Dükkan küçük, durağın yanında (çok uygun) posta ile tek giriş, rahat, iyi bir ürün yelpazesi var. Kızlar, bir kişiye mal sipariş etmeye bile çalışıyorlar (kendileri için stokta olmayan profesyonel yüz kozmetikleri sipariş ettim, hatta sipariş ettikleri hakkında aradılar ve ne zaman alabileceğinizi söylediler)
Satıcılar her zaman her şeyi söyleyecekler, söyleyecekler, iyi bir bakım seçecekler (her zaman memnun kalıyorum)
Bu mağazayı satıcılar yüzünden seviyorum, insanların çalışmaları hakkında çok şey bilmeleri güzel!
Bu zincirin en iyi mağazası, çok hoş, anlayışlı ve sevimli satıcılar, en üst düzeyde danışarak ihtiyacım olan ürünleri seçmeye yardımcı oldular, mağazadan ve satıcılardan çok memnun kaldım, kesinlikle bir düzineden fazla kez geri döneceğim
İyi bir mağaza, ancak personel değil, karşılama yerine, satın alma işlemimin yarım dakika sürdüğü göz önüne alındığında, saatin ne kadar olduğunu göremiyormuşum gibi «kapanana kadar zamanın n'inci adı kaldı» diye duyabilirsiniz. Ve müşteri henüz anlaşmadığında ilgilenilen ürüne verilen cevap artık orada değil. Açıkça kızdan çok zaman ayırmadım ve kapanmadan önce mağazadan ayrıldım, ancak izlenim hoş değildi.
Mağazanın alanı oldukça küçük, ancak ürün yelpazesi oldukça eşit. Şık satıcılar çok cana yakın, herkes her şeyi biliyor ve size tavsiyede bulunabiliyor! Bir kereden fazla onların tavsiyelerine güvendim ve seçimden her zaman memnun kaldım!
Bu mağazanın düzenli bir müşterisiyim, ancak meydana gelen kaza bu mağazanın kapılarını kalıcı olarak kapattı. Oje çıkarıcı için sıvı alırken, kasiyere ödeme yaparken yanlışlıkla yanlış şişeyi aldım, satıcı hangi ürünü satın aldığımı ve her şeyin yolunda olup olmadığını takip etmeye zahmet etmedi. Karttan satın aldıktan sonra sakince mağazadan ayrıldım. Zaten akşam evde yanlış kutuyu keşfettim, satıcının bana istediğim ürünü satmasına üzüldüm ve en yakın indiriciden oje çıkarıcı satın almak zorunda kaldım. Bir hafta sonra tekrar Bilita'nın mağazasına alışverişe gittim, burada güvenlik görevlisi beni hemen personel odasına götürdü, ardından bu mağazanın diğer çalışanları da oraya geldi. Açıklama yapılmadan polis ve hapishaneyle tehdit edilmeye, hırsız olarak adlandırılmaya ve çalınan mallar için derhal tazminat talep edilmeye başlandı. Şokumun yan şapeli yok, bence satış görevlisinin karıştırdığı kremi ve genel olarak bir şeyden suçlu olduğunu bile düşünmeyen alıcıya karşı ne tür bir tavrı olduğunu uzun zamandır unutmuştum. Olup bitenlerden bilinçsiz bir durumda, mağaza müdürü, satıcı ve güvenlik görevlisi beni pasaportumu göstermeye ve kremi derhal iade etmeye zorladı. Neler olup bittiğini anlamadan eve döndüm, en azından bir şekilde uyumak için çok sakinleştirici içmek zorunda kaldım. Ertesi gün hemen kremayı iade etmek için mağazaya gittim. Düşüncelerimi düzene soktuktan sonra, mağazanın müdüründen, hırsızlık gerçeğimin görülebileceği salonda bulunan kameralardan bir video göstermesini istedim, ancak müdür videonun olmadığını, bir şekilde silindiğini ve bazı mazeretlerin düştüğünü söyledi, çünkü satıcıya döndüğümü, böylece oje çıkarıcı seçiminde bana yardım edeceğini ve videoda bunun kesinlikle kaydedilmesi gerektiğini ve ödeme anında satıcının bana yanlış şişeyi verdiğini, bu satıcının kendisinin bir gafıdır. Ancak mağaza suçlamalarımı doğrulayamadım, ihtiyacım olmayan kremi iade ettim, ancak parasını ödediğim oje çıkarıcıyı kimse bana vermediği için iade ettim.