İlk defa değil, ne yazık ki sonuncusunda bir dönüşle gittik.
Minsk - Moskova 07/15/24 - hizmet 5+ 'dan fazlaydı, özenli ve kibar sürücüler, mükemmel tavırlar, hata ayıklayacak hiçbir şey yoktu.
Ancak 07/25/24 tarihinde geri transfer bu bir şeyle ilgili bir şey…
01: 30'da vnukovo'ya varmak zorunda kaldılar ve 02: 00'da transfer sözü verdiler. Uçuşumuz bir saat ertelendi. Çok fazla görünmüyordu. Bunu sevk görevlisine bildirdiler. Buna oldukça geniş bir cevap aldık: " Bir sonraki transfer sabah 8'de» (yani havaalanında 5 saat beklememiz gerekiyordu). Şirketin hizmetlerinden vazgeçmek istediler ve cevabını aldılar: »ne yazık ki, reddedersek en az bir gün içinde geri ödeme yapıyoruz" (dağıtıcının noktalama işaretleri korunmuştur).
Tek bir soru net değil. Hizmetinizin karşılığını aldım, uçuşun ertelenip ertelenmeyeceğini bir günde bilmek için Wang değilim. Öyleyse neden sizin "hizmetinizden" vazgeçemiyorum, ne de ödediğimi alamıyorum?
İade ile ilgili bir sorudan sonra operatörün bizimle nazik iletişimi sona erdi.
5 saat havaalanında oturduk. Yerde.
Dönüş müvekkillerinin rahatlığını umursamıyordu. Tabii ki, şoförlerinin klimalı bir otobüs kabininin yumuşak koltuğunda bir saat oturmasından çok, sizi minimum olanaklar olmadan havaalanında uzun süre utandırmak daha iyidir.
Hadi ama, sabah 8'e kadar bekledik, otobüsü beklemek için platforma çıktık. Başlangıçta operatörler, otobüsün markası ve numarası, rengi, kalkış ve varış saati ve yeri gibi tüm bilgileri yeterince kibarca bildirmişlerse.
Sonra geri ödeme hakkında konuştuktan sonra bize kuru bir tane gönderdiler: "Sabah 8'de kalkış, otobüs numarası böyle». Hepsi bu kadar.
Sabah 8'de yorgun ve şimdiden yeterince memnun olmayanlar platformda otobüsümüzü bekliyorlardı. Sabah tam 8'de otobüsün 20 dakika geciktiğine dair bir mesaj geldi. 25 dakika sonra otobüsün indiğini yazdılar. 15 dakika sonra transfer bize geldi. Daha sonra ortaya çıktığı gibi, gecikmenin nedeni önceki havalimanlarında diğer müşterileri beklemekti. (Merak ediyorum, bekleyen şanslı kişiler listesine nasıl girilir?)
Son havalimanımız olduğu için pratikte bizim için yer kalmadı. Bagajları bir şekilde tıkadılar. Kabinin en sonunda kendileri dörtlü koltuğa bindiler. (Dördümüz vardı: vücutta iki insan ve orta yapıda iki insan).
"Tünekte tavuk" hissi bizi tüm yol boyunca terk etmedi. Minsk'e hangi durumda geldiğimizi açıklamaya değmeyeceğini düşünüyorum.
Yukarıdakilerin hepsini özetlemek gerekirse, bu şirketle iletişime geçip geçmemeye kendiniz karar verin ve kendimiz için trenle benzeri görülmemiş bir aptallık çekiminden daha iyi olduğu sonucuna vardık
Rotanın uygun organizasyonu, tüm sorulara hızlı cevaplar ve keyifli bir yolculuk için şirkete minnettarlıklarımızı ifade etmek isteriz.
Annem 27.09 saat 16: 30'da Şeremetyevo - Orsha rotasına gidiyordu ve transferin her aşamasında konforlu bir yolculuk, verimlilik, duyarlılık ve yardım için sürücüler Yevgeny ve Valery'ye büyük teşekkürlerimi sunmamı istedi!
Kaliteli hizmetiniz için teşekkür ederiz. Memnuniyetle size tekrar döneceğiz!
