Çok olumlu ve güler yüzlü çalışanlar, lezzetli kurabiyeler (tüm yolculara hoş bir muamele). Her şey mükemmel bir şekilde organize edilmiştir: gecikmesiz check-in, bagaj taşımacılığı mevcuttur - kabin için büyük bir rahatlama ve boş zamir.
Sık sık iş için uçuyorum ve muhtemelen tüm büyük hava taşıyıcılarını uçurdum. Air Serbia benim en kötü yaşam deneyimim. Belgrad'da bir nakil ile Amsterdam'dan Moskova'ya uçtum. Moskova'da Kaliningrad'a yeni bir bagaj kaydı vb. İle bir saat otuz süren bir transfer beni bekliyordu. Amsterdam'dan uçuş bir saat yirmi dakikalık gecikmeyle kalktı. Tüm ayaklarımdan koştum, mucizevi bir şekilde Moskova'ya uçmayı başardım, ama beni başka bir sürprizle bekliyordu - Moskova'ya uçuş 45 dakika ertelendi. Yolcuları diğer uçuşlardan bekledikleri için gözaltına alındı. Yani hepimiz uçakta oturduk ve 45 dakika boyunca 10 yolcu bekledik. Bunu ilk defa görüyorum. Anladığım kadarıyla, Air Serbia uçuşlarından yolcu bekliyorlardı, ancak Moskova'da transferleri yok, bu yüzden bu bitmiş havayoluna hala vaktiniz olsun ya da olmasın. Sonuç olarak: Tam bir saat sonra indik (bu arada resmi veriler süslendi), Kaliningrad uçuşuna geç kaldım, kaçırılan uçuşun sorumluluğunu Air Serbia üstlenmeyi reddetti. Destek operatörüne göre, üç saate kadar geç kalmak hiç geç kalmak, geceyi Moskova'da geçirmek, yeni bilet almak ve tabii ki kaybedilen zaman değildir. Size hızlı bir iflas diliyorum.
Bu havayolu ile 27.11.2024 tarihinde St. Petersburg-Belgrad-Barselona güzergahında uçtular. Promosyonla altı ayda bilet satın almayı başardım, tüm güzergah için bagajlı iki kişilik 36 ton, pratik olarak "teşekkür ederim" diyebiliriz. Kesinlikle kötü bir şey söyleyemem, uçuşlar gecikmeden kalktı, bagajlar güvenli bir şekilde uçtu ve valizimizi ilk verenlerden biri olarak verdiler, uçaklar yeni ve temiz, uçuş görevlileri olumlu ve nazik. St. Petersburg-Belgrad uçuşunda koltukların arasına çok yer vardı (dizlerinin önüne 2 avuç dolusu sığıyordu). İçme suyu ve sandviç gibi bir şey verdiler (reddetti). Her şeyi beğendim.
Son birkaç yıldır bu havayoluyla kocamla uçuyoruz.
Şeremetvo'dan uçuş bir saat ertelendi, ancak bu havayolu için bu daha çok norm, bu yüzden şaşırmadık. Aslında bizim için hiçbir fark yoktu, Sırbistan'a uçuyorduk, ancak transit yolcular için bu kesinlikle korkunç.Bu nedenle, biri Airserbia'yı transit olarak uçurmaya karar verirse, seyahate geç kalanları rehin vermek daha iyidir.
Rusya'dan çevrimiçi kayıt yok, bilet alırken temsilcilikte bu konuda dürüstçe uyarıldım ve Belgrad'dan çevrimiçi kayıt yaptırabilirsiniz. Sheremetyevo'da çok uzun bir süre kayıttaydılar, 1,5 saat.:( Uçakta çok az yer olduğunu açıklayarak el bagajından valiz bagajına alındı.
Uçakta her şey standarda uygundu. Su, meyve suyu ve sandviç teklif edildi.
Tuvalette temiz, su var, kağıt da var.
Belgrad'dan gecikmeden geri döndüler, resepsiyonda sıra yoktu, valiz de el bagajından valize alındı.
Gemide su, meyve suyu ve sandviç teklif edildi. Hoş bir bonus, hangi ülkelere uçtuğumuzu ve manzaralarını anlatan Rusça konuşan bir kaptandı.
Tabii ki, bu havayolunu hem çok yüksek bilet fiyatları hem de uçuş gecikmeleri ve çok daha fazlası nedeniyle dilediğiniz kadar eleştirebilirsiniz. Ancak Sırbistan'a 2-3 saatte doğrudan ulaşmak için başka bir fırsat olmadığı için buna katlanmak zorunda kalıyoruz ve şimdilik bu havayoluyla uçacağız.
kategorik olarak bu havayolunu kullanmanızı önermiyorum
pahalı biletler
hizmet eksikliği
sistematik uçuş gecikmeleri
personel tarafında kabalık
iletişim kurmak zorunda kalan tüm personel için son derece düşük ingilizce seviyesi
11 Temmuz'da Milano-Belgrad-St. Petersburg güzergahında uçtular
Milano'dan uçuş 4 saat ertelendi, sonuç olarak transfer için vaktimiz olmadı, ancak Belgrad-St. Petersburg uçuşu da o gün sadece 3 saat ertelendi. Sonuç olarak, uçağın Milano'dan indiği sırada Peter'a giden uçak kalkıyordu, neden daha beklemiyorsunuz? ama hayır.
Sonuç olarak, ertesi akşam başka bir havayolu ile ayrılışımızı o ana kadar Sırbistan Oteli'nde konaklamamızla erteliyoruz.
Elbette kimsenin geri ödemeyeceği bir gün kaybedilen zaman.
Yolcuların konaklama ve transfer süreci çok kötü organize edilmiş, toplamda tüm bunlar 4 saat sürmüştür.
Her aşamada, havayolu çalışanları, kendi iradeleriyle olmayan yolculara kötü davrandı, ancak çok paralarıyla bu şirket tarafından rehin alındı.
