Onlardan sipariş verdiler, her şeyi boyut tablolarına göre sipariş ettiler, hamaklar yanlış boyutta geldi. Onları menajer Tatyana'ya yazdım - bu elbette ayrı bir karakter, önce durumu ona anlattım ve vatsap'a yazdım. Her şeyi öğreneceğini söyledi benimle iletişime geçecek. Üç gün geçti, sms yok, arama yok, kendimi 6 kez aradım, telefonu hiç açmadım, sms'e cevap vermedim. Sonra yazmaya tenezzül etti, ona her şeyi tekrar açıklıyorum, mallarının aynı boyutlarına uymadığını bir fotoğraf atıyorum, gerekirse ek ödememle bile değiştirmenizi rica ediyorum, ama bana değiştirmediğimiz söylendi yenilerini satın alıyorsunuz ya da bu gamaşalarda dolaşıyorsunuz (ki bu bize zarar vermeyecek bile), elbette müşterileri umursamıyor olabilirler, belki de onları bir kuruş satıyorlar, ama uzun zamandır böyle bir umursamadığım bir tavır görmedim. Sadece onlar değil, aynı zamanda değiştirmeyeceğimizi, yenilerini satın alacağımızı da söylüyorlar. Yöneticinin kötü tavrı konusunda zaten sessizim. Dürüst olmak gerekirse, ne kimseye ne de ne zaman ofislerine tavsiyede bulunmayacağım. Ve elbette, eğer biri düşünürse parayla ilgili değil, müvekkilleriyle olan ilişkisiyle ilgili. Bence biçerseniz düzeltin.
1. Взаимодействие и общение с менеджерами, к сожалению, не оставляет хорошего впечатления.
2. Изготовленные заказы очень часто имеют какой-то брак, требующий переделки заказа.
Вот последний пример: заказ оформлен в октябре, не готов до сих пор (пятый месяц идёт).