Sorumu otomobil merkezinde çözerken yardım ve profesyonellik için Gridyushko Sergei'ye içtenlikle minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, işteki detaylara dikkat ve verimlilik, arabamla ilgili sorunları hızlı bir şekilde çözmeme izin verdi. Müşterilere karşı tutumunuz ve her zaman kurtarmaya gelme istekliliğiniz için çok minnettarım.
Eğer yarım yıldız koyabilseydin, yapardım.
Beş yıldır her şey harikaydı. Şimdi ne oldu? Çalışmayı unuttunuz mu? Tamponun değiştirilmesi bir hafta sürdü. Dahası, bu çalışmanın bagajda bulunan kırılmış tekerleğin onarılmasına izin vermediği ortaya çıktı.
Tekerleğin onarılması en az bir gün sürüyor gibi görünüyor. Hiç kimse zaman çizelgesine göre net bir şekilde cevap veremez. Aşağı yönde geçiş yapıyorlar. Ve sonuçsuz. Bu merkezi kimseye tavsiye etmeyeceğim
2014 yılından bu yana 10 yıldır hizmette hizmet verilmektedir. Arabamın durumundan ve güvenliğinden emin olmak için 10 yıl boyunca yılda bir kez planlanandan geçtim. 2020'den bu yana arabada mumların 80 bin kilometreden değişmemesine şaşırdım. Haziran 2024'te, iş düzenlemelerinde mumların değiştirildiği 140 bin kilometre ile bir sonraki planlanan programa gelmeme rağmen. Sadece unuttular, yapmadılar, nedenini açıklamadılar, özür dilemediler!!! Bugün arabam yolda bozuldu, kaza geçirmiş olabilirim. Müşterilere karşı iğrenç bir tutum, sorumsuzluk.
Dikkat çekici bir ekip, insanlara saygılı davranmak, aracın bakım ve onarımına zamanında ve kaliteli hizmet vermektedir. Her zaman zevkle araba bayisini ziyaret ediyorum ve iyi bir ruh hali içinde ayrılıyorum. Size şirketin yaratıcı başarılarını ve refahını diliyorum.
Samimi tavrı ve özellikle arabamın bakımındaki verimliliği için Gridyushko Sergei'ye içten teşekkürlerim. Ziyaretten sonra her zaman olduğu gibi çok hoş bir izlenim!
Yakında 5 yıl olacak, oraya düzenli olarak nasıl gitmeye başladım. Orada bir araba aldım, şimdi bakıyorum. Bayinin yeri, satın alırken araba seçmenin noktalarından biriydi. Hizmetle ilgili müşteri incelemeleri gibi. Her şeyi beğendim.
Satın almak, eski bir arabayı yenisiyle değiştirmek ve sadece burada servis yapmak, ayrıca satın alma / başvuru sigortası, lastik takası vb. Her zaman şikayet etmeden. Rahat ve şeffaf. Hizmetten memnunum.
Yönetici Mikhail Drozdov'a büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Beğendiğimiz arabayı görmeye geldik, Mikhail bizimle tanıştı, her şeyi anlattı (doğru bir şekilde), kendisi ve otomobil merkezi için en hoş izlenimi bıraktı. Anlaşma ertesi gün gerçekleşti. Benim isteğim üzerine, varış için belgeler hazırlanmıştı, bu da zamanımı kurtardı. Profesyonellerle çalışmak güzel) Mikhail, teşekkürler!
Her şey güzel olurdu. Yaptılar. Ama..Telefonda kararlaştırılan süre 2 kat daha azdı, ama affedersiniz, bu normal bir saattir. Ve ... Çok garip - arabayı tamir etmeden önce onlardan yıkamayı bile önermediler. Ama geri kalanı için - peki, normal of.Bir sürü yedek parça ile satıcı.
Çok pahalı bakım!!!! Jeneratör kayışıyla yağı ve üç filtreyi değiştirmek 1400'e mal oluyor!!!! Kendimiz 4 litre 120 ruble Alman yağı satın aldılar ve üç filtre için jeneratör kayışı 80 ve silindir 68'i 170 ruble verdiler. Her şey orijinalinde..... Kendiniz düşünün bunu değiştirmenin maliyeti nedir?
