Samsung servis merkezinin müşteri ilişkileri uzmanı Terekhova Anastasia'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Hizmette doğrulama için Samsung S24 cep telefonumu profesyonel ve hızlı bir şekilde kabul etti. Anastasia isteklerimi dikkatle dinledi ve çalışma koşullarına uygunluk hakkında bir görüşün doğrulanması ve yayınlanmasının tüm aşamaları hakkında ayrıntılı bir açıklama yaptı. yardımseverliği ve yeterliliği, servis merkezine gitme sürecini olabildiğince konforlu hale getirdi. Mükemmel hizmetiniz için Anastasia'ya teşekkür ederiz!
Peki, muhtemelen bu, Rusya Federasyonu'ndaki en iyi servis merkezidir.
Soruyu çok çabuk çözdük. Belirtilen sürelerden daha hızlı onarımlar yaptılar.
Garanti kapsamında mümkün olan her şeyi çok sadık bir şekilde değiştirdiler. Beklenmedik bir şekilde!
Genellikle garanti atölyeleri garantiden "taşınmaya" çalışırlar, burada böyle bir şey olmadı.
Teşekkür ederiz!
Dün, telefonun hacklenmesi sorunu ile cersis merkezine gittik. Anastasia Terekhova tüm sorunları hızlı ve profesyonel bir şekilde çözdü. Sorunlarımıza duyarlılık ve dikkat gösterdim. Çok teşekkür ederim!
Televizyonumun teşhisi hızlı bir şekilde yapıldı: sabah teslim oldular ve ertesi gün çoktan aradılar. Sonuç olarak matrisi değiştirdiler. Kullanıyoruz, şikayet yok. Bu servis merkeziyle iletişime geçmenizi tavsiye ederim, çünkü burada orijinal parçalar ve hızlı onarımlar var. Resepsiyonda uzmanlar kibardır ve hızlı bir şekilde sipariş verirler, hizmette çok fazla zaman harcamanıza gerek yoktur.
Filmi Samsung flip5 ile değiştirmeye döndük, filmin maliyeti 100 ruble idi, Ertesi gün telefonun katlama çizgisine hemen kabarcıklar geldi ve gitmiyorlar. Sonuç aynı boktansa, neden diğer özel şahıslardan 4 kat daha fazla bir fiyat alasınız ki? Bundan önce, 35 p için yaptılar ve film birkaç ay sürdü. Fotoğrafta 3. gün. Filmi değiştirmek istiyorsanız, iletişime geçmeyin, Minsk'teki fliplerle filmin en kötü değiştirilmesi de aşırı hız içindir
Not: Durum düzeltildi, başka bir usta yaptı, bugün yaklaşık bir hafta geçti - her şey yolunda
İğrenç servis merkezi! Samsung SM A- 505FM telefonunu teşhis için teslim ettim.(Telefon şarj edilmedi) Teşhis yaptıktan sonra, sistem kartının değiştirilmesine ihtiyacım olduğu söylendi - fiyatı 470 ruble + 55 onarım ve teşhis 30 \ u003d 555 ruble. Onarımdan vazgeçtim ve telefonu özel bir kişiye verdim. Güç kaynağı konektörü değiştirildi. Fiyattaki farkı, uzmanları, onlara olan güveni ve bu tür hizmetlere başvurmanız gerekip gerekmediğini kendiniz değerlendirin.
İyi günler.Üç yıl önce bu hizmetten Samsyng TV'yi ve 3 yıllık ek hizmet garantisini satın aldılar.Bir hafta önce ekran uçtu, yardım hattını aradılar, Salı günü derhal harekete geçtiler ve Cuma günü televizyon hazırdı.Hizmetin verimliliği ve kalitesi için hizmete teşekkür ederiz.
İşte hizmeti bu şekilde anlıyorum! Bir sorunla geldim - telefon iyi şarj olmuyor, bataryayı değiştirmeyi düşündüm, kız hemen sorunun ne olduğunu buldu - şarj yuvası toz ve kirle tıkanmıştı. Temizledim, üç dakika ve hazırım. Sorunu çözdüm, gülümsedim, para almadım, iyi günler diledim. Süper! Yöneticiler, bu tür müşteri odaklı çalışanlara dikkat edin!