Hiçbir şefkat veya pişmanlık dile getirilmedi, ne özür dilendi
Bu havayoluyla uçmanızı şiddetle tavsiye ederim. Her şey sadece planda güzel. Gerçekte, uçuşlarda sürekli gecikmeler, transferlere geç kalmalarına neden olur. Sonuç olarak, sadece bir yolculukta bir sonraki uçuşumuzu beklerken Belgrad havaalanında 15 saat geçirdik. Ve dönüş yolunda yine gecikme oldu, bu yüzden bagajı da nakletmediler. Bu sorunları çözmekten sorumlu çalışanlar arasında müşteri hizmetlerinin kalitesi sıfırdır.
UPD. Bagajlar 6. günde iade edildi. Tsa'nın kilitlerinin varlığına rağmen, görünüşe göre tüm valizler bir tornavidayla açıldı. Sonuç olarak, bavulun üzerinde kırık bir kilit var. Tanrıya şükür, hiçbir şey kaybolmamış gibi görünüyor, öyle görünüyor...
Kocamla Belgrad'a bir gezi planladılar ve seçim Moskova'dan Airserbia'ya direkt uçuşa düştü. Fiyat etiketi bir at etiketiydi, ancak rahatlığımız için ödeme yapmaya ve tek yön 3 saatlik uçuşa karar verdik. Ancak pahalı bilet satın aldıktan sonra (iki kişilik gidiş-dönüş 2,400 € çıktı) incelemeleri okumaya karar verdim ve dehşete düştüm: fazla rezervasyon, sürekli gecikmeler, bagajla ilgili kayıp / hasar, uçuş görevlilerinin kaba tavrı, «yorgun» taraflar, Moskova'da check-in yapamama vb. Bütün bunlar ayrılmadan önce içimizde alarm yarattı, böyle bir paranın böyle olabileceğine inanamadılar. Geziden sonra dürüst bir incelemeyi paylaştığınızdan emin olmaya karar verdik.
Kısacası, şanslıymışız gibi görünüyor
Oraya uçuş: her şey zamanında, resepsiyonda iyi koltuklar verdiler, hatta acil çıkışta ücretsiz olarak teklif ettiler (daha fazla bacak mesafesi), ama ben pozisyondayım, o zaman olması gerekmiyor. Bagajların tamamı uçtu, herkes çabucak aldı. Uçak küçük olmasına ve en yenisi olmamasına rağmen uçuş rahattı. Uçuş görevlileri kibardı.
Geri uçuş: çevrimiçi kontrol (ücretsiz koltukların sistemin rastgele bir seçimi olması üzücü, ancak şanslıydık ve yan yana oturuyorduk), yoğun kar yağışı nedeniyle uzun süre kar ve buzlanmanın geri dönmesini bekledikleri için kalkışta 1,5 saat gecikme oldu. Sonra uçuş sakince geçti, hemen Sheremetyevo'da bir sürü bagaj aldık.
Sonuç olarak: Evet, böyle bir para için daha yeni uçaklar ve daha iyi yemekler istiyorum (oraya gidip küçük bir şişe su için anlaşılmaz sandviçler verdiler, ancak kahve / çay / atıştırmalıklar ayrı bir ücret karşılığında satın alınabiliyordu, bu da yine biletlerin maliyeti göz önüne alındığında garipti), ancak gerçek şu ki hiçbir şey yok. Ancak çok gecikmezlerse doğrudan üç saatlik bir uçuş. Böylece uçabilirsiniz, ancak beklemeden ve hazırlıklı olmadan, belki de sadece hızlı bir doğrudan uçuş için böyle bir fiyat etiketi vardır.
Bu arada, avantajlardan: aniden bilet satın alırken yanlış veriler (isim, doğum tarihi, pasaport) girdiyseniz, bunları size ücretsiz ve hızlı bir şekilde destek yoluyla değiştireceklerdir (e-posta.posta). Çoğu a / k için bu ücretli bir hizmettir.
İlk defa kendime «fazla rezervasyon yaptırmayı» hissettim! Biletler önceden satın alındı - Moskova'dan Belgrad'a. Geç kaldı, ancak Belgrad'a «macera» olmadan ulaştım. Ancak Belgrad'dan ayrılırken check-in sırasında yeni bir terimle karşılaştım ((( dürüst olmak gerekirse şoktaydım ... şehirde kalmak istemedim - Balkanlara doydum!!! İstanbul üzerinden uçmak ne de şirket temsilcilerinin bahsettiği şeydi. Uzun çilelerden sonra (bana öyle geliyor ki şirketin temsilcileri olan kızlar, mümkün olan her şeyde kasıtlı olarak yolcularla alay ediyorlar!!! İşte gerçek!) bir sonraki uçuşa transfer edildi. Uçuş sırasında kabinde çok fazla boş koltuk olduğu ortaya çıktı!! Sonuç olarak, Rusya'ya yapılan uçuşlarla ilgili yorumları okudum - bence bu, tüm minimum seçimlere rağmen aynı şirket değil! Gerçekten küstah ve çekingen! Benim ( incelemelere göre) tek değer yargım değil.