Güzel salon (aslında şu anda her yerde olduğu gibi). Kia, Getur. Kibar personel, ödeme için bir banka şubesine, banyolara sahiptir. Odanın geniş hacmi., aydınlık, sıcak. Test sürüşü.
İyi bir otomobil merkezi, ancak adını değiştirme zamanı geldi, Kia orada satmıyorlar, daha da iyi satıyorlar, bunlar Çinli Jetour markası, uygun fiyata şık arabalar!!!
KİA otomobil merkezi «Atlant-M» çalışanlarına, yapılan yüksek hizmet seviyesi, yüksek kaliteli teşhis ve araç onarımları için minnettarlığımızı ifade ediyoruz.
Ayrıca zamanında hizmet için tüm salona teşekkür ederiz!!!
Saygılarımla, Irina Pakkovskaya
Mikhailovskaya Anna, Ivashin Kirill otomobil merkezi uzmanlarına ve merkezin KİA SRORTAGE otomobilimin bakımıyla uğraşan diğer tüm çalışanlarına şükranlarımı sunmak istiyorum "devlet numarası 8009 OR 7..09/17/2023 tarihinde, iklim kontrolünün arızalanması nedeniyle merkeze döndüm, yukarıdaki uzmanlar, arızanın tasarımı ve hızlı ve kaliteli bir şekilde giderilmesi için gerekli tüm önlemleri net, hızlı ve profesyonel bir şekilde gerçekleştirdiler.Teşekkür ederim beyler, merkez liderliğinin bu çalışanların çalışmalarını kutlamasını istedim, mümkünse - maddi olarak, sağlığınızın ve tüm faydalarınızın çalışmaları için hepinize bir kez daha teşekkür ederim.
İyi bir resmi salon, şehirdeki birçok kişiden daha iyi. Müşteriye kibar ve sevecen davranılıyorlar! Ne yazık ki, kia arabalarının kendileri neredeyse yok ve varsa fiyatlar çok yüksek. Çoğunlukla Jettour Çinlileri satılıyor.
Kabinde oturma alanı ve küçük bir kahve dükkanı bulunmaktadır. Geçen yıl 5 puan verirdim.
Darbe sensörünün arızalanması sorunuyla uğraştım, sınırlayıcıyı KİA otomobil merkezindeki değiştirdim.
Ustanın profesyonelliğini ve yetkinliğini beğendim, görünüşe göre Vyacheslav. İşi çabucak yaptılar, tüm sorunları çözdüler ve maliyet, farklı yüzlerden konuşmacıların ve "tüm esnaflar için garaj ustalarının" bir buçuk ila iki katı kadar düşük
2019 yılında bir araba satın aldım ve o zamandan beri işin pervazsız ve pervazsız yapılması için servis departmanına gittiğimde tek bir vaka olmadı. Belirli bir zamanda kaydettiğiniz şeyi 6 saat boyunca yapıyorlar, paralel olarak müşteriyi «çok ihtiyacı olduğu için» kuyruksuz aldıklarını, daha sonra vaat edilen 2 hafta yerine sipariş edilen parçayı 2 ay beklediklerini savunuyorlar ve bu süreçte zamanında sipariş vermeyi unuttukları ortaya çıkıyor ... ancak otomobil merkezine yapılan son itiraz bu incelemeyi yazmaya zorladı!
