12/20/2024 tarihinde bu yeri ziyaret ettim. Belirli görevler için telefon modelinin seçiminde bir çalışanın müdahaleci olmayan yardımına ihtiyaç vardı. ONUR teknisyeni uzmanına çok teşekkür etmek istiyorum (maalesef adını hatırlamıyorum). Kısa bir süre ve davayla ilgili olarak, müteakip yanılmalar ve müdahaleci yürüyüşler yapmadan danıştım. İzlenim olumlu, çalışana çok teşekkür ederim. Mağazanızı bir kez daha ziyaret etme arzusu var
Ekmek kızartma makinesi aldım çünkü benimki yandı. Satın alma basit görünüyor, ancak danışmanın tavsiyelerinin faydalı olduğu ortaya çıktı. Hızlı bir şekilde bir satın alma işlemi düzenlediler, mağazanın kendisi memnun oldu - geniş, ihtiyacınız olan her şeyin çoğunu ve hemen her şeyi istiyorum.
Buharlayıcı Polaris 2277S.
Bir sürü olumsuzluk, öğe 5 mağazasıyla veya daha doğrusu Polapis markasının mallarıyla ilişkilidir. Polaris PGS 2277C buharlı pişiriciyi 5 elemanda satın alınan ve çalışmayan Tefal buharlı pişiricinin yerine satın aldık. Eve getirdikten sonra kullanmaya başladılar ve çalışmadığı ortaya çıktı. O sadece su "tükürüyordu". Onu mağazaya götürdüler, ertesi gün yenisiyle değiştirdik. Bir hafta boyunca onu kullanma şansım olmadı ve kullanmaya başladıklarında normal çalışmak istemediği ortaya çıktı. Gerçek şu ki, içine suyun döküldüğü bir tabana sahip ve bir kez, iki kez su topladı, genel olarak çalışıyor ya da çalışmıyor. Onu tekrar mağazaya götürdük. Birkaç gün onun çalışıp çalışmadığını düşündüler. Sonuç olarak yine işçi olmadığını kabul ettiler. Hadi parayı almaya gidelim. Yani üç buharlı pişirici satın aldık ve hepsi işçi değil. Ve size 5. elemana, Polaris elektrikli süpürgeye normal şekilde kullanamayacağımızı iade edemediğimizi hatırlatmama izin verin. Her ne kadar onu almalarını ve Polaris yerine LG elektrikli süpürge satın almalarını istemelerine rağmen. Sonuç olarak, Polaris markasının bize korkunç bir izlenim bıraktığını söyleyeceğim. Ve mağazanın yönetimi, hoş olmayan bir izlenim, kalitesiz ürünler sattıklarını anlayarak alıcıyla buluşmaya gitme isteksizliğiyle.
Hoş danışmanlar, tüm taleplerimi dinlediler ve aralarından seçim yapabileceğiniz birkaç seçenek sundular. Doğru seçimi yaptığımı hissederek mağazadan ayrıldım. Saygılı tavrınız ve profesyonelliğiniz için teşekkür ederiz.
Cana dokundukları için bir inceleme yazmaya karar verdim... Yani annemi incittiler!
Annem genç bir kadın değil ve genel olarak onun yaşındaki tüm insanlar gibi yeni teknolojilerden pek haberdar değil ve hatta 5 elementin web sitesine gidip malları görmek bile onun için uzaya uçmakla karşılaştırılabilir.
Yani bu, hediye için saç maşası seçmeye gelmesinin arka planıdır. Danışmana bildirdiği, özellikle 19 mm çapında bir saç maşasına ihtiyacı vardı! Ona böyle bir veriye sahip olmadığını ve buna ihtiyacı varsa siteye kendisinin bakmasına izin verdiğini söyledi.
