Tüzel kişi olarak banka ile ilk çalışma deneyimi. Şimdilik her şeyi beğendim. Yeni başlayanlar için uygun hesaplar var. Modern bir bankanın tüm avantajları. Kibar çalışanlar. Hesaplar uzmanımız Anastasia'ya özellikle dikkat edeceğim. Mevcut her şeyi açıklıyor ve her zaman yardım etmeye hazır.
Bireysel girişimcilere hesap açma konusunda tavsiye almak için banka şubesine gittik.
Çalışanların dikkatine ve yeterliliğine hoş bir sürpriz oldu. Hızlı ve net bir şekilde, tüzel kişiliklerle çalışma uzmanına, Anastasia Lopata'ya çok teşekkür ederim.
Bankanın kartını yaptım, şubeyi temiz ve telaşsız beğendim! Victoria uzmanına özel teşekkürler, kart türleri ve neyin işe yarayacağı hakkında konuştum! Her şey hızlı ve kaliteliydi
Mükemmel bir uzman olarak Victoria'ya özel teşekkürler. Victoria çok yetenekli bir uzmandır, bu yüzden size ilettiği bilgileri dinlemek hoş ve ilginçtir ,
Bankanın en iyi şubesi Kiseleva 61a'dır.
Kasiyerler hızlı ve net bir şekilde çalışırlar. Çalışanlara Olga ve Kristina'ya kaliteli danışmanlık için özel teşekkürler.
Tüzel kişilerin hizmet uzmanlarına başvurduk, her şey en üst düzeyde. Çok teşekkür ederim Kürek A.I. sorunu çözmeye yönelik profesyonelliği ve yetkin yaklaşımı için
Korkunç banka, 40 dakika içinde hakkını kullanmadım (döviz ve döviz işlemleri) 2 kasa çalıştığı için biri 30 dakikadır bir kişiyi kabul etti, başka bir kasa açma isteği üzerine reddedildi, sonuç olarak biletimin önüne bir işaret koydular, sonunda parayı değiştirmediler ve evet, öğle yemeğinde bir kalabalığınız olduğunda, kasaya stajyer koymanıza gerek yok.
Orijinalini göster · Русский
О
Ольга Писарик
2. seviye şehir uzmanı
18 Ekim
Kiseleva 61a'daki Merkez Bankası başkanı Elena 17'ye minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Ekibinizde çok profesyonel, cana yakın, arkadaş canlısı çalışanlar var. Her zaman yardım edecekler, her zaman söyleyecekler. Hukuk alanında bir uzmanı vurgulamak istiyorum.kişiler Anastasia Lopata'ya, bireylerdeki uzmanlara Kral Olga ve Vojtehovich Kristina'ya. Çalışmanız ve iyi ruh haliniz için çok teşekkür ederim! Tekrar tekrar geri dönmek istiyorsun!
Güzel banka. İşlerini hızlı, verimli bir şekilde yapıyorlar. Müşterilere karşı tutum dostane. Personel, bir şeyi net bir şekilde açıklamazlarsa güleryüzlüdür. Tavsiye ederim.
Bir açıklama için başvurdum, bankanın çalışmasıyla ilgili hiçbir soru sorulmadı. Temyiz üzerine hemen yaptılar.
beklememeliydim.
PS.(Banka bu ekstreyi talep üzerine elektronik biçimde sunabilmesine rağmen. Özellikle benim açımdan tüm yükümlülükler yerine getirildiği için).ancak bu gerçek bankalarımızın çoğu için geçerlidir.
Şubenin çalışmaları nedeniyle - 5 kişiden 5'i.
Teşekkürler
Bankaya geldim, USD kartı ve belkart-mir sipariş ettim, tüm nakit akışlarımı danışmana anlattım ve bu iki kartın bir arada çalışıp çalışmayacağını anlattım, olacağından emin oldum. Sonuç olarak, elime kartlar alıyorum, yarın ayrılış günü ve "oh hata çıktı, USD'Yİ BYN'YE belkart Dünyası'na aktaramazsınız". Yani banka bana yanlış bilgi verdi ve kartın parasını yırttı.
Minsk şehrinde Timiryazev'in trafik polisinde kocası bir araba kaydetti. Bu bankanın RKC'Sİ aracılığıyla ödemeleri (devlet vergisi yaklaşık 90 ruble, trafik polisi hizmetleri ve bankaya bu iki ödemeyi yaklaşık 5 ruble yapmak için 2 komisyon) ödedim. Operatör yanlışlıkla parayı yanlış yere aktardı (Minsk bölgesi yerine Minsk). Numaraları çoktan alırken, 4 ödemenin tamamını tekrar ödemek zorunda kaldım (komisyonları tekrar dahil), temasa geçmediler, operatör pencereyi kapattı ve ara vermeye gitti. Ana bankaya başvurduk. Şahsen gittik. Cevap için 14 gün. Bir cevap yazdılar, pardon dedik - üzgünüm, komisyonun iade edileceğini söylediler. Vergi yoluyla devlet vergisi (vergi dairesine gidip bir açıklama yazmam gerekti ve bu arada bütçeden geri ödeme bekliyoruz). Ancak komisyon için başka bir Rcc'ye gitmeli ve önce orayı aramalısınız. Peki, kocam yolda durdu. Mesele zaten prensipte idi. Neredeyse bir saat orada tutuluyorlardı. Kağıt parçaları hazırladılar. Talihsiz 5 ruble ve kuruşları iade edildi. BU UTANÇ VERİCİ. Bu, bir hata tespit edildiğinde yerinde çözülemeyecek bir şey mi? Komisyonu ikinci kez almayın, kart hesabına aktarın ve nereye gidileceği ve nereye aranacağı ile uzun mektuplar yazmayın. DEHŞET. MEKTUP YAZMAYI BİLİYORLAR, İŞİ ORGANİZE ETMİYORLAR.
Tüm operatörlerin müsait olmasına rağmen sırada beklemek 30 dakikadan fazla.
Hiç kimse tarifeleri yazdırmıyor, sitede de tüm bilgiler yok. Operatör sizinle birlikte bir kağıda komisyonlarla oranları ve faizleri yazar.
Genel olarak, her şey çok kepçe.
Güzel, modern bir banka. Kibar çalışanlar. Her zaman her şeyi açıklarlar, soruları cevaplarlar.
Orijinalini göster
Kurumun yanıtını göster
Вера
9. seviye şehir uzmanı
24 Temmuz 2022
Bir çalışanla şanslıydım) Olga, kart açma koşullarını açıkladı, dolar ve euro cinsinden hesap açılmasına yardım etti. Kartlar henüz üretim sürecinde, onlardan hiçbir izlenim yok.
Ayrıca şubede tuvalet bulunan ilk banka. Harika!
Böylesine harika bir çalışan ekibi, müşterilere karşı duyarlı ve hoş
Orijinalini göster
3
Костерев Сергей
18. seviye şehir uzmanı
1 Kasım 2022
Nakit merkezinin çalışmalarının organizasyonunu algılayamadım. 17 dakika oturduktan sonra, uğruna geldiğim ameliyatları tamamlamadan ayrıldı. Ofis çok güzel. Çok az park yeri var.