Minsk-Moskova (domodedovo) transferini 25.07.24 tarihinde ve 06.08.24 tarihinden itibaren kullandık. Otobüs zamanında geldi, kabindeki koltuklar isteğe bağlı, sırtları yaslanıyor, sürücüler iyi. Bütün insanlar zamanında toplandı, hatta biraz önce gittik. Geri dönüş transferinden önce sevk görevlileri önceden iletişime geçmiştir. Uçuşta gecikme olabileceği konusunda uyardık. Öyle oldu. Varış havaalanını değiştirdik, uçuş gecikmesi 4 saat oldu. Aynı zamanda şirket, biraz zaman ayırdıktan sonra bizi başka bir havaalanından almayı kabul etti. Her zaman bağlantıdaydık, kendimiz aradık ve sorularımızı cevapladık. Uzun bir yolculuktan sonra rahatça uyudukları yarı boş bir otobüse geri döndük. Sürücüler her 2-3 saatte bir sıhhi duraklar yaptılar. Dönüş transferiyle bizi karşılamaya geldiğimiz için memnun ve minnettarız.
Virajdan sadece bir kez gittik. Ama biz çok beğendik. Uçak Vnukovo'ya gece 2'de geldi ve sabah 8'e kadar transfer beklemeliydik. Ama bizi sabah 5'te aldılar. Bu bizi inanılmaz derecede memnun etti. Minibüs rahat. Sürücüler maalesef soyadlarını hatırlamadılar (15 Kasım Vnukovo - Minsk'e sabah 5'e transfer, Bobruisk'ten sürücüler) çok cana yakın, cana yakın. İnanılmaz hızlı bir şekilde ulaştık. Ve ikinci hoş sürprizi saat 15.00'de Gomel'deki Stadler'a başardık. Yolculukta çocuğun midesi ağrıyordu, şoför bize yardım eden Omez verdi. Trene acele ettiğimizi biliyorlardı, yetişmek için nereye koşacağımızı açıkladılar. Genel olarak, sürücülerin yolculara karşı tutumu çok iyidir. Teşekkürler
Bu şirketi şiddetle tavsiye etmiyorum!!!!! Dinlenmeyi ve onun izlenimini bozmak istiyorsanız, bu sizin seçiminizdir!!!! Bu şirket bir yıldızı bile hak etmiyor. Domodedovo'ya varışta sevk görevlisini aradılar, beklediğimizi söylediler, 01/20'de bir taksi çağırılacağı söylendi, taksi sadece 03/20'de geldi, iki saat soğukta dışarıda bekledikten sonra!!! Aynı zamanda dondular, şimdi hastayız. Minsk'e zamanında gelmedik, başka bir minibüse geç kaldık, istasyonun diğer tarafına Minsk'e inmelerini istedik, bu da kaba bir reddedilme aldı!!! Göndericinin yolculara karşı tutumu eksi 10, müşterilerini hiçbir şeye koymuyorlar!!!!
Transfer hizmetlerini ikinci kez kullandık
Artıları: geri bildirim-sevk memuru her zaman bağlantıdadır, dakiklik, sürücülerin profesyonelliği ve dolayısıyla güvenlik
.
Sheremetyevo'ya neredeyse yeni bir zanaatkarla, telefonlar için şarjla, hepsi tek bir havaalanına gittiler.Geri-eski, telefon için tek bir şarj olmadan, ancak daha fazla bacak mesafesi.Yolcuların geri kalanını almak için Vnukovo'ya uğradık.Belirtilen saatten önce Minsk'e geldik.
Transfer mükemmel, Domodedovo'dan, Bobruisk'ten havaalanına Mısır'a uçtuk ve mükemmel bir şekilde geri döndük, anlayışlı sürücüler, ücretsiz olarak mümkün olan her yerde durdular, zamanında tanıştılar, geç kalanları beklediler, çok teşekkür ederim
Yüzlerce seyahatimin en korkunç yolculuğu. Vnukovo'dan Minsk'e transfer yapmayı seçtiğimde Virazh şirketini aradım (sitede kişileri buldum) ve Zamsky'den ve çalışanlarla beceriksiz iletişimden sonra Onlarla gitmek istemediğimi fark ettim. Bu nedenle rezervasyonumu sitede bir transfer yaptım.buyur. Firmadan bana zırh onayı geldiğinde çok şaşırdım.