O zaman sorum şu: "Sevgili 5 unsuru - neden bu kadar çok danışmana ihtiyacınız var?!» Eğer onlardan hiçbir faydası yoksa! Sadece dolaşıp internette kendilerinin neye bakacağını bildirmek mi?! Sonuç olarak, annem hiçbir şey satın almadı ve mağazanızdan şımarık bir ruh hali ile ayrıldı! Ziyaret tarihi 20.12- öğleden sonra. Annem doğal olarak danışmanın adını hatırlamadı.
Lütfen harekete geçmenizi ve personelimi, yapmaları gereken seçimlerde alıcılarıma yardım etmeleri için eğitmenizi rica ediyorum!
Makita DLM382 çim biçme makinesi satın aldım. 36 aya kadar uzatılmış garantiyi kokladık. Çim biçme makinesini pek kullanmadım, ancak sonuç olarak çim biçme makinesi 13 ay sonra kırıldı (tekerlek tutucudaki kaynak patladı, bu nedenle tekerlek hareketsiz kalmayı bıraktı). Kusur açıkça fabrikadadır. Garanti kapsamında teslim oldum. Onarımın reddedildiğini söylemek için çim biçme makinesini 2 hafta tuttuk, "arıza mekaniktir, bu da bunu yalnızca 12 aya kadar tamir ettiğimiz anlamına gelir." Hiçbir şeyi açıklayamadılar, çünkü sadece servis merkezinin sonucunu okuyabiliyorlar, açıklama için servis merkezine de başvurulamıyorlar. "Tüketicinin korunması için iletişime geçin, vb." servis merkezinin sonucuna göre çalışıyoruz ve hepsi bu. Neden kimse bunu uzatılmış garantiye ihtiyacım olduğunu söylemedi. Ve tüketicileri korumaya giderdim ama zaman yazık, bu yeni detay 40 beyaza mal oluyor. Uzatılmış garanti için 250-300 ruble civarında bir yerde ödedim, tam olarak daha sonra arıza durumunda parçaları aramak için zaman kaybetmemek için. Kendiniz sonuç çıkarın, şimdi 5 öğesini atlayacağım ve genişletilmiş hizmet genellikle müşteriden ek para almak için bir kurgudur!
Personel, mallar.... Her şey yolunda, ama millet, lütfen antiseptik dağıtıcıları kullanmayın! Orada sabunla hangi asidi karıştırdıklarını bilmiyorum ama kelimenin tam anlamıyla cildi aşındırıyor. Sıçradı, ellerime bulaştı - sabun. Pekala, düşündüm, tamam, belki antiseptik yoktu, bu genellikle mağazalarda olur. Ancak 10 dakika sonra eller cehennem gibi kaşınmaya ve kızarmaya başladı. Birkaç dakika sonra cilt boncuklarla soyulmaya başladı. Ellerinizi sabunla birkaç kez yıkamak yardımcı olmadı. Doktora gittim - kimyasal yanık dediler. Burada başka ne diyebileceğimi bilmiyorum
5 m elemanında pahalı bir Toshiba buzdolabı aldım. Buzdolabı satın alındıktan birkaç ay sonra arızalanmaya başladı.
Onarım için götürüldüler, sorun bulamadılar, ancak kapıda belirgin bir yerde bir göçük yaptılar. Kapıyı değiştirmenin yanı sıra onu ortadan kaldırmayı da reddettiler. Tazminat olarak sanal ikramiyelerinin yalnızca 100'ünü teklif ettiler.
İşte böyle bir "hizmet" ve onlardan bir sürü pahalı mal satın alan müşteriye karşı tutum.
Merhaba. Televizyon satış departmanında çalışan kötü niyetli danışmanlarınız olduğunu yazmak istedim. Mağazanız hakkında o kadar hoş olmayan bir izlenim yarattılar ki, bir daha oraya gitmek istemiyorum. Televizyona uzaktan kumandaların varlığı sorusuna döndüm, ancak yanıt olarak Google'ı kullanmayı öğrenmem gerektiğini duydum ve orada her şeyi bulacağım. Bu davranış danışman için kabul edilemez. Onlara müşterilerle nasıl doğru davranacaklarını öğretmeniz gerekiyor!!!!
