Burada ev aletlerinden veya elektronik cihazlardan herhangi birine bakabilirsiniz. Ve "şimdi" bir şeye ihtiyaç duyulursa satın almak bile - seçim ve fiyatlar makul. Ve bir sadakat kartınız varsa, bir sonraki satın alımınızda% 25'e varan indirim alın (birikmiş puanlar 6 aya kadar yanmaz).
Personel genç, çalışkan ve özenli.
Minsk ve Belarus'ta ağın birçok noktası var.
Buraya periyodik olarak bakmaya değer. 🤔
Genel olarak fena değil, ancak uzatılmış garanti programı bir şapkadır, kelimelerle güzeldir, aslında bu üniteyi kapsamadığı, bu etkiyi de kapsamadığı ortaya çıkacaktır, ancak genel olarak her şeyi bir araya getirip teşhis için servis merkezine getireceksiniz, ancak doğru motor teşhisini sağmanın neden boş bir nozüle ihtiyaç duyulduğu açık olmasa da? Ve evet, hangi tsservis mühendisinin MOTİVASYONSUZ bir sonuç çıkaracağını anlamayın, bunun nasıl, neden ve neye dayanarak bir garanti durumu olmadığını, bunun size zaten tahmin edileceğini anlamayın. Uzatılmış garantiyi almayın, tüketici haklarınızı korumak için dava açmak için para bırakmak daha iyidir. Not: Rusya'da bu sorunlar alıcının çıkarlarına çok daha fazla dikkat edilerek çözülmektedir
Burada çamaşır makinesini sadece fiyat ve taksit nedeniyle satın aldık. Danışmanlar - daha iyi olmasalardı, neye ihtiyacınız olduğunu kendiniz bulmak ve sadece satın almak çok daha verimlidir, çünkü koklamak dışında, satmaları daha karlı olanı kelimeden hiçbir şey yapmazlar. Bir sonraki satın alımda, normal bir tavsiye almak ve satın alma işleminden zevk almak için temelde başka bir yerde fazladan ödeme yapacağımı düşünüyorum, hepsi bu değil…
Satıcılar olabildiğince misafirperver değiller, ihtiyaç duyulmayan ek ürünler empoze etmeye çalışıyorlar (5'e gerek olmadığını söylediğinde). Böyle bir sorunla sadece bu mağazada değil, tüm zincirin mağazalarında karşılaşıyorum. Zaten teklif ediyorsanız, bunu güzelce yapıyorsunuz, "hiçbir şeyi anlamıyorsunuz, bunu yapmayacaksınız" değil. Küçük bir şey satın alabilirsiniz - büyük ev aletleri, dizüstü bilgisayarlar vb. - Tavsiye etmiyorum, az parayla değil, fazla ödemeyle taksitle de çok fazla satış yapacaklar)
Buradaki asıl mesele doğru danışmanı bulmak çünkü çoğu insan hiçbir şey bilmiyor. Bugün gaz sobasını bağlamak için bir hizmet sağlayabileceklerini söylediler (((
Teknik olarak okuma yazma bilmeyen erkeklerin olması hayal kırıklığı yaratıyor.
Başka bir sorun da sağırlıktır, müşterinin arzusunu duymazlar ve görünüşe göre tıklama ve satış konusunda hiç eğitilmezler
Dün Goretsky'deki hippo'da 5 elementte bir mikrodalga fırın satın aldık. Her şeyi çok beğendim. Danışman Anastasia kibardı, her şeyi açıkladı ve gösterdi, hemen yaklaştı. Teşekkürler
Satın almadan önce görmek istediğiniz belirli bir ürünün sizin için uygun olan en yakın mağazaya taşınabilmesinin büyük bir avantajı, ayrıca paketlerini açacaklar. Ve hepsi bu kadar.
Ben de öyle yaptım, bazı detaylardan emin olmak için malları taşımayı teklif ettiler. Ama sipariş olarak verildi, ama tamam, sorunun yarısı. Her şey benim için uygundu ve taksitle almaya karar verdim. Anlaşıldığı üzere, taşınan bu ürün, teslimat için 19 ruble ödemeniz gereken mağazadan zaten bir maldır. Taksitler ise kredi sözleşmesine göre verilmektedir. Eve geldiğimde, çevrimiçi mağazada çevrimiçi sipariş verirken teslimatın ücretsiz olduğunu keşfettim. Ve mağazada kimse bunu bariz nedenlerden dolayı en azından bir kuruş kapmak için söylemedi bile. Ancak bu kuruşlar yüzünden, daha sonra mağazalarınızdan ekipman satın alma arzusunu tamamen geri çevirdiniz.