Süspansiyondaki yabancı bir «çıtırtı» sorunuyla otomobil merkezine döndüm ve balataları gıcırdattım, belirlenen zamanda geldim, ama benim sürprizime göre, arabamı alıp asansörde incelemek yerine, yönetici benimle mahallede dolaştı, sonucunu çıkardı «Peki, pedleri ve diskleri bizden değiştirmediniz, orijinal olmayanları da koydunuz (en iyi kalitede de olsa), bu yüzden yenileriyle değiştirin ve sorun çözülecek ve süspansiyondaki yabancı ses daha önce dikkat etmediniz, bu yüzden sorun çözülecek ve süspansiyondaki yabancı ses olmalı!" ve hepsi bu. Adam arabamdaki arızalar hakkında kulaktan çıkarımlar yaptı. Arabayı başka bir KİA servis merkezine getirmeseydim onun süper insan olduğuna karar verirdim ve bir saat içinde orada tüm nedenleri bulamazdım ve ortadan kaldırmazdım. Sonuç olarak: Dışarıdan gelen "çıtırtının" bir garanti durumu olduğu ortaya çıktı ve gerekli işi arabada yapması gerekiyor ve balataların gıcırdaması, onları kuran ustanın ihmalidir. Arabanın garanti süresinin sona ermesine sevindim ve bu otomobil merkezi ile işbirliği yapma ihtiyacı da var!
Mevsimsel lastik değişimi ve depolanması da dahil olmak üzere bu otomobil merkezinde aracıma sürekli bakım yapıyorum ki bu çok uygun. Yapılan işin kalitesi ve fiyatları bana oldukça yakışıyor. Personel kibar ve özenlidir. Son zamanlarda lastiklerini değiştirdiler, tüm işleri bir saat içinde bitireceklerini söylediler, eşleriyle bekleme süresini geçirmek ve kahve içmek istediler, ancak kahve makinesi çalışmadı ve şans eseri de resepsiyonda kimse görev başında değildi, ancak çalışanlardan biri hala fırsatı buldu ve bize kremalı kahve ayarladı, bunun için ona çok teşekkür ederim, çünkü mecbur değildi - sadece iyi bir insandı. Çok hoştu. Bu yüzden - tavsiye ederim, ancak yapılan iş için bir ön kayıt yaptırmayı unutmayın.
Garanti kapsamında makineyle her iki hizmete de başvurdum. Sonuç olarak, Sorun çözülmedi, direksiyon simidini çevirirken ön süspansiyondaki yabancı sesler kaldı. Nedeni aramıyorlar veya aramak istemiyorlar. Görünüşe göre, sorunun çözümünün yerinden çıkması için çekici kamyonla bir araba getirmemiz gerekiyor.
Ude, Minsk'teki başka bir sertifikalı servis merkezinden kia center'dan yeni satın aldığım kia'ma hizmet verirken ikinci yıla gitti. Ve şaşkınlıkla, kendi aptallığımla, ilk 2 yıl boyunca garanti arabasına kia merkezinde nasıl hizmet verdiğimi hatırlıyorum. Bu otomobil merkezinin politikası sorunu kabul etmek değil, müşteriyi bunun bir garanti durumu olmadığına ikna etmektir.
TAVSİYE ETMİYORUM!!!
Atlanta'da Bağımsızlık konusunda her şey kesinlikle profesyoneldir! Burası her zaman temiz ve rahattır. Şirketin çalışmalarını net bir şekilde organize ettikleri için yöneticilere büyük teşekkür ederiz. Ortaya çıkan tüm sorunları gerçekten çözen bir şirket. Burada 4 yıldır Kia Sportage'a hizmet veriyorum ve her ziyaretten sonra, odanın temizliğini izleyen çalışanlardan, her zaman cana yakın kız yöneticilerden, servis departmanının profesyonel erkek danışmanlarından ve tabii ki araca hizmet veren mekanikçilerden kesinlikle tüm çalışanlara minnettarlık duygusuyla ayrılıyorum.
Size geri dönmek istiyorsunuz - ve bu, şirketin çalışmalarını değerlendirmek için ana kriterdir. Size refah ve hedeflerinize ulaşmada iyi şanslar!!!
Usta NAGELLO DMİTRY ve elektrik tamircisi VİNARSKY Andrey'e kişisel teşekkür sözleri.
Nagello, D., Vinarsky, A., Kolkovsky, E., Shevchenko, V., Silnov, G., Zenkovich, E., Zalutsky, S., Emelyanov, N., Usatov, A., Shestitko, Yu, Budinsky, şirketin imajını yaratan profesyonellerden oluşan bir ekiptir.