Kolsuz bir BT hizmeti ve buna kayıtsız bir rehber.
Bir dizüstü bilgisayar satın almakla birlikte, bir BT hizmeti satın aldım, Windows'u yeniden düzenlemeye geldim - bilgisayarımın tüm 3 diskinden tüm verileri sildik \ u003d 500 gb. çalışma dosyalarının
Soruya, bundan önce nasıl düşündünüz - ustaca bir cevap, ama bana verilere ihtiyacınız olduğunu söylemediniz.
Onlara asla ekipmanınıza güvenmeyin, tüm hizmetler sadece belgeye göre, hizmetlerini ek bir ücret karşılığında satın almayın, çünkü beceriksiz öğrenciler orada çalışıyor. Windows'u 1 haftada 4 kez yeniden düzenleyeceğim.
Geçenlerde beşinci elemandan bir robot elektrikli süpürge satın aldım. Sorunsuz çalışır. Mağazada kız Catherine, farklı modellerin tüm avantajlarını, farklılıklarını açıkladı, nasıl kullanılacağını gösterdi, her şeyi öğretti. Satın almaktan çok memnunum.
17 Eylül 2023'te elektrikli bir kablo satın aldık, danışman Eduard bize yardım etti, çok özenli, yardımsever, elverişli bir genç adam, tüm sorularımızı sabırla yanıtladı, bir seçime karar vermenize yardımcı oldu, tamamen müdahaleci olmayan ve kültürlü, okuryazar, mükemmel bir geri bildirim ve teşvik hak etti (ödül şeklinde) , çalışmaları için Eduard'a teşekkür ediyoruz!)
Saç kurutma makinesi alırken satıcıya Helva ile ödeme yapma olasılığını sordum. Cevap evet, sorunsuz bir şekilde kasaya gidin. Kasada, Eremeychik adlı bir kız, onu böyle bir kartla ödeme konusunda uyarmadığım için kaba bir şekilde öfkelendi. Sovyet şarküterisini ziyaret ettiğim gibi))) Tavsiye etmiyorum....
Metroya yürüme mesafesinde büyük bir elektronik mağazası. Dana Alışveriş Merkezi'nin üçüncü katında yer almaktadır (asansörden çıkarken - sola doğru). Fiyatlar normaldir, taksitle bireysel mal satın alabilirsiniz. Ancak, satın almadan önce her zaman internetteki incelemeleri okuyun, çünkü danışmanlar size bir tür oyun silebilir. Ve bu danışmanların sorunu değil. Böyle bir işleri var. Önce satmaları gereken mallar ve "koklamaları" gereken bazı hizmetler de var. Ne yazık ki, tüm pazar bu şekilde çalışıyor, ancak nihai kararı vermenizin sadece sizin olduğunu unutmayın.
Ve böylece özellikle personel ile başlayalım. Lütfen ona öğretin, bazı satıcılar ne sunduğumu, nasıl çalıştığını, ne için ve nasıl neye ihtiyacınız olduğunu anlamıyorum. Neyse ki, buradaki dükkanda çocuklar bilgisayar ekipmanıyla uğraşıyorlar. İhtiyacım olmayan garantiye 15-20 dakika buhar vermeye çalıştılar, hemen reddettim, satıcı zaten türü açıklıyor (KOKUYOR!!!!!!!) Geri dönme ve satın almadan ayrılma arzusu çok büyüktü. Mal seçiminde yeterli olmadı, ancak bir seçenek var. Anlaşılmaz indirimler ve promosyonlar, indirimli fiyatı olan bir ürün için bonusları yazamazsınız, yani bunları BONUS kartından SIFIR, SADECE SIFIR kullanamıyorum. Yani şirket, malların fiyatını kendi başına indirdi, ancak daha fazla puan yazmanıza izin vermiyor (YAZMAK istiyorsanız, MALLARI birkaç kat daha ucuza satın alın!)
