Hizmeti beğendim (Borovaya), Dmitry ve Vladimir'in yerini almaya geldim. Çalışkan, kibar adamlar, profesyoneller.
Geldiğim sorun tespit edildi ve çözüldü.
Çok teşekkür ederiz!
Tekrar konuşacağım.
Hizmetlerini düzenli olarak kullanıyorum, iş her zaman dikkatli ve profesyonelce yapılıyor. Harika uzmanlar bu servis istasyonunda çalışıyor, her zaman her şeyi söyleyecekler ve anlatacaklar.
Yağı ilk defa değiştirmiyorum, her şey hızlı ve verimli bir şekilde, kendiminkiyle veya yerinde bileşenleri seçebiliyorum, fiyatlar önceden kararlaştırılabilir, tavsiye ederim
Sadece iyi hizmet, Borova'da, başkalarına servis edilmedi. Konuyla ilgili onarım önerileri, işi niteliksel olarak yapıyorlar. Arızaların nedensel ilişkilerini çok iyi anlıyorlar. Onarımları zamanında yaparlar ve maliyet piyasaya tahsis edilmez.
İlk defa olumsuz bir inceleme yazıyorum, yıldızları hiç koymamaya üzülüyorum!
20 Temmuz'da motordaki yağı değiştirmek için başvuruyordum, radyatörü kırdılar!
Kameradan bakıldığında, "usta" nın yağ filtresini zorla nasıl söktüğünü, böylece elini soğutucu borusuna bastırdığını, böylece dönüş borusunu büktüğünü ve soğutucunun elini yaktığını görebilirsiniz. Hizmet suçunu tamamen reddediyor, mevcut durum için herhangi bir çözüm önerisi sunulmadı. Arabayı istediğiniz gibi çekici kamyonla alın, örneğin (alıntı)
Bu hizmeti kimseye tavsiye etmiyorum!
Sevgili yüz TEXX insanlar kibar çalışıyor ve her şeyi parçalayıp paketleyecekler. Çalışmanız için teşekkür ederim. Herkese bırakmalarını tavsiye ederim
Perşembe günü saat 20: 30'da geldim. Moskova'dan seyahat ediyordum, tekerleği kırdım, takas masasına ulaştım, 21'e kadar yazıldığı yerde lastiğe ulaştım =] artık lastik tamircisi olmadığını söylediler ... bu yüzden bir sorununuz varsa, geçseniz iyi olur.
Süspansiyonu tamir ettikten sonra çökmeye geldim, dümencilerden birinde gerçekte hiçbir şeyin olmadığı bir boşluk olduğunu söyledikleri için işe başlamadılar. Somunu koparmak için bir gün olduğunu varsayacağım, ancak taze bir süspansiyonda sadece kamberleri döndürmeyi seviyorlar
Sorumsuz, dolayısıyla kaliteli ve şüpheli bir şirket değil.
Google haritalarında ve Yandex haritalarında, Drozdovo köyü ile Robin arasında Borovlyansk c / s'deki yağların değiştirilme merkezi belirtilmiştir.
Belirlenen adrese gitmeden önce çağrı merkezini aradım, aslında Malinovka köyü yakınlarında bir merkez olup olmadığını netleştirdim. Ne olduğunu söylediler.
Adrese vardığınızda, herhangi bir merkezin bulunmadığını fark ettim, ortaya çıktığı gibi hiç yok.
Büyük olasılıkla, Texx servis çalışanlarından birinin evini yağ değişimi için bir merkez olarak belirlemesi muhtemeldir.
Şirketin itibarını önemsiyorlarsa, bu tür vakalar ve sıkıntılar şirketin yönetimi tarafından izlenmelidir. İnsanları yanıltmamak için çağrı merkezi uzmanlarıyla sohbet edin.
Harcanan zaman için üzgünüm ve gelecekte size gitme arzusu ortadan kalktı, belki yine bir şeyleri karıştırırsınız.
Mükemmel servis istasyonu. Uzun yıllardır bu hizmetin hizmetlerini kullanıyorum, asla başarısız olmadım. Hafta sonları çalışırlar, gerekli malzeme ve yedek parçalar mevcuttur. Size gelişme ve tam iş yükü!
Lastiklerini değiştiriyorum ve çöküyorum. Her şey hızlı ve net. Kaydoldum, belirlenen zamana kadar geldim, her şeyi tamamladılar. Onlardan şikayet yok.
Mükemmel yüz. Genellikle arabayı kendim servis ederim ama yağı değiştirmek için zamanım olmadı. Onlara uğradım, değiştirdiler. Ek olarak, fren hidroliğini higroskopiklik açısından ve donma için antifrizi de kontrol ettiler, bu da dışarıda donlar olduğu için çok yardımcı oldu. Tavsiye ederim!
Çökmeye geldim. Harika bir kurum. Kayıttan bir saat önce kabul ettiler. Çukura davet edildiler, düzeltilmesi gereken sorunları gösterdiler. Her şeyi hızlı ve net bir şekilde yaptık. Personel kalifiye. Hesaplarken yöneticiyle hoş bir şekilde konuştum. Tavsiye ederim
Bazı dezavantajları, artılarını hatırlamıyorum. Onlardan yakın yaşıyoruz, bu yüzden birkaç yıl kullandık (yağ değişimi artı lastik değişimi). Düzeltilmek üzere görünüyordu, ama hayır. Her şeyin macerasız yapıldığını hiç hatırlamıyorum.
Son saman, randevu ile geldiklerinde ve ruloları yükselmediğinde, kutuya girmek imkansız olduğu zamandı. Gelmemeleri konusunda uyarmak için elbette kimse tahmin etmedi.