4 yıllık hizmet. Her zaman yüksek hizmet kalitesi, personelin müşterilere karşı tutumu, yedek parçaların güvenilir kalitesi, sarf malzemelerinin araca karşı tutumu.
Oldukça aklı başında bir hizmet. Kibar, doğru insanlar, her şey iyi organize edilmiş, endişenin gitmesi bile üzücü. Ancak yeni bir dönem başlıyor ve içinde Çin herkesin önünde.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
A
Al LA
13. seviye şehir uzmanı
14 Aralık 2024
Hizmet değişti, insanlar da değişti. Eskiden hizmet daha iyiydi, müşterilere ve yöneticilere daha dikkatliydi. Şimdi farklılar, yüksekten bakıyorlar. Bir şeyler değişti ... yedek parça satış departmanı hakkında sessiz kalıyorum, orada eğilmek gerekiyor. Parça numarası yedek parça için yanlış verildi. Ya zararlılık nedeniyle ya da depoda yeniden sıraları var mı?
Çocuklar zanaatlarının ustalarıdır. Fiyatı biraz daha ucuz olsaydı, kesinlikle 5 yıldız olurdu.
Siparişe bakıyorsunuz - fiyat süper, ancak arkada +% 20 KDV. Ama pazarlık etmeyi unutmayın, çocuklar taviz veriyor :)
Ama hizmetten memnun kaldım.
Bu maskaraya lastik servisi için kaydoldum. 4 tekerlek 2 saat boyunca değiştirildi. Bir diskin arızalı olduğu ortaya çıktı, bu yüzden arabada sadece birkaç tekerlek bıraktılar. Aslında, arızalı diski değiştirdikten sonra, tekerleklerin geri kalanını takmak için başka bir lastiğe gittim, bu nedenle başlangıçta Kia'daki tekerleklerin aşırı basınçla şişirildiği ortaya çıktı. 2.2 yerine 2.8 pompaladılar. Şoktayım.
Müşterilere karşı tutum iyiden daha fazlasıdır, ancak hepsi bu kadar!. Var olan ve onları tanıyan sorunları yapmak için acele etmiyorlar, çünkü bu şekilde müşteri "arıza bulma işi" için ödeme yaparken tekrar tekrar gelecek. Elbette uygun, ancak müşteri için değil. Bayinin tüm sorunları bilmesi ve müşterinin çözmesine yardım etmesi gerektiğine inanıyorum, ancak bu onların "atları" değil. Ne yazık ki, ama bu ofis farklı para kazanmaya kararlı.
Müşterinin sorunlarını duyabildiği ve bunları gerçek zaman diliminde çözebildiği için yönetici Alexei Shestak'a özel teşekkürler. Ayrıca tamirci Alexander Began, tamirci Alexander Koptev ve elektromekanik Yevgeny'ye özel teşekkürlerin yanı sıra, onlar çok yetenekli uzmanlardır!
Atlant-M uzmanlarına ve yöneticilerine, aracım KİA RİO X-line için sağlanan araç ve gerçekleştirilen hizmetlerin kalitesi için çok teşekkür ederim. Bağımsızlık Bulvarı'ndaki Atlanta M'de servis edildi.
Premium seviyedeki bayilik merkezi (bütçe markası için -😏☝🏻'yi dikkate almak önemlidir)!
Modern proje, konforlu oturma alanı (TV, kurgu, su, kahve makinesi), iyi otopark, kibar kalifiye personel, standartlara uygunluk (yöneticiye saygı).
Özet: her bakımdan rahat☺️
Mükemmel hizmet ve hizmet için Kia Oto Merkezi'ne çok teşekkür ederim. Yanıt verebilirliği, sorumluluğu, dikkati ve müşterinin sorunlarını çözme yeteneği için Konstantin Ivashin'e özel teşekkürler. Herhangi bir itirazımda, sorular her zaman bir gülümseme, sıcaklık ve nezaketle çözülmüştür. Çok memnun kaldım. Ve elbette, zanaatının ustası olan radyoyu kurdukları için çocuklara minnettarım. Çok teşekkür ederim!