Bu akşam Meridian Kc'nin büyük salonu doluydu. Masquerade Tiyatro şirketi, Roman Samgin'in yönettiği Ostrovsky'nin oyununa dayanan ve Rusya'nın Onurlu sanatçısı Olesya Zheleznyak ve Rusya Halk Sanatçısı Igor Bochkin'in oynadığı "Orman" oyununu verdi. Merkezden uzak mahallemiz için harika bir seçim: bir yandan aptal modern bir oyun değil, Ostrovsky, bu yüzden çocukları getirebilirsiniz, diğer yandan ünlü aktörler, bu yüzden kendimiz için görülecek çok şey var.
Pek çok uzman "Orman" ı Ostrovsky'nin en mükemmel ama aynı zamanda en karmaşık oyunu olarak görüyor. İçinde aynı anda farklı türlerden oyunlar oynanıyor. İki taşra oyuncusu Mutsuzlar (Igor Bochkin) ve Mutlaklar (Sergey Gabrielyan) vodvil kahramanlarına benziyor. Aşık yaşlı toprak sahibi Gurmyzhskaya'nın (Olesya Zheleznyak) yarı öğretime olan çizgisi - bir lise öğrencisi Bulanov (Boris Yanovsky), çok uzak olmayan bir çocuğun kibirli ve küstah bir kırbaça ve yaşı olmayan bir toprak sahibinin aşık bir kokete dönüşmesiyle gerçek bir saçmalıktır. Aksyusha'nın (Glafira Glazunova) fakir kızının yaşadığı tür, eğer seviyorsan, bu yüzden arkana bakmadan, sevgilisiyle olmasa da, o zaman en azından yıkanırken yaşadığı tür zaten yüksek romantik dramanın türüdür.
Buna göre oyunda farklı yaşlardan ve farklı rollerden oyuncular için roller var, bu yüzden entreprisa için bu iyi bir seçim. Prodüksiyonun senaryosu bir yandan entrepriza'nın özelliği olan basit ve özlüdür, diğer yandan özgün ve yeteneklidir. Oyunun adı "Orman" ve set tasarımcısı Maxim Prorukov, sahneyi Rus sanatçıların orman resimleriyle resimlerinin reprodüksiyonlarıyla zekice süsledi. Ve kimin yürüyüşe çıkmasına izin verildiği kostüm tasarımcısı Irena Belousova'ydı. Gurmyzhskaya'nın Bulanov'a karşı hisleri çiçek açtıkça elbiseleri giderek daha parlak ve iddialı hale geldi. Güvercinli kırmızı gelinlik, sanatçının tatsızlık, kabalık ve kitsch'e karşı gerçek zaferidir.
Seyirciler gösteriyi coşkuyla kabul ettiler: çok güldüler ve alkışladılar, yaylarında oyuncuları çiçeklerle ve hediyelerle doldurdular. Yani tiyatroya bir sonraki çıkışımız çok başarılı oldu
Olesya Zheleznyak'ın katılımıyla yapılan gösteri, yeteneği ve inanılmaz karizması nedeniyle her zaman başarıya mahkumdur.
Olesya sahnede her zaman samimidir ve canlı görüntüler yaratır.
Dün kocam ve ben bütün akşam "Orman" oyununun galasında güldük, ancak ikisine de Alexander Ostrovsky'nin komedisinin modernleşmediği ve bir toz tabakası hissedildiği görülüyordu.
MASQUERADE Tiyatro Şirketinin tiyatro yönetmeni, yetenekli oyunculardan oluşan yıldızlardan oluşan bir kadro kurmayı başardı, ancak yine de bazı yerlerde bir saçmalık ve aşırı oyunculuk duygusu vardı.
Bizim için oynadılar:
Olesya Zheleznyak - Rusya Federasyonu'nun onurlu sanatçısı
Igor Bochkin - Rusya Federasyonu Halk Sanatçısı
Ivan Agapov - Rusya Federasyonu Halk Sanatçısı /
Sergey Gabrielyan - Rusya Federasyonu'nun Onurlu Sanatçısı
Irina Byakova - Rusya Federasyonu'nun Onurlu Sanatçısı / Yulia Kuvarzina
Alexey Osipov - Rusya Federasyonu'nun değerli sanatçısı
Glafira Glazunova
Anton Lyzo / Pavel Usachev
Oleg Lopukhov / Igor Yazılı
Boris Yanovsky / Nikita Manilov
Benim düşünceme göre, ana hikaye aile değerleri ve ticarileşme, insan onurunun kaybı ve hayvan içgüdülerinin baskınlığı hakkındadır. Orman, kaybedilen değerleri sembolize eder.
Ana karakter, akrabasının onurunu ve bir kutu parayı koruyacak (onlardan ayrılmayı sevmiyor), genç bir sevgiliyi hayal ediyor, dul kaldı, evliliğinden hayal kırıklığına uğradı, ancak erkeklerde değil.
Oyunculuk mesleği, bir hak talebinin çukuru veya bir komedyenin kaderi (yeteneğe ihtiyaç duyulmadığı yerlerde) bir kariyerin finali olabileceği zaman da alay konusu olur. Erkekler belagat ve uzunluklarında yarışacaklar... tükürüklerin. Aşıklar seçim özgürlüğü ve kolay para hayal ediyorlar.
1870 yılında anlatılan orman satışı makbuzlu aldatma planında, onarım çalışmaları için depozito öderken yakaladığım tuzağı tanıyorum.
Bu nedenle, arsanın tüm safhasına rağmen, bugüne kadar alaka düzeyini kaybetmiyor.
Harika komedi! Salon tüm gösteriye güldü ve kıkırdadı. En parlak ve en komik çift Raisa Pavlovna ve genç efendidir. Dul kadın genç bir adama aşık olur. İpuçları, kurlarla duygularını gösterir. Olesya Zheleznyak'ın performansında bu sadece bir şaheserdir! Yüz ifadeleri, tonlamaların ustalığı, abartılı jestlerin hepsi durumun komedisini iletmek içindir. Gösterilerde müstehcen ifadeler ve anlar var ve oyuncu ustaca çalışıyor, çizgiyi geçmiyor. En üst düzeyde oyunculuk ve profesyonellik. Aşıkların dansları sadece tüm performansın zirvesidir. Hanımefendi zarafetle doludur (yaşlı bir bayan için mümkün olduğunca), genç efendinin elleri ve ayakları menteşeli gibi görünüyor. Hareketler garip ve sakardır, bu da onun karakterini daha da ortaya çıkarır. Oyun 150 yıldan fazla bir süredir ve insan tutkuları pratikte değişmiyor, ancak yine de bazı sosyal tutumlar şu anda o kadar katı değil ve bu hoş.