Altamar. Ve üzerinde «dönüş» yazan mavi bir minibüs Vnukovo'ya geldiğinde (mektubu hak etmiyorlar) ve sürücüyü yükseltilmiş tonlarda otobüse sürmek garip olduğunda, kabalığın onların çalışma tarzı olduğunu anladım. Bundan sonra-daha fazlası. Miktootobusun Çinli olduğu ortaya çıktı: Oturma, küçük insanlar için bile bacaklar için kesinlikle yer yok, öndeki kişi koltuğunu yaymaya karar verirse, kucağınızda olur. Banazhnik mikroskobiktir, buna göre "boncukların dolu olmadığı için şanslıydık ve bazı valizler başımızın üzerinde değil koltukların yanında duruyordu. Chemolanlar, arka koltuklar kaldırılacak şekilde sarhoş edildi ve orada kalan insanlara sadece daha hızlı gelmeleri için dua ettiler. Ama ne yazık ki, burada da kader bizi test etmeye karar verdi: 40 dakika geç kaldı. Sonuç olarak, bazıları diğer rotalarına geç kaldı. Sanki orada güçlü bir klima varmış gibi arkadan soğuk bir hava üflüyordu. Isıtmayı açtılar. Sonuç olarak: Salonun zemini formalarla oturuyordu ve salonun zemini sanki kış balıkçılığı için toplanmış gibi oturuyordu. Voliteliler bu güzel bir hikaye. «Bununla hiçbir alakamız yok. Bunlar Çinli.»
« Biz suçumuz değiliz, bu patronlar" " Bizi sinirlendirmeyin, aksi takdirde dinlenmeyeceğiz, maaş alamıyoruz, yarın geziye çıkıyoruz" vb. Daha sonra her şeyi şakaya çevirmeye çalıştılar (tabii ki sözlerle somut meselelere ulaşamadık). Ancak başka bir «rahatsız edici» istek duyulur duyulmaz, yine artan tonlar ve sürekli kabalık.
Tüm tanıdıklarımı, müşterileri ile böyle bir muameleyi ortağı olarak seçen bir şirketin hizmetlerini kullanmaktan kesinlikle caydıracağım. Ve onlara daha çok tercih edilen firmalardan bahsedeceğim.
Geldiğimiz için bir yıldız. Bu artılardan biri. Eksiler:
- Şeremetyevo18.12.24'ten transferin bizi saat 01.00'de programa göre alması gerekiyordu. İlk olarak, sevk memuru viber'e uçuşun saat 01.30'a kadar geciktiğini bildirdi. Çıkışta bekledikten ve transferi beklemeden göndericiyi kendileri aramak zorunda kaldılar. Hangi cevabı aldık, saat 02.15'ten önce değişti. Aynı zamanda, kimse bizi transfer hakkında bilgilendirmedi!!! Sürücüler de kendi açıklamalarını yapmadılar.
Sonuç olarak, transfer için fazladan 2 saat bekleme süresi var.
- Sürücüler saygısızlıkla konuşuyorlar, tüm talimatları nihai biçimde ifade ediyorlar. Her ne kadar tüm yolcular son derece kibar olsalar da. Saatlerce süren uçuşlardan bıkmış insanlarla çalıştıklarını hatırlatmak isterim.
- Otobüsün içi uzun zamandır temizlenmemiş görünüyor. Sonuç olarak, ceketlerde kir ve toz izleri kaldı.
- Minsk'te erken çıkış talebinde bulunduklarında (güzergah boyunca otobüsü takip ederek), kibirli bir biçimde sürücüler minibüs olmadığımızı ve insanları sadece tren istasyonuna bırakacağımızı söylediler. Zhodino ve Borisov'da talep üzerine 4 durak yapılmasına rağmen.
- Bagaj bölmesindeki çantalar sanki bir su birikintisindeymiş gibi ıslaktı. Sebebini sorduk, cevaben - çantada sadece eşyalar olmasına rağmen " Bir şeylerin sızdığını" sorduk. Ve evde sadece çantanın ıslak olduğunu gördüler.
- Mobil cihazlar için beyan edilen şarjlar ne bizimkilerde ne de bitişik koltuk sıralarında çalışmadı.
Çok nadiren yorum bırakıyoruz, ancak bu sefer yolcuları Virage-M şirketinin çalışanlarının müşteriye tamamen saygısızlığı konusunda uyarmak için bunu yapmak zorunda kalıyoruz.
Virazh - M, bu Moskova havaalanlarına iyi ve güvenilir bir transferdir. Sürücüler profesyoneldir, işlerini iyi bilirler. Diğer transferlerden daha pahalı değil.