Samsung Plaza Servis Merkezi muhtemelen şehrimizde atölye değil servis merkezi olarak adlandırılabilecek tek hizmettir. Onarımlar hızlı ve verimli bir şekilde yapıldı. Resepsiyonda ve telefonda güler yüzlü ve güler yüzlü hizmet. Onarımdan sonra telefon yeni gibi. Evet, yedek parçalar ucuz değil, modüler olarak değiştiriliyorlar, ancak sadece orijinal parçaların kullanılması benim için önemliydi. Tamir için Samsung'sa, o zaman sadece burada)
Telefondaki hoparlörü temizlemek için davrandım. Her şey hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleştirildi. Müşteri ilişkileri uzmanları sooooo sabırlı, düşünceli, cana yakın. Ofiste çocuklar için bir köşe var: masa, sandalyeler, renkli kalemlerle boyama sayfaları. Uygun bekleme alanı. Memnun kaldım ve cesurca tavsiye ederim.
Telefondaki şarj cihazının zayıf teması konusunda servis merkezine başvurdum. Uzmanlar sorunu 5 dakika içinde çözdüler. Ayrıca telefondaki konektörleri temizlemeye yardımcı oldular.
Herkesten memnun kaldım, iletişime geçmenizi tavsiye ederim.
Kelimenin tam anlamıyla şok oldular))
Samsung'umu şarj konektörü sorunuyla getirdim: telefon çok sayıda denemeden sonra herhangi bir şekilde şarj olmadı. Telefonu tamir için vermeye hazırdım ama konektörü temizlemenin yeterli olduğu ortaya çıktı! Ve en önemlisi, bunu hemen ve ücretsiz olarak yaptılar!! Teşekkür ederiz! Sadece yakışıklılar!)
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Д
Дмитрий Булыгин
6. seviye şehir uzmanı
29 Ekim
Mükemmel servis merkezi, işler hızlı ve verimli bir şekilde yapılır. Nazik iletişim, ayrıntılı danışmanlık ve iyi bir ruh hali için takıma, yani Anastasia Terekhova'ya özel teşekkürler!
TV hala garanti altındayken mükemmel hizmet vardı. Ekranı hızlı ve götürmeden/getirmeden değiştirmek. Ancak garanti sona erdiğinde, teşhis için götürün, ayrıntılar görünene kadar bekleyin... Yeterince ödemeniz gerekse de hoş değil.
Minsk'in hiçbir yerinde s23 + üzerindeki kamerayı tamir edemedim. Burada yardım ettiler, çabucak yaptılar, yedek parçayı da çabucak buldular. Teşekkürler
Çok hayal kırıklığına uğradım. Teşhis için Galaxy S21 telefonunu verdim. Cevaplarına dayanarak, iki değiştirme ücreti var. Arızanın nedenleri sorulduğunda, telefonda bana sadece kartlarda gözle görülür bir hasar olmadığı söylendi. Anladığım kadarıyla, arızaları ve nedenlerini belirlemek için teşhis konuluyor ve yapılıyor ve bana önerilen kartların değiştirilmesi zaten arızanın giderilmesidir. Ya bu kartın sistematik bir arızasıysa, o zaman değiştirilen kart bir süre sonra değiştirilmek üzere mi? Çok sinirleniyorum, zaman ve para kaybı.
Sadece iğrenç! Samsung Galaxy S22 Ultra'da bir ekran modülü sipariş ettim, yedek parça sipariş ederken bir veya iki gün teslimat süresi vaat ettiler, sonuç olarak modülü bir hafta bekledim, modül geldikten sonra servis merkezini aradım, çalışma saatlerinin bitiminden iki saatten biraz fazla kalmıştı, 20 dakika içinde gelirsem ekranın değiştirileceğini söylediler. Zamanında geldim, onarımımı reddettiler, "sıra, anlıyorsunuz, telefonu bırakın ya da Pazartesi günü gelin" sözleriyle. Alay ediyor musunuz? Bu ekran modülünün değiştirilmesi 900 BYN'DEN fazlaya mal oluyor, perakende satıştaki yedek parçaların maliyeti yaklaşık 130-140 $ 'dır ve bu fiyatlarla bile belirtilen son tarihlere dayanamıyorsunuz, uygun seviyede hizmet vermiyorsunuz ve müşterileri yanıltıyorsunuz! Temelde ekipmanınızı tamir etmeyeceğim ve potansiyel müşterilerinize başka servis merkezleri aramasını tavsiye edeceğim!