Malların kalitesi 50/50 burada hemen yerinde, özellikle tüm gizli işlevleri kontrol etmek daha iyidir.
TESLİMAT hangi tarihte sipariş verdiklerine göre mükemmel ve o zaman geldi!
Geçen sefer olduğu gibi site üzerinden bir akıllı telefon sipariş ettim, ertesi gün aldım. Her şey hızlı ve sorunsuz. Telefon zamanında geldi, beklemek zorunda kalmadım.
Klavyeyi almaya geldim ama sonra oyunlarda kablosuz bağlantısının yarım metreden az olduğunu ve normal kullanımda iki metreden fazla olmadığını gördükten sonra mağazada kontrol ederken bir metreye gittiklerini ve her şeyin yolunda gittiğini, parayı iade etmeyeceğimizi ve hiçbir şeyi değiştirmeyeceğimizi söylediler. ekşi mayınla bütün bunlar beni mağazada hayal kırıklığına uğratarak gönderdiler, çünkü diğer mağazalarda böyle bir sorun hiç yaşanmadı.
Telefon üzerinden sipariş verdim. Rezervasyon yaptırdım. Ama mağazaya geldiğimizde bu kadar olumsuzluğa neden olacağımızı bilmiyordum. Satışlardan ikramiye almayacakları için kimsenin bizimle iletişim kurmak istemediği açıktı... Bir adam bize zar zor yaklaştı ve monitörü gösterdi. Sonra ucuz bir monitör aldığımızı söyledi (maliyeti 700 beyazdır. ovmak) ve bunun gibi uzun süre çalışmayacağını ve bunun gibi şeyleri... Genel olarak, mağazanın kendisi normlar, ancak çalışanlar her zamanki gibi zirvede.. Ne yazık ki.....
Ne yazık ki kötü, eve varana kadar bir telefon aldım, düğme çoktan düştü, malların kalitesi kötü, çok hoş değil....Şimdi cebimden yeni telefonu çıkardığım duraktaki düğmeyi aramaya gideceğim.
Danışmanlar her zaman sorulan soruya cevap verecekler, çok anlayışlı adamlar, işlerinin uzmanları, her zaman tam olarak neye ihtiyacınız olduğunu seçmeye yardımcı olacaklar, her şeyi anlatacaklar ve gösterecekler
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Л
Лариса Орлова
6. seviye şehir uzmanı
14 Eylül
Site üzerinden elektrikli süpürge sipariş ettim. Ertesi gün geldim. Kurye çok hoş bir adam, önceden aradı. Ambalaj bir bütün, malların kendisi bir bütün. Süper!
Burada şişme şilteler satın almamak daha iyidir. 2 tane aldım, hepsi kusurlu. Doğaya çıkmadan önce evleri şişirdim, birinde bir armut çıktı, diğerini indirdim. Parayı iade ettikleri, başka şilteler almayı teklif ettikleri, riske atmadıkları, usta spora gittikleri ve pişman olmadıkları iyi oldu
09/20/2022 tarihinde, yeni bir akıllı telefon satın almak amacıyla 11 Mstislavets caddesi'ndeki 5 numaralı mağazaya geldim, seçim TM ile Xiaomi ve Samsung arasındaydı. Danışman bana yaklaştı ve TM-k'dan hangi telefonu yukarıda satın almam gerektiğini tavsiye etme talebinde bulundu, sürprizime göre «Xiaomi'nin pek işe yaramadığını, tamamlanmadığını ve hiç satın almaya değmeyeceğini» söyledi ve Samsung hakkında bana «bu, marka için aptalca bir fazla ödeme ve Samsung telefonları, satın almayı düşündüğüm modellere üretim Hindistan'a aktarıldıktan sonra eskisi gibi değil» söylendi (bundan sonra bunu kontrol ettim ve düşündüğüm seçeneklerin Vietnam'da üretildiği ortaya çıktı).