Yolculuk sırasında düzeni koruyun ve ardından mümkün olan en rahat yolu elde edin.
İyi hizmetiniz için dönüşe teşekkür ederim.
Şoförlere, Vodianitsky ve Ryabchenko'ya büyük minnettarlık ve Denis hala oradaydı, soyadını bilmiyorum, şirketinize çok minnettarım, her zaman bağlantıda, herkesi, her şeyi açık ve net bir şekilde, tüm iyilikleri ve refahı bekliyorlar!
Şirket daha önce çok daha iyi performans göstermişti.
Havaalanından hızla alınan çok sayıda araba vardı.
Şu anda sadece iğrenç.
Havaalanında 6 saatten fazla bekliyorsun ve herkes umursamıyor.
Dönüş M, hizmetleriniz için böyle bir talep varsa, mb müşterilerinize rahatlık katmaya değer mi?
Bundan sonra bir alternatif aramayı planladığımda, müşteri odaklılık eksikliğinden bıktım.
Moskova'ya uygun, klimalı ve tamamen dolu olmayan bir otobüse bindik, istenirse insanlar oturdu, yol yakın değildi. Geri dönmüş mavi bir işçiydi, her şey yolunda giderdi, ama onu bağlarının altına dövdüler, çünkü kalan son havalimanımızdı, sırtlarının yaslanmadığı 4 arka koltuktan oluşan bir sıraya 4 yetişkin oturdular, bacakları zar zor sığabiliyordu ve önümüzdeki insanlar koltuklarını açtıklarında hiç yer kalmadı. Böyle bir mesafeyi daha az uygun bir şekilde sürmek için oraya en fazla iki kişi gidebilirsiniz. Evet ve bir seferde klimayı açtılar, çoğu zaman uyuduğumuz için şanslıydık. Ve eğer büyük yapılı olsaydık, sanırım oraya hiç sığmazdık. Sürücüler klimayı açma taleplerine ancak sesini yükselttiğinizde tepki göstermediler, bagajda odun gibi taşıdılar. Erken satın alındığında yutmanın daha ucuza mal olacağı göz önüne alındığında, fiyat çok yüksek. Ve mesajıma, onu işleme aldıklarını ve daha fazla cevap gelmediğini söylediler. Bu şirketi müşterilere karşı korkunç tutumlarıyla tavsiye etmiyorum.
Birkaç kez seyahat acentesinin hizmetlerine başvurdum ve her şey her zaman zirvedeydi. Umarım onlarla seyahat etmek için başka bir yere gidebilirim. Tüm personele teşekkür ederim .
Saat beş geç kaldık. Her ne kadar varış saatini önceden bildirmiş olsak da.Virazh M LLC'DEN Minsk- Vnukovo-Minsk transferini kullandık Sözleşmede wifi, usb'nin varlığı belirtildi. Sonuç olarak, havaalanına giderken wifi yoktu, bağlantısız kaldık. Dönüş yolunda önce otobüse bindik
Yutong 3809
Marka: Yutong ZK6938HB9 (Beyaz)
Devlet numarası: AI 3809-6, sonra arızalı olduğunu ve başka bir yere taşınmanız gerektiğini söylediler. Başka bir otobüsün wifi'siz, usb'siz, emniyet KEMERİ olmayan bir minibüs olduğu ortaya çıktı. Çocuğum ve ben en sonunda, biri açılmayan koltuklar aldık. Geceye taşınmayı hesaba katarsak, zevk şüphelidir.
Örgüte tavsiyede bulunmayacağım ve kendim iletişime geçmeyeceğim. Bir tür belirsizlik var. İlişkiler kaba. Bir avukata danışacağım ve bu şirket hakkında bir şeyler yapacağım.