Bu güzel havayolunun uçak biletlerini satın almayın! Dün (07/20/2024) Sheremetyevo'dan Belgrad üzerinden Tivat'a uçtum. Elektronik kayıt yok. Moskova'dan, tek bir bilet olmasına rağmen, sadece Belgrad'a biniş bileti verdiler, sonra Belgrad'da alacağımı söylediler, uçuşta bir saat gecikme oldu, ancak resepsiyonda özellikle yardımsever genç bayanlar değiller ama beni Tivat'a götürmeleri gerektiğini söylediler. Hemen biniş kapısında, biniş arabaları olan üç kişinin filme alındığı, ancak fazla rezervasyon nedeniyle kaldırıldığı hoş olmayan bir durum gördüm. Varışta, bir yerde bir meslektaşının beklemesini söyledikleri binişi yeniden düzenlemek için koştum, sonra yine de bizimle ilgilenmeye karar verdiler, o sırada Tivat'a uçuşumuz uçtu ve sadece 2 gün sonra değiştirilmeyi teklif ettiler ve Tivat'a kadar çok sayıda 20 insanımız vardı, hatta daha fazlası, onlar hakkında yazdıkları göz önüne alındığında, uçağın 20 kişi olmadan gönderilmesi pek olası değildi. Sonuç olarak, param için Podgorica'ya akşam için bir bilet aldım, uykusuz bir geceden sonra günü havaalanında geçirmem gerekiyor, çünkü bu harika havaalanında çantayı bırakıp yürüyüşe çıkmak için bir depolama odası bile yok. Bu arada, arkadaşlarımın bagajları ne yazık ki Belgrad'a gitti, yani onu Tivat'a bile göndermeyeceklerdi. İşte 120 bin ruble için böyle bir macera. Dönüş yolculuğunu daha sonra anlatacağım =) Bir ay sonra incelemeyi tamamlıyorum. Neyse ki, biletle satın aldığım uçuşlarda Moskova'ya geri döndüm, ancak hiçbiri zamanında kalkmadı ve hepsi zamanında varmış gibi görünüyor, ancak Tivat'tan 30 dakika gecikmeli, Belgrad'dan 40 dakika gecikmeli. Bu arada neyin bağlantılı olduğunu bilmiyorum ama dönüş uçuşuna elektronik olarak kayıt olabildim. Bir süre sonra havayolunun web sitesine 20.07'deki güzel uçuşumla ilgili bir şikayet yazdım, dürüst olmak gerekirse bu havayolundan hiçbir şey beklemedim, ancak bugün bir talep üzerine tazminat ödemesi olarak beklenmedik ama hoş bir şekilde Rus bankasının kartına 39’600 ruble geldi. Hesaplandığı gibi neden bu miktarın tam olarak olduğunu bilmiyorum. Sonuç olarak, şikayetler yazın ve bu havayoluyla yalnızca acil durumlarda uçun ya da o zaman seçmemek daha iyidir, sinirleriniz ve tatilde geçirdiğiniz zaman daha pahalıdır.
İki kez uçtum - uçuş iki kez ertelendi. Uzun sürmeyecek, ama yine de. Moskova'dan uçak A319'du. Çok yorgunum. Belgrad'dan zaten A320, daha yeni. İnsanları ortak biletlerden salonun farklı bölgelerine oturtuyorlar. Ne kasten olduğunu söylemeyeceğim, ama bu olabilir. Çevrimiçi kayıt sırasında bile koltuk seçimi ücretlidir. Moskova'dan çevrimiçi kayıt yok. Uçuş sırasında sandviçler ve bir kabarcık su ile beslendiler. Sandviçler ısınmadı. Soğuk olanlar. Belgrad'dan Moskova'ya uçtuğunuzda gümrük ve denetimleri geçtikten sonra biniş odasında sıraya girmeye hazırlanın. Orada tekrarlanan bir muayene var ve bundan sonra uçağa iniş sırası geliyor. Oda küçük. Sadece sıra sıra koltukları ve tuvaleti var ve bu, havaalanının kendisinin çok büyük olmasına rağmen. Genel olarak, özetle, havayolu hakkında söylenecek açıkçası kötü bir şey yok gibi görünüyor, ama iyi bir şey de yok.
Moskova'da uçuşu 2 saat geciktirdiler. Belgrad'da Budapeşte'ye 1,5 saatliğine nakil yaptım. Uçuşu kaçırdım. 4,5 saat sonra uçuş için bilet verdiler ve 2 saat geciktiler. Ve tüm bu gecikmeler uyarı vermeden. Su yok, yemek için kupon yok. Bir gün dinlen, sadece kedinin kuyruğunun altında. Sabah 10'da otele gelmeliydim. Ama akşam 18'de geldim. Ayrıca bilet yeniden check-in yapılmadan ve bagaj alınmadan yapıldı. Sonuç olarak, bagajları alıp pasaport kontrolünden tekrar geçmek zorunda kaldım.Sadece en kötü havayolları. Onlardan iade bileti aldım ama iptal edeceğim. Bu sadece cehennem!
En kötü havayolu şirketi. Bu kadar korkunç derecede kötü hizmet ve kaba personel ile nasıl çalıştıklarını anlamıyorum.
Moskova-Belgrad-Moskova biletleri satın alındı. İşveren biletleri satın alıyordu, ben ve iki meslektaşım film çekmek için bir iş gezisine çıkıyorduk. Sorun Moskova'da başladı. Önümüzde sırada 7 kişi vardı. Ancak tezgahlardaki çalışanlar o kadar aptallaştılar ki sıra bir buçuk saat sonra bize geldi. Yakınlarda, bir yolcunun check-ininin neden 10-15 dakika sürdüğünü anlamayan insanların çoktan öfkelendikleri iki tezgah daha vardı.
Ayrıca, fazla rezervasyon yaptırdıkları ortaya çıktı ve ben rastgele boş koltuk yoksa uçamayabilecek «şanslı» kişiler arasına girdim. Biletlerin 1500 avroya mal olduğunu not edeceğim.
Şirket temsilcisini bana koltuklu bir bilet vermesi için ikna edebildik.
Uçuş büyük bir gecikmeyle kalktı - bir buçuk saat. Uçağa binerken, bağlantılı uçuşlara geç kalan yolcular, çalışanların vicdanına seslendi. Kimse onlardan özür dilemedi.
Geriye doğru uçmak sadece iğrençti. Belgrad havaalanında herkes yolcuları umursamıyor. Check-in kalkıştan 2,5 saat önce başladı (uluslararası uçuş için!). Yine kendimi aşırı rezervasyon listesinde buldum. Uçağa binmezsem daha fazla çekimin başarısız olacağına ve maddi kayıplara neden olacağına dair hiçbir argüman, talep ve argüman yardımcı olmadı. Çalışan, kendisinin sadece bir havaalanı çalışanı olduğunu, havayolu ile herhangi bir teması olmadığını ve yöneticiyi davet etmeyi reddettiğini söyledi.