Tabii ki, bu tür bilgiler beni biraz şok etti ve beni rahatsız etti. Bu arada danışman, bütçem için sadece TM-ve Huawei'nin telefonunun ideal olduğunu söylemeye başladı ve ondan yüce bir açıklama vb. İle bahsetti. Böylece beni yanlış yönlendirdi, yanlış bilgilendirdi ve yeni akıllı telefon için isteklerimi dikkate almadı. Bana bu akıllı telefonun, genel olarak Huawei akıllı telefonlar gibi, tüm Google hizmetlerini desteklemediği söylenmedi. Bu bilgilerin, cihazın özelliklerine sahip tutucuda doğrudan mağazada veya sitede belirtilmediğini de belirtmek isterim. Ancak sonuçta, Android platformunda bir akıllı telefon satın alırken herkes bu yazılımın nasıl çalıştığını bilir. Alıcı, Huawei akıllı telefonların bu özelliklerini nasıl tahmin etmelidir? Danışmana güvenen de dahil olmak üzere bir alıcı olarak, malların bu özelliklerini nasıl tahmin etmeliydim?
Ayrıca ertesi gün 21.09.2022 tarihinde anneme hediye vermeye karar verdiğim için başka bir Huawei nova y70 akıllı telefon aldım. Ama burada artık tavsiye istemedim, ancak danışmandan gelen önceki bilgilere güvendim ve elbette bu sorunu daha önce keşfettikten sonra hayatımda böyle ikinci bir akıllı telefon bile satın almazdım. Ve ancak 22.09.2022 tarihinde akıllı telefonları yapılandırmaya başladığımda programların yarısının açılmadığını fark ettim ve internette bilgi arayarak Huawei akıllı telefonlarının Google'ın tüm sistemlerini ve hizmetlerini desteklemediğini öğrendim.
Tüketici olarak haklarımın ihlal edildiğine inanıyorum, malların özellikleri hakkında bilgilendirilmedim, çalışanınızdan yanlış tavsiye aldım ve bu nedenle bu iki akıllı telefonu da satın aldığım için aldatıldım.
09/22/2022 tarihinde durumu açıklamak ve bu akıllı telefonları diğer tm'lerle değiştirmem için mağazaya başvurdum, ancak reddedildi.
Bu mağazada hiçbir durumda telefona koruyucu film yapıştırmayın. Hizmetin maliyeti 69 beldir.Çıkartmanın kalitesi çok düşük, filmin altına kabarcıklar çarpık bir şekilde yapıştırılmış ve parayı iade etmek için bir talepte bulunursanız, icat edilen nedenlere atıfta bulunarak reddediyorlar, bence diğer hizmetlerle de öyle
Genel olarak mağaza hakkında inceleme. Bir şey satın aldık ve uzatılmış bir garanti aldık, uygulamayı indirdik ve bir yıllık garantiyle tamamen farklı bir şey gösteriliyor. Satın aldıktan birkaç gün sonra para yatırmak için çok tembel olmamam iyi bir şey. Destekle iletişime geçtim, düzelttik. Sonra kuponlar hediye olarak geliyor, sipariş veriyorum, ancak bunları hemen sitede uygulayamadığım için, kasadaki mağazada kuponların promosyonlara uygulanmayacağını, ancak sitede sadece süper fiyatın işaretlendiğini ve fiyatların işaretlenmediğini ve üstü çizilmediğini bildiriyorlar. Peki, danışmanlar her şeyi söylerler, özellikle de bir şey satın aldıysanız ve sadece zaman öldürtmeye bakarsanız, diyelim ki hemen koşuyorlar ve hadi tryndny ve nefeslerini çekelim))
Danışmanların işi korkunç. Onları bulmak sadece zor değil, aynı zamanda alıcıya yardım etmekle de ilgilenmiyorlar. Olabildiğince kayıtsız davranıyorlar, misafirperver değiller.