Moskova'dan Minsk'e transfer için ödeme yaptık, ancak uçuşumuzu uçuramadık, parayı geri vermek istemiyorlar, minibüs yerine insanca değil, dörtümüzden bir otobüs gönderdiler, 540 ruble aldılar ve geri vermek istemiyorlar. Tren geç kalsa bile parayı iade etseler bile 6 saat içinde uçmayacağımızı söylediler. Dolandırıcılar
Kısa ve net .Minibüs, başlangıçta beyan edilmesine rağmen wi-fi, emniyet kemerleri ile donatılmamıştır.Minsk'ten Zhukovsk havaalanına gittik (yolculukta 12 saat), transfer bir saat gecikti, koltuklar hiç yumuşak değil, yaslanmıyorlar, arabadaki ısı bilincini kaybedebilirsin.Araba eski, titriyor, her çukuru kendiniz hissedeceksiniz. Zhukovsky'den Minsk'e döndüklerinde, sevk görevlisiyle birlikte, transferin sonunda havaalanında bekleneceği önceden kararlaştırıldı!!!!Sürücüler diğer havalimanlarına giderken 4 SAAT HAVAALANINDA bekledik, insanları aldılar!!!!!!Anladığım kadarıyla, daha önce söz verildiği gibi araba bizim için hiç gelmedi!!!Müşterilere karşı bu tutum nedir!!!!! Bu kuruluşun liderliğine olumsuz eleştirilere dikkat etmesini şiddetle tavsiye ederim!!!!!Bu şirketin hizmetlerini daha fazla kullanmayacağız.
Moskova -Minsk hizmetlerini kullandılar
KORKUNÇ !!!! Minibüsün 2020 yılında krafter olduğu belirtildi.
Yaşlı bir enkaz geldi, gıcırtılı koltuklarla, çok az yer vardı
Hamlo sürücüleri, genellikle yolcularını umursamıyorlar.
Kaliteli hizmet vermeyi bilmiyorsanız, bunu kabul etmeyin!!!
Mart ayı başlarında Sheremetyevo'ya gittik. Görünüşe göre transfer için minibüsü şehir hattından çıkardılar ve uçağa koydular. Rusya'da emniyet kemeri yok, USB şarjı yok, Wi-Fi yok ve en önemlisi ULAŞIM hizmetleri için herhangi bir SÖZLEŞME VERMEDİLER!!! Arka asma bagajda taşındıktan sonra, bu yolculuktan önce bütün olan valizlerdeki kapaklar, dördüncü yolculukları olmasına rağmen, birkaç yerde deliklere kadar eğildi... EN BÜYÜK KORKU !!! Tanrıya şükür, dönüş transferi aşağı yukarı normdu.
Daha önce onlarla sık sık Boryspil'e gitmiştik - ve her şey çok değerliydi... SÖNDÜ, kısacası bir dönüş...
Minsk - Moskova, Moskova - Minsk transferini kullandım. Her şey mümkün olduğunca sorumlu, zamanında, profesyonelce. Moskova'dan transferin kalkış saati değişti, bu da bana zamanında söylendi. Gereksiz duraklamalar yok, sürücüler aferin. Çalışman için teşekkürler!
Zhukovsky'den (Moskova) 15 Şubat 2024'te Minsk'e gittik, bizi belirlenen saatten önce aldılar, operatör vyber'e bağlandı) sürücüler çok profesyonel. Çalışmaları için teşekkür ederiz!!!
Daha önce incelemelerde arkadaki koltukların dar ve rahatsız edici olduğunu okudum - bu doğru, tam teşekküllü olarak kabul edilemezler, ancak sadece oturma için ek olarak kabul edilemezler! onları satmayın. Diğer havaalanlarında yolcu toplamasalardı hoşgörülü olurdu ve bu kadar zor olurdu, şirkete tavsiye ederim ama Zhukovsky'den otobüsle gitmem.
Virazh-m şirketinden transfer için yorum bırakmak istiyorum. Size tavsiyem bu şirketle iletişime geçmemektir. Virage-m sözleşmesine göre zamanı tek taraflı olarak erteleyebilir ve kimse size parayı iade etmeyecektir. Eşim ve ben havaalanında birkaç saat daha oturmak zorunda kaldık ve onlardan sadece "özür dilerim" duyduk ve daha uzun bekleme nedeniyle havaalanında yemek yemek zorunda kaldıysam özür dilemem ne olacak ve elbette bu, virajdan ne de telafi edilmiyor, o zaman varışta gerçekleşmesi gereken planların yarısı da çöktü. Kendi gücümüzle geri dönmeyi daha iyi yapardık, ancak sözleşmeye göre parayı iade etmiyoruz. Ancak hizmetin nihai sunumu için iki haftadan fazla bir süre içinde yüzde 100 peşin ödeme yapmamız gerekiyordu. Varışta Virazh-m operatörüne bir sms mesajı gönderdik, ancak ondan hiçbir zaman bir cevap almadık (1 saat bekledik), dolaşım yoluyla aramak zorunda kaldık ve sonra telefonu kaldırdı. Operatör sms'e zamanında cevap verseydi, belki bizi daha erken bir transfere götürmeyi başarırdık, ancak operatör daha basit bir yola gitmeye karar verdi (bizi başka bir transfere bindirmiş gibi kimseyle pazarlık etmemeye), sadece mesajımı görmezden gelmeye karar verdi.