Dahası, bagajımı (ödenmiş) kabul etmeyi reddetti, bu yüzden meslektaşım fazladan koltuk satın almak ve bagajımı kendisininki gibi teslim etmek zorunda kaldı. Bu açgözlü şirketin bu tür numaralardan para kazanması fena değil.
Sonra benim 1,5 bin avrom için aşağılanmalar oldu. İlk başta ben ve aynı üç hasta, inişten önce olan ikinci kontrolde muzaffer olana kadar ayakta durmak zorunda kaldık. Bu üçünün aksine el bagajlarını bagajlarına teslim etmeye zorlandıkları ortaya çıktı. Tezgahtaki kız pek bir şey açıklamadı. Bir saat kontrolde kaldık. Bundan sonra kapıya gitmemize izin verildi. Ama orada bile herkes geçene kadar kuş hakları üzerinde tezgahta durmak zorunda kaldım. Sonuç olarak, uçağa çıkmamıza izin verildi. Ve Belgrad havaalanında yerde sadece paketler halinde uyuyan fakir insanların kaderi bize düşmedi.
İlginç olan ortaya çıktı. Uçakta iş sınıfı sağlanmamaktadır. Ancak ilk üç sırayı iş olarak satıyorlar, her biri üç yerine 2 kişiyi oturtuyorlar - bu, rezervasyon yaptıran bir uçuş için, lütfen dikkat edin. Buna ek olarak, rahat uçmak için acil çıkıştan 6 koltuk satın alan dört kişilik bir aile önüme geçti (tezgahlardaki çalışanlar bile daha sonra bunların aşırı rezervasyonlu bir uçuş için havayolunun süper aptalca kararları olduğunu tartıştılar). Eğer fazla rezervasyon yaptırırsan, otomatik olarak ikinci sınıf bir insan olursun, her şey senin için umursuyorlardı, kimse sana hiçbir şey açıklamıyor, sadece kendi bin beş yüz avrosun için her yerde aşağılanmış bir havayla duruyorsun, sana bir sandalye teklif edilmiyorlar - herkesin sandalyelerin olduğu kapıya girmesine izin veriliyor ve boş koridordaki tezgahta bir saat ayakta duruyorsun.
Uçakta, uçuş görevlileri diğer yolcuları görmezden gelerek sözde Business Class'ta tüm kalabalıklarla takılıyorlar. Dikkatlerini çekmeye çalıştığınızda kaba konuşuyorlar, gülümsemiyorlar, görgü kuralları sıfır. Battaniye yok, sadece ilk üç sıraya veriliyor. «Battaniyeyi alabilir miyim?", uçuş görevlisi sert bir şekilde cevap verdi: »Elbette hayır" ve ön sıralara kaçtı.
Uçuş iki saat geç kalktı (bir saat uçakta oturuyorduk).
Ve evet, tüm gezgin forumlarında havayolunun sürekli bagajını kaybettiğine dair milyonlarca yorum var. İnsanlar aylarca geri veremedikleri kayıp bagajların nereye gittiğini merak ediyorlar. Sanırım onu bulduk. Belgrad havaalanındaki varış bölgesinde yüzlerce kayıp bavul görüldü. Sadece yığınlar halinde duruyorlar.
Neyse ki valizim geldi ama sırılsıklam oldu. Dahası, eşyalarda bazı kirli siyah boşanmalar vardı.
Genel olarak, sinirlerinize iyi bakın ve bu aşağılık şirketle uçmayın.
Kendime inceleme yazma sözü verdim)
St. Petersburg - Belgrad - Paris'e uçtuk. Yerleştirme 50 dakikadır. Fazla rezervasyon, uçuş gecikmesi, bagaj kaybı hakkındaki yorumları okuduktan sonra o kadar endişelendim ki normal uyuyamadım.
Pulkovo havaalanına 3 saatte geldik, check-in 2,5 saatte başladı, her şey yeterince hızlı. Önceden koltukları satın aldık, Belgrad havaalanında hızlı bir kamyon, öncelikli bagaj satın aldık (sonuç olarak iş sınıfı etiketler bagajımıza asıldı).
St. Petersburg'dan uçuş 30 dakika erteleniyor ve burada her şeyin olduğunu anlıyorum) geldik ve Paris'e bir sonraki kalkıştan 10 saat önce Belgrad'da oturduk. Kocam bütün uçuşu bir çocukta uyudu, ben rahatlayamadım bile.
Sonuç olarak, uçuş Belgrad'a 30 dakika geç değil, 20 dakika sonra varıyor ve anladığım kadarıyla ( mmmaaalentkits) zamanında gelmemiz için bir şans var. Ben çıkışa daha yakın bir sıra satın alıyordum.
Ve burada koşmaya başlıyoruz))
Bu dehşet vericiydi) Ben de pasaport kontrolünde hızlı bir kamyonumuz olduğu bu kağıt parçasıyla herkesin yüzüne bakıyorum (orada da çok geç kalmışlar olmasına rağmen, burada sadece kendimiz hakkında düşünmek önemlidir).
Pasaporttan sonra çıkışımıza koşuyoruz, bir noktada ne ben ne de çocuğun artık kaçamayacağımızı anlıyorum. Kocam koştu, masayı beklememiz için yalvardı)
Ve evet!! Sonuç olarak, tüm gecikmeleri beklediler! Ve bagajlar bile Paris'e uçtu!
Bu nedenle Air Serbia'ya teşekkürler!
Onlarla daha uçacak mıyım? Evet! evet!!
Ama rıhtımı daha fazla alacağım, o kadar gergindim ki uzun süre iyileşemedim.
