Güzel otel. Odalar temiz, onarımdan sonra her şey temiz. Görünüşe göre otel hala yerleşiyor. Kahvaltı fiyata dahildir. Kendi küçük otoparkı var. Bölge temiz. Personel kibar ve toplantıya gidiyor. Planlanandan bir saat önce bize kahvaltıyı kolayca düzenlediler. Otelin genelev tipi odaların saatlik teslimatına odaklanmamasına sevindim. Otele ve personele teşekkür ederim. Umarım seyahatlerinizde duraklarınızı planlamaya devam edeceğiz.
Semeya'nın kalbinde yer alan en şık temiz rahat otel, şehrin merkezinde çok uygun lezzetli kahvaltılar ve bölgelerde çok sempatik bir ekip, delicesine lezzetli kebaplar ve pilavlar var
Otelin içi, bu şehrin otellerine göre oldukça iyi ve rahat görünüyor. Personel duyarlı. VIP numarası 12'de kaldım. Şık mobilyalar, ancak ne yazık ki jakuzi çalışmıyor. Tekrarlanan güvenlik ihlalleri, yani banyoda, elektrikli taşıyıcının banyonun yanında olması ve odanın kendisinde kabloları açık olan elektrikli taşıyıcının olması çok büyük bir uyarıydı. Böyle bir ihlalle ilgili bu talep idareye iletildi, umarım düzeltilirler, çünkü bu şekilde elektrikle ilgilenmek yasaktır ve bu otel odasında kalacakların hayatı için tehlikeli olabilir.
Orijinalini göster · Русский
2
2
А
Андрей К.
4. seviye şehir uzmanı
26 Mart 2024
Evet temizlendi, evet kibar personel.
Ama bu sadece ÇÖP!!!
Hepsi öldürüldü. Şilte yaylarla yanlara kazılır.
Onarımlar bazı eller tarafından yapıldı.
Ses yalıtımı öyle ki komşunuzla aynı yatakta sayıyorsunuz.
Her şeye ek olarak, onarımlar devam ediyordu ve ben sadece% 100 ön ödemeli olan premium kategoriye yerleştirilmedim, çünkü orada aptalca tam bir onarım tüm hızıyla devam ediyor.
Kattaki en büyük teyze, FK Semey'den Portekizli lejyonerlerin hala birlikte yaşadıklarını söyledi. Otel sahipleri ne kadar utanmıyor…
Sadece eksi. İki saat boyunca oteli aradık, çünkü sitede hayvanlarla konaklama imkanı açıklanıyor. Ancak yarımada otelinde, siteyle hiçbir ilgisi olmadığını söyleyerek üç kiloluk bir köpekle bir gecelik görüşmeye alınmadık. Bu arada, uluslararası pasaportu olan bir köpek. Kuzbass, Rusya'dan Victor.
Bir hizmet oluşturmak, iyileştirmek gerekir. Yatak envanterlerinin hepsi eskidir, kanepeleri gıcırdatmak görünüşe göre yay ağlarının aşınmasıdır. Otelin temizliğini koruyun.Bunların hepsini günlük olarak dikkate almak için kriterler.
Evet, Büyük Otel....
Kahvaltı sadece gözyaşlarıdır. Odada düzen ve temizlik mi var? Siz neden bahsediyorsunuz? Bir süit aldım ama eğer bu süitleri varsa ama diğer odalarda ne olduğunu hayal etmekten bile korkuyorum.
Bir yıldız böyle bir otelin kırmızı takdiridir. Ve Büyük kelimesi isminden çıkarılmaya uygundur. Dağınıklıktan başka görkemli bir şey yok.
Ama çay içtiler. Bunun için teşekkür ederim. Ama hepsi bu, ne yazık ki.
Olduğu gibi yazıyorum, bu yüzden efendiler beyler, her şey sizin elinizde!
Otel normal, temiz, güler yüzlü personel, kahvaltı servis edilmektedir. Odalar çok soğuk, sokakta -15 yaşındaydı, termal iç çamaşırıyla uyuyordum ve donmuştu.
Berbat otel! Otomatik makineleri yüksüz bile deviriyor, mobilyalar parçalanıyor, yıkanmamış havlular, kahvaltı yetersiz, yataklar kuru, banyolarda elektrik çarpıyor olabilir, çünkü orada, suyun yanında, uzatma kabloları ya kazana ya da başka bir yere uzanıyor. Belki de gittiğim yerlerin en tatsız oteli. Yatakhane.
En kötü otelle tanışmadım, sadece odalarda temel temizlik ve düzen olmamakla kalmıyor, VIP odasında su regülatörü 360 derece dönüyor, soğuk su yok, kendilerini kaynar suda yıkamayı teklif ediyorlar, personeli sorunu gidermeye çağırdılar, sonunda regülatörü döndürdüler, düzeltmenin sonuçları sorulduğunda cevap verdiler: peki, orada döndük, lavaboda soğuk su var. İkinci gün, otel çalışanının aşağıdakileri söylediği yatağın tabanı hemen altımızda kırıldı: Bu vıp odası yatağın kendi kendine kırılmasına izin veremez, yani mobilyalarının vıp ön ekinden amortismana tabi tutulmadığını ima eder. Vıp odasında yatağın tamir edilmediğini ve yapamadığını yüksek bir tonda açıklayarak, fiziksel olarak standart konfigürasyona sahip bir kişinin ortada olduğu için herhangi bir çabayla temeli kıramayacağı gerçeğini inkar ederek. Yenilebilir yiyecek değil, müşteri odaklılık yok (su durumu çözülmedi, 6 oda aldık ve hepsinde su sorunu, bir yerlerde kaynar su, bir yerlerde buz sorununu gidermeye bile çalışmadık), harap mobilyalar