Orijinalini göster · Русский
1
5
Kurumun yanıtını göster
Владислав Исаков
2. seviye şehir uzmanı
27 Aralık 2024
Eş belirli bir model için geldi (nova 12s) çevrimiçi sitelere kıyasla bile fiyat makul (biraz daha pahalı, ancak hediyeye rüşvet verdim ve mağazada bir modelin varlığı, teslimatı beklemenize gerek yok)
Satıcı hemen yaklaştı, ancak ne yazık ki avantajları burada sona eriyor
Başka bir model empoze etmeye başladım (parametrelere göre daha iyi olduğu sözlerle Huawei'ye her şeyin google hizmetleri yüklenmemesi gerekiyor, her şey işe yaramayacak vb.
Eve geldikten sonra bu çalışanlara sunulan modelleri karşılaştırarak bir seçim düşünmeye karar verdik.
Parametrelere göre daha kötü dayattığı modellerin sonucu olarak, Google'ı Hyawei'ye sorulmadan yüklüyor, hatta YouTube'da bir video bile var.
Böyle bir istişareden sonra bu mağazaya geri dönme arzusu yoktur (21. yüzyılda sipariş verdiler)
Danışmanlarla iletişim kurmak imkansızdır, bu bir tür dehşettir. Haier'i agresif bir şekilde buharlaştırıyorlar, LG buzdolabını seçmeye geldik, tam olarak lg'yi istedik, mağazada birkaç model var, ancak lg'den bahsetmek yerine haier'in çok daha iyi olduğu bana kanıtlanıyor. Öyle görünüyor ki satıcının amacı satmak değil, SADECE haier'i satmaktır. Agresif bir şekilde iletişim kuruyorlar, çarpışarak tartışıyorlar.
Her zaman havasız, çok az hisse senedi var. Personel güleryüzlüdür ve her zaman yardım etmeye hazırdır. otopark var. yakınlarda bir durak var
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Л
Лёша Иванович
8. seviye şehir uzmanı
27 Ağustos 2024
Galimy mağazası, filmi 50 p'ye yapıştırmak için kaç kez oradaydı ve sonra kabarcıklar kendilerini yeniden yapıştırmak istemiyorlar, telefonu aldığımı hatırlıyorum, ancak hediye olarak bileziğin mağazada bileziklerimiz olmadığını söyledikleri bir eylem vardı, kaderin olmadığını söylüyorlar, öğrenmek için 5 elemanını aramak zorunda kaldılar ve sürekli olarak buharlaştırmaları gerektiğini söylediler, belirli bir bütçe için ne almak istediğinizi değil
1 Çeşitli ekipman türleri için danışman Bu güçlüdür, ilgilendiğiniz ürünle ilgili bilgileri dinlemek için sırayı savunmanız gerekir. Ya da belki ben küçük ve sıradanım
Bilgisayarın yanında duruyordum ama bana dikkat etmediler
Çalışanlar, telefon / tablet / saat için cihaz satın alırken herkese film teklif ediyor ve yapıştırma kalitesi düşüyor, karım iki kez yeniden yapıştırıldı, ucuz olmamasına rağmen saatimin kenarlarından soyuldum.
Teslimatla ilgili korkunç hizmet ve aldatmacalar, çalışanlarınızın tamamen beceriksizliği, önce sözleşmeler hazırlarsınız ve sonra bunlara uymazsınız, teslim süresi ve zaman çerçevesi tartışılsa da çalışanların siparişinizi teslim etmek için klimada olmadıklarını savunursunuz
İnceleme yazmamayı düşündüm, ama her şey içeride patlıyor)) Apple kablosuz kulaklıklar aldım, sipariş verirken ve alırken her şey yolunda. Soru yok. Sonra eve geliyorum, belgeler arasında garanti kartı olmadığına bakıyorum.