Televizyonun onarımı için başvurdum - ekran kırıldı. Mümkün olan en kısa sürede değiştirildiler. İyi usta, hizmetten memnun kaldım! Çok teşekkür ederim))
Arabayı park edecek yer yok.Ses çubuğunu tamir için teslim ettim, bir haftalığına karar verdiler, yardım etmeyeceklerini söylediler, parçayı değiştirmekte ısrar ettiler, tekrar çalışmadılar, yeni bir parça ile aldım, diğer ustalara verdim ve her şey işe yaradı, sonuçları kendiniz yapın...
Merhaba. Merhaba. 2013 yılında Rus yapımı (Kaluga şehri) UE40F6500AB'NİN onarımına televizyon getirdim. Nedenini bir hafta belirlediler. Ton kartının arızalandığını söylediler, LCD CY GF400CSL markasını verdiler...LSF400HJ01. Bu modelin televizyonlarının üretimden kaldırıldığı ve yedek parça üretilmediği ve hatta üreticiye başvurulduğu üzücü bir hikaye anlattılar. Ücreti kendiniz aramanızı tavsiye ettiler. Doğal olarak, teşhis için ödeme yaptılar ve nedenini kesin olarak belirleyeceklerine ve onarım yapacaklarına dair garantiler olmadan!!! Başka bir atölyeye gittim. Geldik...televizyonu aldılar...Bir arıza belirlediler - kartın değil, ekranın donmasının yandığı ortaya çıktı!!! Aradık, onarım ve yedek parçaların fiyatını açıkladık. Kabul ettim, ucuz olduğu ortaya çıktı...200 belin tamamı için.ruble. Getirdiler ve yerine yerleştirdiler
HER ŞEY ÇALIŞIYOR!!! Mükemmel, yetkin uzmanlar.
Bu nedenle, yetkin uzmanlara sahip başka bir TV tamircisi bulsanız iyi olur. Verilen sunucu.merkezi tavsiye etmiyorum!!!
Hızlı ve kaliteli hizmet. İşimin profesyonelleri olarak çalışıyorum. Kibar ve arkadaş canlısı bir ekip. Özellikle Krasovski'nin lideri Vitaly Sergeevich'i not etmek istiyorum - sorunu anlayarak davrandım ve sorunu hızlı bir şekilde çözmek için çözümler buldum. Çok teşekkür ederim!!!
Orijinalini göster
3
Kurumun yanıtını göster
6
687638 климов
7. seviye şehir uzmanı
27 Kasım
Ustaların çalışmalarına son derece kızgınım.
Televizyonu teşhis için teslim ettim, matrisi değiştirilmek üzere söylediler. Onarımları reddettim, cesetleri yedek parçalar için sattım.
Satın alan kişi, ürün yazılımı ve her şeyin yardımıyla onu geri yükledi.
Kelime yok, sadece bir tür yazar
Teşhis için 1t ödedim.
Düşmanca oturuyorlar ve yardım etmekle ilgilenmiyorlar. Sitede bir şey yazıyor, ofiste başka bir şey söylüyor,yardım hattında ise genel olarak üçüncüsü var
Aynı durum, bir servis merkezine başvurduğunuzda, gerçekten bir servis merkezine girersiniz. Keyifli çalışanlar, atmosfer, parçalar sadece orijinaldir. Samsung S10'umdaki seklayı değiştirmenin maliyetini öğrenmek için telefonla iletişime geçtim. Sonuç olarak, telefonla bir parça sipariş ettiler, ertesi gün aradılar ve kuruluma gelmeye davet ettiler. 40 dakikada yaptılar, yürüyüşe çıkmak zorunda bile değildim. Sadece bir fincan kahve içmeyi başardım (servis merkezindeki kahve makinesinden kahve). Genel olarak, ben de öyle hayal ettim. Bence öyle olmalı.
