Mağaza hakkında çok hevesli bir inceleme yazmak istedim (Küchenland Okyanusya).
Ve genel olarak, her şey yolunda:
geniş alan, yardımsever satıcılar, iyi ürün seçimi, salonun güzel dekorasyonu.
Ama..."Çekimler senaryoya göre gitmedi."
11/15/24 kasada yanlışlıkla ücretli malları pakete koymayı unuttum. Oluyor. İnsan faktörü. Özellikle vardiyanın iyi olduğu ve denendiği göz önüne alındığında.
Evden mağazayla temasa geçtim. Yönetici (veya benimle iletişim kuran kişi) de durumu halletmek için dikkat ve istek gösterdi. 100.500 kez özür diledi. İrtibat kurdum. Ve mümkünse pozisyonu almak için uğramasını istedim.
16.11.24. Planlarını değiştirerek...Taksiyle beklenmedik harcamalar yaptıktan sonra... (mcc'ye gitmek için zaman yoktu)...geliyorum.
İlk başta, satıcılar şaşkınlıkla neyin yanlış olduğunu anlamaya çalıştılar. Sonra selofana sarılı malları buldular.
Bir poşet istedim.
İşte burada... benimkine... Kibirli ve küçümseyen bir tavırla, "Buna gerek yok. Paketlerimiz ücretli!"
Mağazanın yönetimine başvurmak istiyorum.
Yaşanan durumda müşterinin hatası değil.
Buluşmaya gidebilirdik. Paketi verin ve 5'i çıkarın..10...çalışandan ruble.
11/16/24 tarihinde personelin davranışını, müşteri kız öğrenci gibi görünse bile kabul edilemez buluyorum... 47 yaşında.
Müşteri odaklılık yok.
Bir gün önce telefondaki tüm ideal konuşma dengelendi ve mağazayı ziyaret etmenin tek olumsuzluğu kaldı.
Ve bu poşetle ilgili değil. Mesele müşteriyle ilgili.
Not: Şirketten resmi bir yanıt alındı.
Burada ne söylenmeli? Ya da incelememi okumadılar...ya da - bir satırdan okudular.
Bir kez daha, satın alma gününde çalışanlara karşı herhangi bir hak talebinde bulunulmadığına dikkat ediyorum. Müşteriyle çalışmak için her şey harikaydı.
Tüm iddialar, 16 Kasım'da faaliyet gösteren ertesi günün vardiyasına kadar uzanıyor. Kızlar kaba davranıyorlar, hizmet sektöründe çalıştıklarını açıkça unutuyorlar.
Светлана просто великолепный сотрудник! Выпишете ей премию побольше на Новый год! Выбирали сервиз на Мясницкой, просили дать посмотреть, чтоб не было производственного брака и не возить его просто так. Девушка совершенно безучастно стояла и ждала, когда мы побыстрее уже уйдем! Это был первый опыт обращения в ваш магазин и больше и не хотелось, но сервиз уж очень понравился и решили дать магазину второй шанс. Приехали на славянский бульвар. И это было супер решением! Светлана максимально тщательно осматривала каждую тарелочку и максимально старалась помочь выбрать идеальные. За что ей огромное спасибо! И теперь у нас будет идеальный новогодний стол! Пока ждали тарелочки со склада захватили еще кружку и венок на дверь.
Burası dükkan değil, bir tür korku!
Okyanusya'daki bir mağazadan teslim aldım, bir hafta sonra siparişi aradılar, her gün destek için yazdılar, siparişi toplamak için mağazaya teslim edeceklerine söz verdiler, sonuç olarak bir hafta sonra arıyorlar ve malların stokta olmadığını söylüyorlar.
Sipariş ettiğim malları tamamen satın aldılar, çünkü siparişi (iki pozisyondan) bir hafta onayladılar!
Destek hizmeti hiçbir şeye yardım edemez, mağazaya ulaşılamaz.
Bu hizmete çok şaşırdım, çevrimiçi mağazanın çalışmalarına ve Okyanusya'daki mağaza müdürünün çalışmalarına dikkat edin.