Ertesi gün sitede operatöre çevrimiçi sohbette, mal satın alırken bana garanti verilmediğini yazıyorum. Operatör bildiriyor: Ağımızdaki asıl şey çek, ancak bir kupona ihtiyacınız varsa, mağazada size yazabilirler)) Bunun neden hemen yapılmadığını soruyor. Tamam, sanırım dışarı çıkacağım, çünkü deneyimlerime göre çeklerin yandığını ve nereden satın alırsam alayım bir telefon ve Apple saatine sahip olduğumu bildiğim için bir garanti vereceğim. Dahası (bir dakikalığına!) - bu Polaris markalı bir elektrikli su ısıtıcısı değildir ve hatta olsa bile)
Mağazaya geliyorum, kasada dün aldığım ürünü rapor ediyorum ve bunun için bir garanti belgesi almak istediğimi söylüyorum. Kasadaki kasiyer bana cevap veriyor, bilgisayar satıcısına gidin. Onu nerede arayacağımı kafamda döndürüyorum)) Dün rezervasyon sırasında malların teslim noktasında kulaklıkları aldım ve bilgisayar ekipmanı satıcısını yüzümde görmedim. Kasiyere ısrarla söylüyorum, satıcının kendisi gelmesine izin verin. Tamam, getirdiler)) Bu süre zarfında etrafımda bir «çalışan sürüsü» toplandı, Rusçam için özür dilerim, ama buna başka bir isim verilmiyor. Evet, o zamana kadar hepsi kasada duruyorlardı, sanki evlerine bir parça ekmek istemeye gelmişim gibi baş aşağı baktılar))) Bilgisayar ekipmanı satıcısına, malları satın alırken neden hemen bir garanti vermediğimi merak ediyorum, buna cevaben sessiz kaldım.
Yakınlarda duran kolektivik, daha fazla karışmaya devam etti. Genel olarak, tüm bunlardan kurtulacağım. Sonuç olarak şunu yazmak istiyorum: İşçilerin her biri kendilerini benim yerime koysun, ne yapacaklardı? Peki, hiç kimse alıcılara hizmet etme görgü kurallarını iptal etmedi. Aşağıda, resmi «5 Element» web sitesinden şu yorumu yapan bir ekran görüntüsü ekliyorum: »Ekipman satın alırken, satıcının garanti kartına bir işaret koyacağına dikkat edin." Maalesef ben dönüştürmedim ama mağazada da dönmedim)
Mükemmel personel, çocuklar her zaman cana yakın, kahve makinelerinde mükemmel bir uzman olan danışman Maxim'i not etmek istiyorum, onunla iletişime geçin.
Kasada özel kuyruk yok, uzmanlar her zaman yerinde.Hızlı servis 👍
Geniş ürün yelpazesi. Dürüst olmak gerekirse salonun etrafında yakalanması gereken iyi ve yardımsever danışmanlar. Sanki onları avlıyormuşuz gibi))))). Ama bulursanız, her şeyi net bir şekilde ayıracaklar ve seçiminizi belirlemenize yardımcı olacaklar. Ve göze batmayan kişiler size ek bir garanti verecekler. Bizim durumumuzda, ona hiç gerek yoktu. Önceki satın alma işlemimde (telefon) bu korumadan yararlanmama rağmen + ve işe yaradı.
Kalifiye uzmanlarla harika bir mağaza. Burada mikrodalga fırın, buzdolabı, dizüstü bilgisayar satın aldım. Onlardan aldığım her şeyi artık hatırlamıyorum. Mükemmel hizmet, her zaman zirvede.
Sebzeler için kurutma makinesi aldım. Satın alma işlemini ödemeye giderken, satıcı malları farklı talimatlarla (farklı bir modelden) paketledi. Buna içgörülü tutum deniyor mu???
Bugün bir jbl 310 (Goretsky 2) direği satın aldım. İyi, yetkin bir danışman (satıcı). Bu sütunla ilgili her şeyi açık ve ayrıntılı olarak açıkladım, nasıl çalıştığını, nasıl yönetileceğini gösterdi. Ona bonusları yaz!!!
31 Ağustos'ta tava aldım, poşet veya kutu teklif etmedim, kutu takılı değil)))))) bir an için tava ağır! Mağazanın çalışanı, yalnızca bir telefon numarasının alındığını iddia ederek ek bir telefon teması almaya gitmedi, saçma))))))), kasada bonus kartı hakkında tavsiye vermek istemedim))))
Gelmek istediğiniz bir ev aletleri ve elektronik mağazası. Orada alışveriş yapıyorum. Danışmanlar size her zaman ürün hakkında ihtiyacınız olan her şeyi söyleyecektir. Hızlı kayıt. Teslimat. Esnek indirim ve taksit sistemi.
Mağaza fena değil! Ancak çok az iyi danışman var! Mutfak makinelerinde Maxim'i (rozette sadece adı var) beğendim! Her şeyi ve her şeyi anlattı! Ve satıcılar periyodik olarak diğer ürünleri ondan kontrol ediyor!