Terbiyecilere daha fazla yardım etmek isterim. Sonra telefonun çalışmasını soruyorum ama cevap yine de telefonun çalışmasını iyileştirmedi. Hiçbir şeye yardım etmediler, ama bir Servis Merkezi gibi!
Pazartesi günü geldik ve Cuma günü yeni bir matrise sahip bir televizyon getirdik. Operavtino, çabucak, olduğundan daha da iyi oldu. Çok memnunum, beyler aferin. Samsung palazzo servis merkezine teşekkürler
Suya düşürdükten sonra Samsung S10'umla servis merkezine başvurdum (
Hemen sudan temizlediler, teşhis koydular, birkaç saat sürdü. Temizledikten sonra sadece konektörü değiştirmem gerekiyordu, bu hoş bir şekilde şaşırdım çünkü en kötüsüne hazırlanıyordum. Aynı gün yaptılar!!! Uzmanlara hızlı onarımlar için çok minnettarım ve kızlara detaylı danışmanlık için özel teşekkürler! Servis merkezinde olmak çok güzeldi)
Malların kalitesi iyidir, ekranı değiştirmek pahalıdır, ancak kaliteli teslimatı kullanmadım, park etmek zordur, ancak personelin neyle çalıştığını iyi bildiğini bulabilirsiniz
Eski Samsung tabletimi tamir etmek istedim, benden sordular. Şarj cihazının konektörü onlarınki gibi olmadığı için kabul edilmediler, eski model ve hizmette yedek parça olmayacak.
Kızlar çok cana yakın!!! Sorunu birkaç saat içinde çözmeye yardımcı oldular. Sorunun (telefonun açılmadığını) bir yazılım güncellemesinin çözeceğini düşünmemiştim. Harika hizmet!!!!!
Öneri 10 +
... 2020'de Samsung Galaxy Note 9'daki yazılımı güncellemek için başvurduktan sonra, matrisi, ekranı, pili ve ön ve arka kapaklarını tahtasız değiştireceğimi zaten yazmıştım (aslında yeni bir telefon aldım).
Bir kez daha Samsung galaxy S21 Ultra ile olağan teşhis ile iletişime geçtikten sonra birçok sistem hatasını çözdüm ve düzelttim. Tüm çalışanlar sonuna kadar gider,,, bu hizmet merkezine olan güveni neyin güçlü bir şekilde doğruladıklarını bilmiyorlarsa internette bilgi ararlar.
Sıra elektronik. Konforlu kanepeler. Su dolu bir soğutucu var. Tuvalet. Ayrıca yeni hizmet, ultraviyole ışınlarıyla ışınlama yoluyla telefon setinin dezenfeksiyonudur.
Çalışanlar derhal soruları çözüyor, işi hızlı ve verimli bir şekilde yapıyorlar, soru sormadan! 5 yıldız. Yedek parça yoksa, hızlı bir şekilde getirilirler ve hemen bilgilendirilirler. Hoş hizmet.
Onlar muhteşemler! Bu, dünyanın en iyi, en samimi ve en hızlı hizmetidir!!!! Çok teşekkür ederim! Güç düğmesine yardım ettiler, düşen sasuleklerden sakladılar ve sabah servis açılmadan önce onları korudular! Ve tüm bunlar bir gülümsemeyle ve her zaman harika bir ruh haliyle!
Birkaç kez döndüm ve her zaman son derece iyi bir izlenim bıraktım!
Çok teşekkür ederim! Telefonla ilgili sorularınız varsa, hemen size bakmadan her zaman yardımcı olacaksınız!
Servis merkezinden çok memnun kaldım. Garanti süresi içinde ekranla ilgili bir sorunla s20 ultra akıllı telefonu teslim ettim. Her şeyi garanti kapsamında ve hatta daha fazlasını yaptılar. Sadece ekranı değil, aynı zamanda bazı dahili bileşenleri de güncelledik. Aferin beyler. Şirketin havlaması zirvede!
