Çocuklarımla bu kuruma ilk defa girdim, masamda beni hemen fark etmedim, kızımdan ne istediğimi sordum, bu kadar kaba bir sesle ve bakışlarla menünün nerede yattığını çocuğum 2 yıldır titriyordu.
Menüde daha sonra neye ihtiyacımız olduğunu söylüyorum, ama karşılığında bize neredeyse bir çığlık atarak numarayı söylemeleri emredildi.
Tamam sanırım numaradan öyle olacağım, sonra ihtiyacımız olduğunu söylemeye başladığımda kız sesini daha da yükseltti ve sanki orada kimse yokmuş gibi tavana baktı, burada dayanamadım ve ona neden benimle bu şekilde konuştuğunu sordum, bana aynı tonda cevap verdiler. kurumda müziğin yüksek olduğu ve bize duyulabilmesi için bu kadar yüksek sesle konuştuğu ... ve tavana da baktığı için. …
Doğal olarak hiçbir şey sipariş etmedim ve çok geçişli bir enerjiyle ayrıldım, çocuklar bu renkli krepleri bile asla istemediler. Her gün oraya gitmemize rağmen.
Not: Yaz sonunda oradaydık, ancak şimdi bir inceleme bırakmak işe yaradı ve bu benim ilk incelemem genellikle yazmıyorum. ama burada böyle bir tavırla hiç tanışmadığım için yazmaya karar verdim.
Yönetimi personel seçimine dikkatlice çevirmeyi affedeceğim.
Artık oraya ayak basmayacaksın.
Nadiren olumsuz yorumlar bırakıyorum, ancak bu kurumu geçmemeye karar verdim.
Geçen gün yanımda bir içki almaya geldim ama garson kızın tepkisine bakılırsa birini öldürmüş gibi hissettim. Başka hiçbir yerde ziyaretçiye karşı bu kadar kötü niyetli bir tepki görmedim. Sevgili kurum, lütfen sitelerdeki geri bildirimleri dinleyin ve çalışanlarınızın müşteri odaklılık ve hizmet kalitesini iyileştirin. Bir ifadeyle kız, oradaki müşterilerin hoş karşılanmadığını açıkça belirtti.
Aksi takdirde, kurum tamamen ziyaretçisiz kalacaktır
Kurum güzel ama% 0 hizmet veriyor, henüz böyle hoşnutsuz çalışanlar görmedim. Müşteri odaklılık elde edilemez. Kız arkadaşımızla uğradık, menüye baktık ve rahatsız olduğu için hiçbir şey denemeden dışarı çıktılar. Çalışanlarınızın sosyalliği üzerinde çalışın. Aksi takdirde, kurumda yalnız olduğumuz, kendimize her şeyi anlatmamız, tavsiyede bulunmamız ve kendimize hizmet etmemiz gerektiği hissine kapılmıştık. Çok tatsız.
Rahatlığın sıfır olduğu bir yer. Bir arkadaşımla geldiler ve hiçbir şey sipariş etmediler. Personel çok şey isterdi. Hoşnutsuz bir yüzle durdum ve hiçbir şey tavsiye edemedim bile. Kızın elinde çorba olup olmadığını belirlediğinde «hayır» cevabını verdi ve oradan ayrıldı. Krep yemek istedim ama bu yaklaşımla aç kalmak daha iyi
Bu komplekste 4 yıldır yaşıyorum. Az önce bana her şekilde buraya neden saklandığını söylediklerini gösterdiler. Orada son derece hoş olmayan bir şekilde çalışıyor, önce ben gülümsedim, merhaba dedim, peynirli kek olup olmadığını sordum, gözlerimi yukarı doğru yuvarladım ve hemen koştum. Düzeni sağlayın !!!