Kasada çok yardımsever olmayan bir çalışan da yakalandı. Ona karşı kibar bir tavır için, yüzünde sadece duygusuz bir ifade ve tam bir sessizlik var. En az bir soruyu cevapladığınız için teşekkür ederim.
Ne danışman ne de kasiyer, malları satın alırken garanti süresinden veya garanti kartından bahsetmedi. İlgilendiğiniz tüm soruları doğru bir şekilde cevaplayabilmek için referans ve bilgi servisini aramak zorunda kaldım.
Bu mağazayı ziyaret ettikten sonra hoş olmayan bir izlenim kaldı.
Telefonu satın aldım - hizmeti kelimeden hiç beğenmedim.Satıcı, hiçbir şeye ihtiyaç duyulmadığı açıkça söylenmesine rağmen, uzun ve sıkıcı bir şekilde çeşitli ek hizmetler sundu.Ve yönetime soru şudur- belki çalışanlarınıza kırtasiye bıçakları satın alın, aksi takdirde eldeki çeşitli eşyalar ambalajı açamazlar.
Bazı iyi promosyonlar var ama her şeyi seçmeye ve internette izlemeye çalışıyorum. 5. unsurun motivasyon politikası sadece teneke, tanrı onların danışmanlarının size dökmeye hazır olduğu tüm bu saçmalıkları dinlemeyi yasaklıyor, öyle görünüyor ki, kesinlikle tüm insanları zayıf fikirli olarak görüyorlar, bir seferde bir, iki, üç yıl boyunca birkaç ruble tasarrufla abonelikler sunuyorlar. Beşincide danışmak (sadece bu konuda değil) zaman kaybıdır, neye ihtiyacınız olduğunu açıkça bildiğinizde oraya gelmeniz gerekir ve orada size söylenen her şeyi dinlemediğinizden emin olun, onlar için bu paradır, sizin için gereksiz bir şey satın almanız gerekir.
------
12/14/2021 tarihinde bir Huawei T10S tablet satın alıyordum, danışman bana ek hizmetler için (kendi sözleriyle) 50 ruble indirimin elbette daha pahalı olduğu "Kış" promosyon kodundan bahsetti, ancak mesele bu değil. Siteye girdiğimde ve baktığımda orada bulduğum şey buydu:
Burada% 20'ye varan indirimlerle satın alınabilecek tüm ürünler * bulunmaktadır.
KIŞ promosyon kodunu uygulayın ve malların fiyatından belirtilen indirim miktarını alın!
PROMOSYON kodu nasıl uygulanır?
1. Çevrimiçi mağazada ödeme yaparken: malları sepete koyun.
2. Sepet sayfasında, uygun alana ZİMA promosyon kodunu girin ve «Promosyon kodunu Uygula» düğmesine tıklayın.
3. Siparişin maliyeti, promosyon kodundaki indirimler dikkate alınarak yeniden hesaplanacaktır.
4. Zincirin perakende mağazalarından satın alırken, satın alma işlemi sırasında malların fiyatı kasada otomatik olarak yeniden hesaplanacaktır.
Yani promosyon kodunun yalnızca ek hizmetler için geçerli olduğu gerçeği söylenmedi, ancak bana uygulanmadı çünkü ek hizmetleri reddettim. Bu promosyon kodunun kapsadığı ürünler listesinde tabletimi bulamamış olmama rağmen. Genel olarak, her zamanki gibi, bir danışmanla konuştuktan sonra, sizi dövdüklerine dair hafif bir his var.
