Baskı öncesi ve sonrası işlemler:katlama, sayfalama, lazer işleme, köşe yuvarlama, maskeleme, kabartma, pilyaj, laklama, ciltleme, dizayn, kurumsal tasarım, laminasyon
Dün buraya üç farklı belgeden (her biri iki sayfa) 6 adet A4 yaprak yazdırmak için geldim, derhal yaptılar, eve gittim. Bu sabah dosyadan çıkarıyorum ve üç farklı belge yerine benim için aynı + bir tanesinin iki kez yazdırıldığını anlıyorum. Acilen yeniden yapmak için koşmak zorunda kaldım. HER ŞEYİ YERİNDE KONTROL EDİN!
Geliyorum ve önümde oturan, tişörtüne fotoğraf basmaya gelen bir kadın var. Çalışan çok yavaş çalıştı, 35 dakika bekledi.:
kadının dosyasını açacak,
çeto dürtüyor,
bakacağım,
fotoğrafı siteye getirecek,
mührü sipariş edecek,
sonra kadının getirdiği tişörtünü kaplumbağanın hızıyla kontrol edecek,
ÇOK yavaş bir şekilde ziyaretçiye teslimat vb. Hakkında neler olduğunu açıklamaya başlayacak ve her şeyi birkaç kez tekrarlamaya başlayacak,
ve PEKİ, ÖDEME İÇİN SİPARİŞİ NE KADAR YAVAŞ KIRACAĞI ÖNEMLİ DEĞİL
Ve o zaten bu müşteriyle işini bitirmişti, ayrılmak üzereydi ve ben kalkana ve artık ona yaklaşana kadar çalışan aptalca bana dikkat etmiyordu. Ona hemen, yanlışlıkla dün belgelerimin benim için yanlış basıldığını, aptalca bir gülümsemeyle görmezden geldiğini söyledim.
Sonuç:
Müşterilere karşı tutum iğrençtir, bekleme süresi sadece ölçeğin dışındadır. Çalışanlar kendi şirketlerinin web sitesini bilmiyorlar, çok uzun bir süre bu site aracılığıyla sipariş veriyorlar, ancak evden defalarca web siteleri aracılığıyla farklı formatlardaki fotoğrafların basılmasını sipariş etmeme rağmen, düzenlemeleri dikkate alarak her zaman 10 dakikadan fazla sürmedi. Neredeyse her zaman birer birer çalışırlar ve eğer ikişer ikişer, o zaman ikinci kişi neredeyse işe katılmazlar, sorumluluklarla baş etmezler. Böyle küçük bir şey uğruna bile merkeze gitmem ve her şeyi verimli ve hızlı bir şekilde yaptıkları başka bir yere basmam daha iyi olacağı sonucuna vardım.
Была в этом копировальном центре сегодня. Нужно было распечатать документ. Девушка, я не уточнила ее имени, общалась со мной неуважительно, игнорировала мои вопросы и «посылала» уточнить информацию на сайте. Хотя зачем мне сайт, если я уже у вас? К тому же, на сайте указана общая информация.
Я же хотела, чтобы меня сориентировали о стоимости, сроках и других моментах конкретно в моем случае. Я была максимально лояльным и горячим клиентом. Но с таким «равнодушным» отношением, больше возвращаться нет желания.
Девушка сама выбрала работать с людьми, поэтому ей стоит поучится элементарным нормам вежливости и клиентоориентированности
Отличный персонал, обслужили быстро и поддержали приятной беседой. Одна из моих любимых копирок, если вы ищете быстроту, качество и отзывчивость, то вам бесспорно сюда!