Sabah 11'de kahvaltı saatinde krepte hiç krep yok ve sadece 3 porsiyon peynirli kek kaldı. 4 cm çapında, 3 parça porsiyonda kauçuk peynirli kekler. Tavsiye etmiyorum
Orijinalini göster · Русский
К
Ксения Дробыш
6. seviye şehir uzmanı
16 Ağustos 2024
Krepin içine 3 kere giriyorum. İlk kez yemek yemedim, bir saatten fazla beklemeleri söylendi. İkinci kez, mevcudiyetten hiçbir şey çıkmadı, başka bir deyişle, ne seçilirse seçilsin, her zaman tek bir bileşen yoktu. Gittiler. Ve bugün bana 5 dakikada bir gözleme hazırladılar. Ama ben yemek yediğimde bile izlenim kendiminkidir. Ahırdaki parkta kahretsin lezzetli değildi, bin kat daha lezzetli. Hizmet de arzulanan çok şey bırakıyor, sana merhaba değil, ne de görüşürüz. Personel her seferinde ekşi bir yüzle içeri girdiğinde.
Merhaba, geçen gün bu krepin içindeydik.Krepler lezzetli ama işte servis ....Aynı şekilde cevap vermek istedim, ilk ve son seferdik.İşi sevmiyorum, orada kötü bir yüzle çalışacak hiçbir şey yok!!!!!
Bu krepin içine gelmediğimde, sürekli değişimleri yok. Personel kaba bir şekilde cevap veriyor. Dışarı çıkıp para alışverişi yapmak için bizi kapıdan dışarı çıkardım. (Doğal olarak beklemiyorduk, sadece ayrıldık). Ne sorarsan sor, cevap hoşnutsuz bir fizyonomiyle geliyor. (Kız hizmet ediyordu). Korkunç bir tavır, kimseye tavsiye etmeyeceğim!
Lezzetli krepler, ancak limonata (iki şurup) kreplerin hazırlanmasından daha uzun süre önce yapıldı ve çalışanın tutumu sadece yanlış anlaşılmaya neden oluyor. Çok çabuk konuşuyor, "ne?" sorusuna olabildiğince kaba görünüyor." Gözlerini deviriyor ve beynine hayran kalıyor. Mutfak lezzetli, hizmet Minsk'te bulunduğum tüm yerlerin en kötüsüdür
Her çalışanla iletişim, "personel en azından biraz daha arkadaş canlısı olabilir, yine de hizmet sektöründe çalışıyorlar" düşüncelerine neden oluyor...
Ön sipariş verebilmek için iletişim kurmak için bir telefon ekleyin, sonuçta bu çok uygun!Krepler karıştırılamaz, çift yapılamaz vb.
Personel yavaş, her şey uzun süre hazırlanmalı
Bir defaya mahsus olmak zorunda değilsiniz - rahat bir atmosferde lezzetli bir kreple harika zaman geçirebilirsiniz veya merhaba "bir saat beklemek" olmadan rahatsızlıkla karşılaşabilirsiniz
Bu yıl buraya üç kez krep için geldik - üç kez almadılar: ilk defa bize bir saatten fazla beklememiz gerektiği söylendi, ikinci kez bir şeyler çalışmadı, üçüncü kez 30-40 dakika beklemek zorunda kaldık.
İçecekler ve hoş bir ortam için 3 yıldız (yaz aylarında kurumda sıcak olmasına rağmen - orada çalışanlara sempati duyuyorum).
Vay canına, bu benim düşüncem, gri, kaşlarını çatmış, garson aynı, kaşlarını çatmış. Kreplerin çok az dolgusu vardır, hamur kısadır ve içinde birkaç parça vardır.
Bu kadar hızlı konuşmak gerekli değildir, gerçektir, hiçbir şey net değildir. Size hangi açıklayıcı soruyu sorduklarını anlamak zor.
Krepleri ekşi etle verdiler.
Aksi takdirde her şey iyidir.
Krepler enfes karışımlarla şaşırmadı. Personelin iletişimi bazen küçümseyici görünüyor, sorulan sorulara açık ve ayrıntılı bir cevap duymadım. Mevcut bir şey yok, evet. Talep üzerine lezzetli bir gözleme alamazlar
Fiyattan memnun kaldım ama sadece Depoya göre.
Kreplerin geri kalanını da deneyeceğim, belki onu bulacağım ve aşık olacağım.