir tamirci, patronları yerinde ve fiyat etiketi tatsız.
Tavsiye üzerine servis istasyonuna gittim ve kapının bile açılmadığı için tam bir hayal kırıklığı yaşadım. Bir servis istasyonu çalışanı, sokakta bir fincan kahve ve sigarayla sorunu (1998 Renault laguna'da hızlar yüzüyor) dinledi....ve böyle eski arabalara bakmadığımızı söyledi. Soru....SİTEDE NEDEN BÖYLE RESMİ BİR BİLGİ YOK???
Mükemmel servis istasyonu - tavsiye ederim! Herhangi bir otomobil için her zaman orijinal yağlar mevcuttur! Süspansiyonu geçtik, kaliperleri geliştirdik! İşin performansının kalitesi için yönetmen Dmitry'ye özel teşekkürler. Kesin ve zamanında.
Fren yaparken ve sürüş sırasında direksiyon simidindeki titreşim sorunlarıyla uğraştım. Baktık ve tekerleklerin dengelenmesinin mümkün olduğunu ve iki tekerlekteki tekerlek yataklarının değiştirilmesinin mümkün olduğunu söylediler. Değiştirdiler. Fren yaparken ve sürerken titreşim hiçbir yerde kaybolmadı. Fren disklerinden ve balatalardan başlangıçta her şeyin yolunda göründüğünü söylediler. Disklerde bir sorun varmış gibi geliyor. Ön disklerdeki parmağının dokunuşuyla pürüzsüzdürler ve her iki arka fren diski de çizikler ve küçük çukurlarla doludur. Göze eşittirler ve parmağın dokunuşuna göre düzensizdirler. Nedenini belirleyememeleri ve ortadan kaldıramamaları üzücü.
Bir süre sonra geri çağırmaya ek olarak: başka bir servis istasyonunda nedeni belirlediler ve sorunları çözdüler. Frenleme sırasında ve sürüş sırasında titreşim kayboldu. İşte böyle çalışmanız gerekiyor
Sabah motor yağını değiştirmek için kaydoldum ve servis istasyonu çalışanı 16: 00 saatini kendisi seçti. Daha önce kararlaştırılan zamanda geldim ve bana başka bir arabayla "takılmaları" nedeniyle yağı değiştirmeyeceklerini söylüyorlar. Soruma şu: Neden beni telefonla uyaramadın? - Anlaşılır bir şey cevaplamadılar. Müşteriye ve zamanına tam bir saygı eksikliği, kimseye buraya dönmesini tavsiye etmiyorum!
Süper hizmet, daha önce sorunlu fiyatlar vardı, şimdi her şey tamamen kredilendirildi! Başka bir kokulu Noel ağacı verdiler, güzel! Burada ihtiyacım olan her şey var, tavsiye ederim.