Promosyon koduyla İmparatoriçe prosedürü için bu salondaydım. Sedir fıçısı, ovma, vücut masajı ve avuç içi - her şeyi sevdim. Sarma için, aroma ve potansiyel etki açısından ustayla birlikte lenfatik drenajı seçen çeşitli maskeler arasından seçim yapılması önerildi. Kabinde temiz, sıcak, rahat, hoş bir müzik var.
Spa sırasında ilk kez gelen müşterilerin rahatlığı için, ayrıca salonun web sitesinde ve Kremadaki promosyonun açıklamasında Komsomolskaya tarafından salona gitmenin daha uygun olduğunu belirtmek harika olurdu.
5 bahse girerim çünkü masaj (usta Galina) harikaydı. Ovma ve diğer tüm Grand SPA tedavileri de beğenildi.
Salona göre - dezavantajları var. Burası bir SPA değil, masaj salonu + kuaför salonu. İç kısım mütevazı. Genel olarak düzensizlik hissediliyor, ruhta biraz kirli, kapılar küflü görünüyor. Masaj masasındaki yüz deliğinden paslı (kirli mi?) Bu masanın detayı ve başkalarının saçları. Gözlerinizi kapatmak ve masajın tadını çıkarmak daha iyidir, hiçbir şey düşünmeyin)) Masaj odasındaki saat ÇOK yüksek sesle geçiyor. Buna karşı hassassanız, rahatsız edici olabilir. Hoş müzik bile bu tıklamaları maskelemez.
Kayıt süreciyle ilgili sorular da var: Salonu 5 kez aradım - telefonu almadılar, geri aramadılar. Yarım gün sonra Viber'e yazdılar ve bunun için teşekkür ederim.
Genel olarak, iyi bir rahatlatıcı masaj arıyorsanız - burada size ustalar Galina'yı tavsiye ederim. Ancak iç mekanın çok bütçe dostu olduğuna ve bakımın aksamasına hazırlıklı olun.
Servis sıfırda! Sinir sistemini rahatlatmak için masaja gittim, şımarık bir gün ve iğrenç bir ruh hali ile kaldım! Dinlenmek yerine öfke ve baş ağrısından pay aldı
Şirketin hizmete kaydolmak için çevrimiçi bir formu vardır, bu da aslında salonun çalışmasını basitleştirir ve müşterinin kendi başına uygun zamanı ve ustayı kazanmasını mümkün kılar.
ANCAK gecikmeli çevrimiçi form ve salon bu sorunu hiç çözmüyor!
14.03'te evde boş zaman buldum. ve "SPA Zamanı" salonuna masaja gitmeye karar verdim ... tam bir hata. Masaj için 15.40'ta kayıt
Saat 15.20'de salona geldim, "kapıyı öptüm" ... resepsiyon görevlisini arıyorum, kaydımın olmadığını yanıtlıyorum. "Çevrimiçi kayıt yaparken size bir SMS bildirimi gelmeliydi. Kaydı tamamlamadınız»
Bu tipik bir çevrimiçi kayıt formu değil, bir müşteri olarak tüm kurallarını ve nüanslarını nasıl bilebilirim? Bu beni rahatsız etmemeliydi. Kaydettim, kaydın tüm aşamalarından geçtim, her şey bana ekranda belirdi
Destan bitmedi
«Hafta sonu vaktim var mı" soruma her şeyin planlandığını söylediler. Tamam, tamam.
Çevrimiçi formu açıyorum ve ey tanrılar, 16 Mart (Cumartesi), 4 ücretsiz pencere. Messenger'da yöneticiye yazıyorum " Cumartesi günü çevrimiçi kayıtta vaktiniz var. Orada mı yoksa gecikmeler mi?». Kız hala zamanın olmadığını kontrol etti ve onayladı))))))
Tabii ki resepsiyonist daha sonra Pazar günü boşalan pencereyi bilgilendirdi. Kaydoldum ama sonra fikrimi değiştirdim. İzlenim eşikten mahvoldu
Formu değiştirin veya olumsuzluktan uzaklaştırın!
Tavsiye ediyorum mu? HAYIR! HAYIR! Kitabın kapağına bakıyorlar ve bu kapak öyle çıktı
Yönetime ve siteden sorumlu olanlara ve hizmetlere kaydolmak için aynı çevrimiçi forma karşı büyük bir şikayet