Resepsiyonist Tekayeva asel, lütfen bu personelin profesyonelliği ile ilgilenmenizi rica ediyorum, çünkü kliniğinizin potansiyel müşterisini saat 13: 30'da zamanın dolduğunu açıklamadan yanılttı, bu da müşterinin çalışma saatlerini kaybetmesine ve iki küçük çocuklu kliniğe taksiyle seyahat etmesiyle bağlantılı olarak maddi hasara neden oldu. Dahası, kayıtla ilgili raporlarıma doğru cevap vermediği ortaya çıkınca çok kaba davrandı ve hatasından dolayı ne itiraf etti ne de özür diledi. Size şehrin farklı yerlerinden gelen müşterilere bu muameleyi önlemek için personelinize önlemler almanızı rica ediyorum. Çünkü bu tutum, uğruna tüm şehri dolaştığımız profesyonel doktorlarınızın hizmetlerinden vazgeçme arzusunu da beraberinde getiriyor.
Ayrıca, bu kurumun yöneticisiyle görüşmek istediğimizde, kendisini İK departmanı , yönetici ve mal sahibi olarak tanıtan ve aynı zamanda adını vermeyi reddeden yetersiz bir kadın bize geldi. Aynı zamanda, sanki uzun bir içkiden sonra bu tür ayrıntılar için özür dilerim gibi çok şüpheli görünüyordu, sadece oradaki atmosferin ne olduğunu anlamalarını istiyorum ve çok kaba bir şekilde cevap vermeye başladım ve çalışanlarının suçlu olduğu sorunu çözmeyi bile teklif etmedim.
Lütfen bu tür insanlara ve kurumlara dikkat edin. Şehirde başka pek çok iyi doktor var, Elena Vitalievna'ya gitmek istememe rağmen, yukarıda bahsedilen insanlar yüzünden pişman olmadığım başka bir iyi doktor aramak ve ona kaydolmak zorunda kaldım.