Ve evet, uçuş görevlileri olabildiğince kibar, herhangi bir kabalık fark etmedim. Uçaklar rahat, bol bacak mesafesi. Her şey yolunda!
Biletler Belgrad'da bağlantılı Moskova-Lyon tarafından satın alındı. İlk uçuş 3 saat ertelendi, ikincisi bizsiz ayrıldı. Yolcuların% 80'i bir sonraki bağlantılı uçuşlarına geç kaldı. Ertesi gün Frankfurt'tan Lyon'a (yani + 1 nakil daha) bir sonrakine uçmamız teklif edildi. Yerinde başka bir havayolunun biletlerini alıp kendi başıma uçmak zorunda kaldım. Parayı iade etmeyi reddettiler.
4 gün sonra Milano-Belgrad-Moskova'ya dönüş uçuşu. Yine 1,5 saat geciktiler. Buna göre, Belgrad'a varışımızdan 5 dakika sonra Moskova'ya uçak bizsiz tekrar ayrıldı. Moskova'ya bir sonraki uçuşun 8 saat içinde olmasına rağmen, buna yer yok!!! İstanbul'da nakil için Moskova'ya gönderiliyoruz!!!!
Sadece kelime yok. Bu şirket hala nasıl var.
Havayolu, 2022'de fazla rezervasyon yaptırarak uçağa binmek istemeyince kendisi hakkında çok kötü bir izlenim bıraktı. Aynı zamanda uçuş bağlantılıydı. Tatil söz konusuydu. Uçakta büyük zorluklarla bir koltuk bulmayı başardım, ancak artık onunla uğraşmak istemedim. Aynı hikaye 2023'te bir arkadaşıma da oldu. Koltuğun satın alınmasına rağmen koltuk olmadığını açıklayarak uçağa binmeyi reddettiler. Sonuç olarak, ancak bir gün sonra uçmayı başardı. Belki şimdi içlerinde bir şeyler değişti bilmiyorum. Ama böyle bir para için çok fazla soruna katlanmak. Şirket, onlar aracılığıyla Avrupa'ya girmenin kolay olduğu durumundan yüzsüzce yararlandı.
Bir değil 2 yıldız koyuyorum çünkü yine de Milan - Belgrad uçuşum geciktiğinde Belgrad - Moskova'nın ikinci tarafı bizi bekledi, uçağın zemini Moskova'ya gitti, bu nedenle mantıklı. Ancak bu şirketle ilgili en ilginç şey, bir işletme sınıfı satın almam, ancak uçuşta bana bunun olmadığını, sadece bu uçakta bulunmadığını söylediler :))) ve para farkının iadesi hakkında bir mektup yazmaları tavsiye edildi. Nisan 2023'te Moskova'ya vardığımda bunu yapmaya başladım. 1,5 yıl geçti bana para iade edilmedi ve iade edilmeyecekler :) işte böyle bir havayolu. Onlardan işletme sınıfı satın almayın
Moskova-Roma uçuşu dakik değil
Belgrad'daki bir rıhtımda uçakta oturuyorum, üçüncü saati bekliyoruz, yani uçağı başka bir havayoluyla takip etmek için artık onların Roma'sına yetişemiyorum
Moskova'da da 40 dakikalık bir gecikme oldu, Belgrad'da transit masasında bir kişi çalışıyor, tabii ki kimse bunu başaramayacak.
İkinci çalışan aptalca yan yana duruyor ve transit yolcuları düzenlemeye ne yardım etmek yerine kimin sırada durup nefes alacağını anlatıyor. Anladığım kadarıyla Sırplar, tüm uçağın tıkanması için Belgorod'a uçan diğer uçakları beklemek için rafta uzun bir kuyruk yapıyorlar. Bu havayoluyla bir daha asla uçmayacağım.
6 saat boyunca yola koyuldum, aslında 10'un tamamı, bu para için 10'un başka bir havayolu ile uçup gitmesi mümkündü, daha az sorunlu.
Biletlerin fiyatı kesinlikle hizmetin kalitesine ve en önemlisi havayolunun sorumluluğuna karşılık gelmiyor. Hava koşullarından kaynaklanmayan kalkışlardaki gecikmeler, bagaj kaybı, bagaj hasarı ve bagajdan kişisel eşyaların çalınması.
11/16/24 uçuşundan sonra bagajımızı birkaç gün sonra aldık. Kaliteli Samsonite ve Travellite valizleri, valizlerdeki kilitleri çekiçlerle yıkan vandallar tarafından hasar gördü. Bu süreçte yıldırımlara ve yıldırım raylarına zarar vermek.
Bavul teslim edildiğinde 23 kg ağırlığındaydı, Sheremetyevo'da teslim alındığında 20,3 kg ağırlık kaydedildi. Sır basit- eşyaların bir kısmı çalındı. Valizlerin açılması, kilitlerin kaldırılması, eşyaların yıkılmasıyla ilgili hiçbir işlem yapılmadı!
Birinin her şeyin yolunda gittiğini okuyorsanız, bu havayolunun uçuşlarını asla satın almayın - bu son derece nadirdir, neredeyse imkansızdır!!!
6.06 St. Petersburg'dan Roma'ya uçuyordum, uçak bir saat sonra St. Petersburg'dan ayrıldı, Belgrad'da kimse bizi beklemedi - ertesi gün 13: 30'a kadar yeniden rezervasyon yaptırdılar!!!!!!!
Bugün kız kardeş St. Petersburg'dan Viyana'ya uçuyor, Sırbistan'ın uçağı St. Petersburg'dan 3,5 saat geç kalktı!!!!!!!!!!!
Ve doğal olarak, bağlantılı sabah uçuşunun izi çoktan kalkmıştı!!!!!!
