19.12.2024 saat 06:00'da yakıt ikmali yapmak için uğradım.
İçi karanlık. Zili çaldım, ışıklar yandı - açıldılar.
Uykulu bir kasiyer, ayaklarını zar zor hareket ettirerek arka odadan çıktı.Merhaba de, hiçbir şey yok. Sandalyeye yattım, yüzümü elimle tuttum, masanın üzerine yaslandı ve doğrudan karşısına monitöre bakıyor.
Uygulamayı açarken, QR KODU, duruyorum, bekliyorum.
Bir, ikinci dakika geçiyor, sanırım bu program oraya ne kadar yüklenecek?
Soruyorum, bana yakıt ikmali yapacak mısınız?
Cevabımı aldığım için:Ben telepat değilim!
Tamam diyorum, bana sor!
Boğazım ağrıyor, konuşamıyorum!
Herkes içeri girer ve kendileri ne kadar yakıt dolduracaklarını söylerler!
Cevap veriyorum, monitöre bir noktadan bakarak birkaç dakikalığına ne yaptığınız hakkında hiçbir fikrim yok!
Yakıt ikmali yapıp yapamayacağınızı, yoksa kameramanı sokakta dondurup donduracağınızı soruyor!
Genel olarak, bu kişiyi ilk kez görüyorum ve o ilk saniyeden itibaren bana karşı hoşnutsuzluğunu gösteriyor.
Diyorum ki sizi uyandırdıysa özür dilerim.
Ne kadar gaza ihtiyacınız olduğunu söyledim, QR KODUNU gösterdi.
Soruyorum, soyadınız nasıl?
Cevap, evet, şimdi!
O zaman bana kederli bir kitap verir misin?
Şurada, şurada!
Doldurmaya başladım.
Yine bana bir titreme uçuyor: bütün erkekler şikayet etmek istediklerinde bunu bir kitaba mı yazıyorlar?
Cevap veriyorum, evet, eğer onlarla bu şekilde iletişim kuruyorlarsa.
Numaranızı yazın, onu hatırlayacağım ve bir daha asla hizmet etmeyeceğim!
Telefonu meydan okurcasına çıkarıyorum ve ses kaydediciyi açıyorum, ona ne hakkında bilgi veriyorum.
Söylediği her şeyi tekrarlamanızı öneririm.
Bunun üzerine ağzını kapattı ve sessizce oturdu.
Henüz böyle "öğretmenler" görmedim!
Ve o kadar da ileri gitmedim ve öyle söylemedim ve operatörü dondurdum (sokakta -9 ° C) vb.
Odanın içinde olduğum bu 10 dakika boyunca o kadar çok dinledim ki, sanki bu kişiyi kişisel olarak bir şeyle gücendirmiş ve o benim adresime çok fazla hoşnutsuzluk göndermiş gibi!
Satış standardı yok. Neredeyse üniforma yerine bornoz ve kapalı terliklerle.
Alıcının önünde kasada oturuyor, tebrik ve dileklerden bahsetmiyorum bile mutlu yolculuklar!
Kitabına girişimi bıraktı,açıklama #4.
Ayrıca yol boyunca Pyatkov müdürü Natalya Aleksandrovna'ya telefonla bu olay hakkında bilgi verdim.
Operatörlere soru sorulmuyor.Emeklilik öncesi yaştaki erkekler, yakıt ikmali sırasında her zaman onlarla iletişim kurarız. İşlerini biliyorlar.
Ama düz bir yerde, kasiyer şeklinde karşılaştığım bu bir şeydi!
Agzs'de bu kadar açıklık yoksa, bazı müşterilerin dinlenmenize izin verilmiyor, boğazınız ağrıyor - hastalık iznine git, başkalarına bulaşma.
Ya da bir kişinin sahip olduğu bazı kişisel sorunlar, bu, başkalarına karşı olumsuzluğunuzu ortaya çıkarmak için bir neden değildir.
Senin görevin merhaba demek, neyi ve ne kadarını sormak, sadakat kartını ve ödemenin nasıl yapıldığını sormak.
Yolda kahve ikram etmek ve iyi yolculuklar dilemek.
İşte, senin tüm rolün bu yerde!
Çok iyi yakıt gazı, tüm benzin istasyonlarına aktif ve verimli bir şekilde yakıt ikmali yaptığım için tavsiye ederim.
Fiyatın malların kalitesine uygun olduğunu tavsiye ederim
На сегодняшний день для меня Азс "ГАЗОЙЛ" это лучшая станция . девочки доброжелательные , бензин отличный . сбоев и пересмен ни разу не видела , в отличии от других . спасибо , что вы есть