11 Temmuz 2021 Pazar günü mikrodalga almaya geldik. Danışman Ilya Aleksandrovich Vojtekhovsky neredeyse hemen bize yaklaştı. Gram ve erişilebilir bir şekilde farklı mikrodalgalardan bahsetti, bizi ilgilendiren tüm soruları yanıtladı, hatta işin sonunun sesini dinlemeye bile dahil etti, çünkü bu bizim için önemliydi. Seçtiğimiz paketlenmiş modeli çabucak getirdim, her şeyi gösterdim, işi kontrol ettik, belgeleri hazırladık. Ayrıca bir kapak satın almanızı da tavsiye ettim. Ve en önemlisi, mikrodalgayı arabaya getirmeye yardım ettim. Süper! Bir haftadır kullanıyoruz, çok memnunuz. Teşekkürler, Ilya. Bu danışmanlardan daha fazlası olurdu. Ödül sistemleri varsa, yönetimden Ilya'nın duyarlılığı ve yardımı için primi değerlendirmesini rica ediyorum.
Çok geniş bir elektronik ve ev aletleri yelpazesine sahip bir mağaza. 4 kez satın aldım, tüm mallar çalışıyor, her şeyden memnunum. İndirimler var ve genellikle iyi ürünler için.
Bu yüzden dün (07/17/2021) bir su filtresi almak için uğramaya karar verdim. Tezgahın üzerinde filtresiz sürahiler duruyorlardı, karar verdim, seçtim, sanırım: "paketlememiz gerekiyor." Yakınlarda danışman yoktu, komşu departmanları aramaya gittim. Bu çocukları yakındaki bir bölümde kırmızılı buldum, bir güvercin çemberine girdiler, ama yine de birini bana yardım etmeye ikna ettim.
Geldik, bana bir kutu sürahi çıkardı ve ben ona diyorum ki, «Şimdi sürahiye bir filtreye ihtiyacım var mı?", olumlu yanıt verdi, iki filtreye işaret etti, herhangi birinin yapacağını söyledi, ikisinden birini seçtim.
Sonuç olarak eve geldim, paketimi açtım, duruyorum ve sanırım bazen aptalım, bazen bir şeyi anlamıyorum…
Bu filtre sadece bu sürahi için çok büyük olmakla kalmıyor, aynı zamanda kitte olduğu için buna da gerek yoktu…
Bugün mağazaya geliyorduk, elektronik terazi satın almak istiyorduk. Salonda bir sürü danışman satıcı, departmandan satıcıyı aramalarını istedi, ancak çok uzun bir süre gideceği için malları satmakla ilgilenmiyor gibi görünüyor. Onu yaklaşık 10 dakika bekledikten sonra ayrıldık çünkü bu müşteriye tamamen saygısızlıktır. Çok vaktiniz varsa ve bir danışmanı beklemek için salonda durabiliyorsanız, o zaman buradasınız demektir. Değilse, tavsiye etmiyorum.
Mağaza iyi ve seçilecek çok şey var, ancak metrekare başına çok sayıda danışman var, her zaman uygun olmayacak ve size söyleyecekler, elbette hepsi değil, 5-6 kişi ayakta duruyor ve kendi konuları hakkında konuşuyor.
Mağazanın kendisi kötü değil, ancak danışmanların çalışmaları herhangi bir "övgünün" ötesinde. Buzdolabını görmeye ve seçmeye geldik. Modele karar verdik, ancak hiçbir zaman bir satın alma işlemi yapamadık, çünkü tüm büyük ev aletleri için sadece bir satıcıları var ve 25 dakika içinde bize yaklaşmaya tenezzül etmedi (kendimize birkaç kez hatırlatmamıza rağmen). Aynı zamanda televizyonlar bölümünde 3 danışman ve tryndeller vardı, ancak bize hiçbir şekilde yardım edemediler çünkü tüm büyük ev aletleri için sadece bir kişi var.
Danışmanların çalışmaları iğrençtir. Malları almaya geldim, mağazaya gittim ama bulamadım. Sonuç olarak, danışmana yaklaşmaya, doğru ürünü nerede arayacağımı netleştirmeye karar verdim, bana cevap veriyor: »Dümdüz gidin, sonra sola dönün, orada bir Makara Danışmanı olacak." Elbette danışman yoktu, sonunda dönüp gitti.