Hostes, ayaklarının altına 2 el çantasını çıkarmaya zorlamaya çalıştı, tam oturduklarını gördüler ve valizlerin sığıp sığmayacağını bilmiyorlar. Peki, asıl mesele benim, neden öncelikle bir bavul yerine el çantaları seçtiğim için acı çekmem gerektiğidir ve ikincisi, neden o zaman önce sadece el çantaları olanları çalıştırdınız. Başka bir uçuş görevlisinin yeterince yakalanması ve bir çantayı çıkarması iyi bir şey. Sonra önce geri döndü ve çantayı geri verdi. En kötü havayollarını tavsiye etmiyorum ve bu koşullar için fiyatlar çok büyük.
Yorumları okuduktan sonra beni hangi aşırılığın beklediğini düşündüm, ancak her şeyin çok daha keyifli olduğu ortaya çıktı, hiçbir uçuş gecikmedi ve bagajla ilgili herhangi bir sorun yaşamadım, insanlar ve personel çok kibar ve nazikti. Şunu belirtebileceğim tek şey, uçağın kabininin kendisinin oldukça eski olduğu ve uzun uçuşlar için zor olacağı.
Bu havayolu ile yaptığım üç uçuştan biri programa göre değil. Bir şeyi geciktireceğinizden emin olun, gecikme nedeniyle yanaşma kaybı olasılığı yüksektir. Son noktaya kadar olan gecikme en son 36 saat olacaktı. Seyahat süresini kısaltmak için kendi başıma başka bir havayolunun biletini satın almak zorunda kaldım. Adaleti yerine getirmeliyiz, daha sonra maliyeti telafi ettiler.
Programa göre bu, Avrupa'ya giden en kısa yoldur. Aslında - en uzun, dikenli ve pahalı.
18 Temmuz 2024'te kalkışla Belgrad Venedik'e dönüş bileti aldım. Yolculuk iptal edildi . Önceden iptal ettim ve geri ödeme yaptım. Bugün Ekim ortası. Para yok. Taleplere abonelikten çıkma yapılır. Dahası, bilgiler farklıdır. Havayolunun kurallarına göre 45 gün içinde iade edilir. Neredeyse 4 ay oldu. İlk defa böyle saçma bir durumla karşılaşıyorum. Havayolunu tavsiye etmiyorum.
Uçuş iyi geçti. İstanbul - Belgrad, Belgrad - İstanbul uçuşlarıyla uçuyordum.
Su ve kurabiye verdiler.
Belgrad - İstanbul uçuşunda uçakta temizlik yapılmadı, yolcular için bireysel paketler güncellenmedi. Bu genel izlenimi bozdu.
Bu araçla ilgili olumsuz yorumları okuduktan sonra her şeye hazırdılar, ancak şanslıydık, Belgrad'a uçtuk, gidiş-dönüş hiçbir gecikme olmadığını söyleyebiliriz, yaklaşık 30 dakika, inişi dikkate alarak görünmezdi, yolculukta bir şişe su ve bir sandviç sağlıyorlar, ekstra para karşılığında daha sıcak satın alabilirsiniz, mürettebat Ruslarla konuşmuyor
Bizi uçuştan çıkardılar, geri getirdiler, teşekkürler, şirket pahasına. Bagajın gemide olduğuna söz verdiler, ancak yüklenmediler bile, yeni etiketler koymadılar. Havaalanındaki kayıp bagaj noktasında, söz verdikleri gibi bagajımızı kontrol etmedikleri için şirkete resmi bir talepte bulunamıyorlar. 2 gece 2 gün Sırbistan'da oturduk, şimdi gece Milano'da oturuyoruz ve sabah geldi. Ve bunun sonu görünmüyor. İğrenç, bir yıldıza bile bahse girecek hiçbir şey yok
En kötü havayolu, Haziran 24'te Budapeşte-Belgrad-Moskova'da uçtu. Moskova'ya uçağa geç kalmamıza neden olan uçuşu geciktirdiler, uçuşun izi için biletler bir gün sonra kalkışla bize verildi. Gecikme talebim üzerine tazminat planladılar, ancak şimdiye kadar parayı ödemediler. Hizmet korkunç, onlarla uçmanızı tavsiye etmiyorum. Tatilin tüm izlenimini mahvettiler.
Genel olarak her şey yolunda, ancak Pulkovo'dan Belgrad üzerinden Tivat'a uçtuğunuzda, size ikinci biniş kartının verilmeyeceğine hazırlıklı olun, ancak Belgrad'da iki havayolu çalışanının soyadlarınızı haykıracağı ve kalkıştan bir saat önce ellerine vereceği kontuarda aramanız gerekecek.
Genel olarak, Sheremetyevo'ya kayıt yaptıran yaşlı bayanın ülkemde Avrupa'ya girmek için Schengen vizesine gerek olmadığını bilmemesi dışında her şey yolunda ve onu bunun gerçekten böyle olduğuna ikna etmek zorunda kaldım. Bunu telefonda sesli asistanına sormak zorunda kaldı. Bu kolayca yanlış cevaba yol açmış olsa da. Sonra yanlışlıkla el bagajımı herhangi bir etiket olmadan bagaj bölmesine gönderdi. Ayrıca, Schengen ülkelerine vizeye ihtiyacım olmadığını az önce ona açıklamama rağmen, "konuşmalarımla dikkatini dağıttığım" için beni bunun için suçladı. Bu biraz zaman aldı ama daha sonra el bagajı iade edildi ama bu çok tatsız bir deneyimdi ve burada biraz zaman kaybettim, bu yüzden uçuşumu kaçırmış olabilirim.