Lastiğe nereye gideceğimi seçtim, sitede Mayıs ayı boyunca% 15 indirim yapıldığı bilgisine dikkat ettim. Hizmetin açıklamasında, tekerlekler için paketlerin sağlandığı da belirtildi. Bunu göz önünde bulundurarak hizmete kaydolmaya karar verdim.
O gün yağmur yağmaması çok güzel. Hemen söyleyeceğim, personelin kendisine yorum yapılmadı, işi iyi yaptılar. Ancak, paketler olmadan salona lastik attılar, paketler hakkında bir soruya, paketleri olmadığını söylediler. Öyleyse neden paketleri sağladığınızı belirtelim? Bilirdim, kendim satın alırdım ve muhtemelen başka bir yerde lastik takmayı yapardım.
Sonra ödeme yaparken bana miktarı söylediler. Açıklığa kavuşturdum, bu zaten indirimli mi? Çalışan, kendim söyleyene kadar yapılan promosyondan haberdar değilmiş gibi geliyor ve bundan sonra miktarı yeniden hesapladılar.
Beyler, genel olarak hizmetiniz hakkında çok olumluyum. Sürekli yağı değiştirmek için size gidiyorum. Ama bu küçük şeyler tüm izlenimi bozuyor. Diyelim ki lastiğin yerini değiştirmek istedim, böylece tek bir yerde servis edilebilecektim, ancak ne yazık ki bir sonraki lastiği delindiğim kanıtlanmış bir yerde yapacağım.Hayır.
Öğle yemeğinden sonra geldim ve 20:0'da ekspres yağ değişimi için kaydoldum. Saat 20: 00'de olması gerektiği gibi atölyeye gittim.Her şeyi verimli ve hızlı bir şekilde değiştirdik.Personel cana yakın.
Yağ ve filtreyi değiştirmenin uzman maliyeti 30 byn'dir.
Herkese merhaba! Burada Reno Sandero arabamın klimasını dolduruyordum. Her şeyi beğendim, yardımsever bir çilingir bilir, size söyleyecektir, tüm normları açıklayacaktır. Gişede havalı, mini yağlayıcılar müzesi var. Her şey "konuyla ilgili"!!!!
Tekerleği salladım, sürdüm, tekerleği alabileceğinizi sordum, tekerleği pompaladık ve diğerlerini kontrol ettik, parayı almadılar, çok güzeldi ama bir şekilde uygun değildi))))
Önceden aradım, kaydoldum. Zamanında geldim, tüm bulamaçları ve filtreyi değiştirdiler. Çok hızlı değil, ama dikkatli bir şekilde. Normal hizmet, normal çocuklar. Tavsiye ederim
Uzun zamandır bir inceleme yazıp yazmamayı düşündüm. Tüm düşüncelerimi topladıktan sonra, bu servis istasyonu, özellikle lastik servisi hakkındaki izlenimleri anlatacağım. Hemen rezervasyon yapacağım, araba yeni değil, ancak Avrupa'dan gelen uyum için tamamen test edildi ve altta antikorikti. Araba, antikordan sonra bu lastik montajında iki kez ve iki kez kalktı. Her şey yolunda görünüyor, çalışanlar kibardı, kimse kaba değildi, işi yapmış gibiydiler ama...
Bence ilk ve en kritik şey: iş açısından yetkinlik, şu anda manuel yıkamadan sonra, amplifikatörlerin yakınındaki eşiklerin kenarında hoş olmayan bir an keşfettim, kaldırıcının pençelerini neredeyse yeni bir arabada bükmek için nasıl değiştirebileceğinizi anlamıyorum... Şimdi bu sorunun nasıl çözüleceği belli değil.
İkincisi: Yaz kitine ayakkabı değiştirirken, çalışanın dikkatine, tekerleğe bir ayakkabı bağı (koşum takımı) şeklinde eski onarımların yapıldığını ve belki de onu takmamanız gerektiğini, çalışanın cevabını aldığına dikkat ettim, her şey yolunda. Doğal olarak, bir haftalık sürüşten sonra tekerlek inmeye başladı ve bu konuyu tekrar sürmek ve çözmek zorunda kaldım. Sökme/dengeleme ve montaj prosedürü için yeniden ödeme yaparak.
İşin kalitesinden memnun kalmadım, büyük olasılıkla bir daha dönmeyeceğim, çünkü izlenimler son derece olumsuz kaldı.
Süspansiyonu tamir ettikten sonra acilen yakınsama yapılması gerekiyordu. Cumartesi sabah 8'de kayıt olmadan uğradım, herkes çabucak geçti. Araba şimdi sorunsuz gidiyor)
Orijinalini göster
Kurumun yanıtını göster
Михаил
10. seviye şehir uzmanı
23 Ağustos 2021
İyi bir servis istasyonu gibi görünüyor ve personel (yönetici) çok kibar ve özenli, ancak bir dahaki sefere buraya ancak başka bir şey bulamazsam gideceğim.
Bir çöküş ve yakınsama yaptım, seyahat ettikten sonra direksiyon simidinin düz olmadığını fark ettim. İkinci kez geldim. Sizin için her şeyin yolunda olduğunu söylediler, belki lastik yüzünden. Kauçuğu değiştirdim - hiçbir şey değişmedi. Sonuç - mesele kauçukla ilgili değil. Sonuç olarak, oradaki diğer servis istasyonuna gittim, her şeyi ayarladılar ve ayarlama sırasında bu servis istasyonunda arabada olduğumu ve direksiyon simidini tuttuğumu öğrendiklerinde çok şaşırdılar. Genel olarak, yüz hizmette bir yakınsamanın parçalanması için para rüzgara atılır ve sonuç olarak: burada yakınsamayı düzenlememek daha iyidir.