Ekranı değiştirmek için servis merkezine başvurdum. Her şeyi çok hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar. Hazır olduktan sonra, ekranı korumak için koruyucu camı yapıştırmayı teklif ettiler, kabul ettim ve pişman olmadım. Her şeyi en iyi şekilde yaptılar. Bu servis merkezinden hoş bir izlenim bıraktım, buraya daha fazlası için geri döneceğim. Olduğunuz için teşekkür ederim!
Paspasla bağırmak istiyorum!!!!!
10/26/21 tarihinde bıraktığım olumsuz geri bildirimimi silerek başlayacağım.,
Elbette cevap verecek bir şey olmadığında silmek daha kolaydır.
O yüzden baştan başlayacağım.
Şok ve sadece !!!
Ekranı değiştirmek için telefonu Kulman'daki servis merkezine teslim ettim. Üç günde yaptılar, yaşasın!!!!
Onarımlar 621 rubleye mal oldu.
İki hafta sonra ekranla ilgili sorunlar başladı, tekrar onarım için verdim, ilk onarımdan dört ay sonra garanti verdim.
12 Ekim'den itibaren, sözleşmede belirtildiği gibi, 14 gün içinde onarımlar (çalışma veya takvim belirtilmeksizin).
Bir hafta sonra onarımlarla ilgili işlerin nasıl gittiğini öğrenmeye karar verdim...
Cevap MÜKEMMEL:
- Kontrolümüz dışındaki bir nedenden dolayı detayı bekliyoruz...
- Tamam, bekliyoruz. Teşekkürler.
On dört gün sonra tekrar neyi açıklığa kavuşturmak için arıyorum? Nerede? Ne zaman?
Cevap inanılmaz!
-Detay yok, bir şeyden memnun değilseniz sözleşmeyi feshedebilir ve telefonu alabilirsiniz.
- Peki bu garanti kapsamında bir telefon olması nasıl bir şey?
- Mühendisle iletişime geçmem gerek, sizi sonra ararız...
- Tamam, bekliyorum.
Cevap eşsiz!
- Kontrolümüz dışındaki bir nedenden dolayı, parçaların 19 Kasım-Ocak ayları arasında teslim edilmesi bekleniyor..Telefon 12 Ekim'den itibaren onarımda.
Bu da bir Samsung servis merkezi mi soruluyor?
Konuşmanın sonunda:
- Onarım için harcadığımız parayı iade edip telefonu verebiliriz.
Tamam, tamam.
Servis merkezine vardığınızda telefonla ilgili hikaye daha da ilginç hale geldi!
!!!! Telefonu ilk onardıktan sonra bana verilen ekranı onlara vermem şartıyla param bana iade edilecek, telefona geri takıp parayı iade edecekler.
Ama bende yok, onu attım, neden çalışmayan bir panele ihtiyacım var! Sözleşmede, garanti süresi boyunca çalışmayan değiştirilen parçanın güvenliği hakkında hiçbir şey belirtilmemiştir!
Bundan sonra daha eğlenceli! Yani ekranı telefonumdan çıkarıyorlar ve ilk onarımda bana ekranı olmayan telefonu ve harcadıkları parayı veriyorlar.
Veya parçanın gelmesini bekleyin. Geçici kullanım için ikame telefonu vermek zorunda değiller ve eğer verirlerse, o zaman sadece iki haftaya kadar.
Yönetimle görüşme gerçekleşmedi, çünkü yerinde değil. Prensip olarak, bu şaşırtıcı değil!
Yine de telefonu değiştirme için verdiler, böyle temiz bir çağrı yaptılar, kasa birkaç yerde kırıldı.
Servis merkezine çevirdiğinizde şu ifadeyi duyarsınız:
-Aramanız bizim için önemli.
Evet, ancak aramanız müşteri için önemli değil, mevcut durumu bildirmenize gerek yok!
Ve yine de, müşteriye ekipman vermek için kendi şartlarınızı tekrar okuyun!
Onarım koşullarınızı tekrar okuyun!