Üçüncü kez sistem, Sırp havacılığının büyük parası için iğrenç hizmete yönelik doğru nesnel dürüst incelemeyi reddediyor. Kalkışlar açıklama yapılmadan üç saatten fazla ertelenir. Siteye kayıt olmak zordur, ücretli hizmetler empoze edilir. Örneğin Moskova- Belgrad ve Belgrad-Roma olmak üzere iki kol kullanırsanız, biletler ve biniş biletleri takip sonuna kadar bir şirket tarafından yazılmaz. Belgrad'a uçtuktan sonra, ancak bundan sonra herkesin air Serbia'nın aynı masasına gitmesi gerekiyor, hem uluslararası hem de iç hat uçuşları birlikte olacak. İki ya da üç artı için bir saatin sırası, ama bir tembel çalışan. Buradan ayrılamazsınız, arkanızda pasaport kontrolü olacak ve önünüzde güvenlik için eşyaların incelenmesi olacak. Şirketin kendi havaalanındaki her şey son derece kötü düşünülmüş ve organize edilmiştir. Yolcular için çok az yer var, inanılmaz fiyatları olan birkaç kafe. Biletin maliyeti 450 euro, yani 45.000 ruble idi. Bu kadar çok para için, zaman diliminde sipariş verirken ve ödeme yaparken uçuşu favorilerinizde sıfırlamak bile mümkündü. Elektronik olarak düzenlenemeyen ikinci biniş binişini almak iki saat sürdü. Kimseye tavsiye etmiyorum.
Bu havayolu ile Moskova-Belgrad-Frankfurt'u uçurdum. Bavul Belgrad'da kaldı ... üçüncü günü bekliyorum. Hiçbir şey net değil. İncelemeleri okudum ve bunun onlar için norm olduğunu anladım. Biletler çok pahalı! Türkiye'den uçmadığım için yüz kere pişman oldum. Zamandan tasarruf etmek istedim ve şimdi ... Ve burada şirket incelemeleri bile okumuyor. Özür dilemek yok.
Kardeşlerin zaman çizelgesinin doğruluğu topal, iki uçuş- 1 saatlik iki gecikme. Bu nedenle ilk kez Amsterdam'a transfere uymadım, ancak lüks Crown plaza oteline buse'lerinde transfer ile bir kupon verdiler.
Genel olarak, Avrupa'ya seyahat ederken Türkiye'den daha az sorun olan havayolunu tavsiye ederim.
İğrenç! Gereksiz yere yüksek fiyatlar, fazladan her 400-500 gram için savaşıyorlar, küçük çocuklu yolcular için destek yok, uçuşlar gecikiyor. Genel olarak, başka bir havayoluyla uçma fırsatınız varsa, başka bir seçenek kullanmak daha iyidir
En korkunç şirket! İstediği zaman uçuşları iptal eder ve insanları hayal kırıklığına uğratır!!! Annem uçamadı, bu yüzden bizim tarafımızdan satın alınan yerini sattılar! Sadece utanmazlar!!!! Ne cehennem!!!! Tavsiye etmiyorum. Uçaktaki personel çok kaba! Tuvalete gitmek istedim ve kimsenin içeri girmesine izin vermedim.
Çok pahalı biletleri olan ancak çok telaşsız uçuşları olan havayolu şirketi. Geç kalmak normdur. Doğru, adil olmak gerekiyor - yolculuktaki uzun gecikmenin tazminatını neredeyse hiç soru sormadan ödediler.
Piyasada olduğu gibi transit geçişte korkunç bir havayolu şirketi, insanların uçağa geç kalmalarını sağlamak için her şeyi yapmayı planlıyorlar, uçağı bir saat geciktirmekle kalmıyorlar.Ben daha önce böyle bir çöp görmedim.En kötü havayolu şirketi birden fazla yıldız vermezdi.
Her zaman Sırbistan'a sadece bu havayoluyla uçuyorum. O yıl aniden düşen kar nedeniyle tam 2 saat bekletildiler ki bu benim durumumda o zamanlar kritikti. Ama genel olarak ÇOK MEMNUNUM. Yumuşak inişler, kalkışlar. Her şey çok rahat
Uçuş gecikmesi, şirketi çürütmek için bir neden değildir.Ancak 2-3 saat içinde evet, düz bir çizgide çok pahalıya mal olduğu gerçeği.Sonra uçtukları ülkelere bir bakın.Sırpların yaptırımları desteklememesi şartıyla, bu sadece kaderin armağanıdır
Bu havayolu ile e-posta yoluyla iletişim kurdum airserbia.psarussia@aviareps.com (Rus temsilciliği). Hayvanlarla uçmakla ilgilendim, birçok soru vardı. Yandex'teki yorumları okuduktan sonra düşündüm, boşluğa yazıyorum ve kimse bana cevap vermeyecek. Ancak, şaşırtıcı bir şekilde, çok hızlı ve davaya cevap verdiler. İlk defa cevap tam anlamıyla 5 dakika içinde geldi. İkinci kez akşam 10'da yazmıştım, sabah saat 9.00'da postamda zaten bir cevap vardı.
Destek hizmetine tam olarak bir inceleme yazıyorum, çünkü uçuş için sonunda başka bir havayolu seçtik. Bununla birlikte, Air Sırbistan ile iletişimden hoş izlenimler kaldı.
En kötü havayolları! Moskova'dan Madrid'e uçuyorduk, Belgrad'da bir nakil yapıldı. Şeremetyevo'da biniş kartlarını sadece Belgrad'a verdiler, bir sonraki uçuşta Belgrad'da alacağımızı söylediler. Varışta, uçakta yer olmadığı için biniş uçaklarımızın taburcu edilmediği ortaya çıktı. Kaç yıldır uçuyorum, ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum!
Ocak 2024'te yeni yıl için bu havayoluyla Belgrad'a uçtum, çok uçmuş olmama rağmen, bu şirketin ahlakına bağlı ama bir anlamda bir yolcu olarak bana karşı böyle olumsuz duygular yaşamadım!!!! Gidiş-dönüş uçuşlar ertelendi. Dönüş yolculuğunda, el bagajına, Moskova'ya vardığımda sırılsıklam aldığım küçük bir valiz göndermeye zorlandılar - bavulumdaki eşyalar ıslaktı. Ve orada nesnel bir sebep varsa ve kaptan gecikmeden dolayı özür diledi ve nedenini açıkladıysa, dönüş uçuşu herhangi bir neden açıklanmadan ertelendi, Ruslar gümrüksüz olarak satın alınan suyu alıp bizi orada 2 saatten fazla beklettikten sonra ayrı bir odaya götürüldü, tuvalet yoktu!!! İniş nihayet başladığında, uçakta su reddedilmedi ve tuvalete- ellerinizi yıkayacak hiçbir şey yoktu!! Ve orada havlu yoktu! Geminin kaptanı, bu kadar uzun bir gecikme için özür dilemeyi ve açıklamalarını sağlamayı uygun görmedi! Ve hepsi bu, havayolunun biletlerinin fiyatını hafifçe belirlemesine rağmen, tabiri caizse nesnel değil!! Mümkünse, transferlerle ve diğer havayollarıyla daha iyi uçun. Sırp havayolunun yolcuları umursamıyor!!
Her şey yolunda giderse havayolu iyidir! Bağlantınız varsa veya uçuşu iptal ederlerse, çöplük başlar! Kimse konuşmuyor, iptal edilen uçuşlar için parayı iade etmiyorlar, mümkün olan her şekilde müşteriyle iletişimden kaçınıyorlar!!!
En kötü havayolu şirketi. Gecikmesiz uçuş yoktur. Dahası, uçuşu kendileri geciktirirlerse, 1-2 gün sonra bilet sunarlar. Asla kısa bir nakille almayın, daha da iyisi asla almayın.
Kasım ve Aralık aylarında Kazan- Belgrad - Amsterdam rotasından gidiş-dönüş bir uçuş vardı. Her şey harikaydı: minimum gecikmeyle, çok özenli ve yardımsever personel, kötü havalarda yumuşak bir iniş. Herkese Yeni Yılınız kutlu olsun tebrikler! Sırbistan'a ve havayollarına bol şans ve refah!
Orijinalini göster · Русский
4
3
Евгений
27. seviye şehir uzmanı
6 Ekim 2024
Rezil Ermeni fly one'ın uçuşu iptal ettiği için Sırplarla dönüş bileti almak zorunda kaldım. Her yönden 67 bin bagajsız maliyet elbette çok daha pahalıdır, ancak en hızlı seçenektir. Özellikle uçuşun bir saatlik gecikmesi göz önüne alındığında, 50 dakikalık bir nakil utanç vericiydi. Ama varışta 20 dakika sonra bizi bekledikleri yeni kapının yanındaydık. İnişten hemen önce yapılan taramalara rağmen her şey hızlı ve kullanışlıdır. Milano'dan Belgrad'a aerobus 319 ile. Kurabiye ve su ile). Belgrad'dan Moskova'ya zaten bir sandviç var). Her iki durumda da, perdeli saçma bir iş ve kabinin neredeyse aynı düzeni. Diğer eğlenceler gibi WiFi da yok. Hostesler hala sevimli. Ve sandalyeler korkunç, sert ve pratik olarak yaslanmıyor. Sırtım o anda akıyor. Yine de hızlı bir uçuş uğruna katlanılabilir.
Rezervinizde çok fazla boş zamanınız varsa, aceleniz yoksa ve iyi bir finansal yastığınız varsa, bu havayolunu seçmekten çekinmeyin!
Podgorica-Belgrad-İstanbul-Moskova rotası.
Podgorica'dan akşam uçuşumuz son anda iptal edildi. Nedeni - uçak yok!!! Otomatik olarak e-postaya. Ertesi günün sabah uçuşu için postaya yeni biletler geldi. Ancak yeni sabah uçuşu da zamanında gerçekleşmedi, uçak ciddi bir gecikmeyle havalandı. Bunun sonucunda Air Serbia, İstanbul'a transferini iki kez kesintiye uğrattı. İstanbul Havalimanı'na planlanan varış saati saat 22.09'da saat 03:20'de; gerçek saat 22.09'da saat 18:20'de. Air Serbia'nın ihmali nedeniyle, Pobeda havayolundan bir uçuş için İstanbul'da transfer biletlerimiz de iki kez yakıldı, Moskova'dan memleketine nakil iptal edildi, fonların telafisi olmadan. Hasar miktarı ruble cinsinden altı haneli bir rakamdı.
Tazminat 1. iptal için; 2. Air Sırbistan uçuş gecikmesi için ödeme yapmayı reddetti.
Korkunç! Daha önce yorumları okumadığım için ne yazık. St. Petersburg-Belgrad-Paris ve 2 gün sonra geri dönelim. Zamanında gönderilen 4 seferden tek bir uçuş yok. Her zaman gecikmeler olmuştur.
Gece uçuşunu rahatça geçirme umuduyla Business Class biletlerini aldım. Sonuç olarak, bu havayolundaki işletme sınıfı, basitçe beslendikleri normal bir ekonomi düşük maliyetli havayoludur.
Beyler, iş öncelikle sıkı çalıştıktan sonra dinlenebileceğiniz veya gemide çalışabileceğiniz rahat bir uçuştur. "Bedava yem" yerine.
65 yaşında histerik bir hostes genellikle ayrı bir cazibe merkezidir.
Bu, son gecikmede otururken hala bir inceleme yazıyorum. Bakalım bagajlarıyla ne yapacaklar.
En büyük avikampania samaletler de uygun yiyeceklerdir ve en büyük avikampania'nın kendisi de ideal diyemem, uçakların nereye uçtuğunu çok fazla bilmiyorum
Moskova - Belgrad - Zürih uçtu
Uygulama en hızlı bilet olarak veriyor, aslında her şey yalan söylüyor. Kalkış 2: 50'den itibaren 7: 50'ye ertelendi. Transfere geç kaldık, sonra akşam uçuşuna geç kaldık. Sonuç olarak, yol 24 saat sürdü.
Dönüş yolculuğu biraz daha iyi, ilk yolculukta 3 saat gecikme, ikincisinde hala inişi bekliyoruz).
Biraz fazladan ödeme yapmak ve yeterli şirketlerle uçmak daha iyidir.