Kimse manevi zararı iptal etmedi!!!
İğrenç hizmetiniz, bozuk ruh haliniz ve hayal kırıklığınız için teşekkür ederiz!
Tabletteki ekran çalışmayı durdurdu (garanti süresi) - 2 gün sonra hazır. Mükemmel ve hızlı. Tek dezavantajı, yakındaki ücretli otoparkların toltko'sudur.
İki kez döndüm. Garanti dışı onarımlar için ilk kez, garanti kapsamında ikinci kez. Servis saatleri her iki seferde de zirvedeydi. Garanti süresinin bitiminden sonra telefonu tamir ettiğimde gerekli parçalar yoktu. Ön ödemeyle eksik parçaları sipariş ettiler ve parçalar geldiğinde tekrar geldim ve bir saat sonra telefonumu geri aldım.
Monitörü garanti kapsamında ikinci kez tamir ettim, 2 gün sonra yeni gibi aldım!
Bu şirketin ürünlerine sahip olma arzusunu geri çekiyorlar.
Cihazda tanımlanan evlilikle iletişime geçtim - tamir ettiler, her şeyi iyi söylediler, bir hafta içinde tüm arızalar geri döndü ve bazıları cihazı terk etmedi, isteğim üzerine Samsung'a bir talepte bulundular - evliliği tanımayı reddettiler, çünkü bu servis merkezinin mucizevi çalışanları cihazımın kusurlarını son derece yanlış formüle ettiler ve büyük kümeden birini belirttiler (7+) ekonomi hattından herhangi bir telefonum olsaydı kızmazdım, ama hayır, S21'i almayı başardım!
Samsung'un resmi hizmetinin çalışmasından son derece memnun değiller. Birkaç yıl önce bu şirketin televizyonunu satın aldılar, 3 günlük kullanım için çocuk matrisi kırıyor, matrisi değiştirmenin maliyetini öğrenmek için servis merkezini arıyoruz, yeni bir TV satın alma maliyetini karşılaştırarak bize miktarı dile getiriyorlar, değiştirme fiyatının bize uygun olduğuna karar verdiler Servis merkezine TV getirdiler ve mucizevi bir şekilde yerinde değiştirme fiyatı neredeyse 2 kat arttı, o zaman bunun bir kaza olduğuna karar verdik, ancak 3 yıl geçti ve matrisi aynı TV ile değiştirmenin maliyetini bir kez daha bulmaya karar verdik, yine de zaman geçti, model artık yeni değil. Cuma akşamı TV modelini aradıktan sonra (başka veri talep edilmedi) bize geri arayacakları söylendi, Pazartesi günü geri aradılar, 720 rubleyi değiştirme maliyetini dile getirdiler, gelmeye karar verdiler, ancak aynı tırmığa basmamak için televizyonu servis merkezine sürüklememeye karar verdiler, danışman Irina, 720 rubleyi değiştirme maliyetinin sevinçle TV'yi getirdiğimizi, kızın televizyonu incelediğini doğruladı.
ve tamir için hazırlıyor, bir kez daha maliyeti soruyoruz, fiyat değişmedi, ertesi gün çağrı merkezinden beni arıyorlar ve şunu söylüyorlar: - Çalışanımız montaj sürümünü kontrol etmedi, gerçek şu ki bu TV'de 3 tane var, bunlardan biri aslında 720 rubleye mal oluyor, sizinki 1720'ye mal oluyor, bu yüzden televizyonu geri alın. Ve şimdi, bu merkeze yönelik özel bir iddia hakkında, çağrı merkezinden bizi geri aradıklarında neden olası maliyet aralığı hemen açıklanmadı, eğer aslında 3 montaj varsa (ki bu son derece şüphelidir, internet inatla bu televizyona belirli bir matris veriyor), derhal onarımların 720'den 1720'ye mal olabileceğini söylerdik, televizyonu güvenli bir şekilde sakladığımız şehrin dışından teslim etmek için zaman ayırmazdık. Bu merkezin çalışanlarının istişare aşamasında işlerini niteliksel olarak yapamayacakları sonucuna varabilirim.