Minnettarlığımızı yazmak istiyoruz. Her şeyi açıkladığınız ve önerdiğiniz, bavullara yardım ettiğiniz için sürücülere teşekkür ederiz. Her iki yönde de yolculuk rahattı, otobüsün yarısından biraz fazlası doluydu. Sevk memuru, varışta mesajımıza yanıt olarak hemen otobüs ve kalkış saati hakkında bilgi verdi. Bizi havaalanından zamanında aldılar. Her şey hızlı, düzenli ve kaliteliydi. Çok teşekkür ederim!
Virazh M LLC'DEN Minsk- Vnukovo-Minsk transferini kullandık Sözleşmede wifi, usb'nin varlığı belirtildi. Sonuç olarak, havaalanına giderken wifi yoktu, bağlantısız kaldık. Dönüş yolunda önce otobüse bindik
Yutong 3809
Marka: Yutong ZK6938HB9 (Beyaz)
Devlet numarası: AI 3809-6, sonra arızalı olduğunu ve başka bir yere taşınmanız gerektiğini söylediler. Başka bir otobüsün wifi'siz, usb'siz, emniyet KEMERİ olmayan bir minibüs olduğu ortaya çıktı. Çocuğum ve ben en sonunda, biri açılmayan koltuklar aldık. Geceye taşınmayı hesaba katarsak, zevk şüphelidir.
Örgüte tavsiyede bulunmayacağım ve kendim iletişime geçmeyeceğim.
Şirket, transfer (yolcu taşımacılığı) sözleşmesinin şartlarına uymuyor, daha doğrusu bunları tek taraflı olarak değiştiriyor ve müşteri yeni koşullardan memnun değilse artık para iade edilmiyor. Yönetici, habercilerdeki sorulara cevap vermiyor, yalnızca kendi istediğini yazıyor.
Bu sorumsuz firma ile iletişime geçtiğim için çok üzgünüz. Moskova'ya ve Moskova'dan transfer ararken diğer seçenekleri göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Tüm planları mahvettiler.
Bu Şirketi Moskova'da kullandık. Bütün aileyle uçuyorduk. Oraya Minsk'ten otobüsle, zanaatkarla geri döndüler. Sürücüler kibar ve yardımseverdir. Zamanında getirdiler, dönüş yolunda havaalanından biraz daha erken bile götürdüler. Sevk memuru 7/24 çalışıyor. Çalışmanız için teşekkür ederiz!! Yeni toplantılara kadar! Tavsiye ederim
Transfer Moskova-Sheremetyevo:
Telefonu şarj etmek için kablosuz internet veya bağlantı noktası yoktur. Minibüs eskidir, gürler, güçler düşer. 13 Haziran'da taşınan iki sürücü 3851-6, mutlak kaba davranarak taleplere cevap vermiyorlar. Minibüste emniyet kemeri yok.
Moskova'ya transfer arıyorlardı. İncelemelerin, varış saatinin, beyan edilen hizmetin sonuçlarına göre bu şirketi kullanmaya karar verdik. Koltuk rezervasyonu sorulduğunda bize koltukların boş bile kaldığı söylendi, endişelenmemelisiniz (bu yolculuktan bir ay önceydi). Wi-fi hakkında netleştiler, ayrıca her şeyin orada olduğuna inandılar. Ne Belarus'ta ne de Rusya'da yoktu. Sonuç olarak, otobüs inişe biraz geç kaldı (bu korkunç değil), ancak koltukların uçtan uca olduğu ortaya çıktı! Otobüsün park ettiği yeri aradığımız için son koltukları aldık. En üzücü olan şey, 4 koltuk olması, en dıştaki ikisinin açılmaması, pratik olarak bacaklara yer olmaması, yakınlarda pencere olmaması. Genel olarak tabutta daha özgürdür. Orada kocam da dahil olmak üzere 3 erkek vardı. Böylece sırayla oturarak ya da ayakta durarak gittiler. Şoföre bu koltukları nasıl satabileceğinizi sorduğumda, nasıl sattığını ve satacağını söyledi. Gezinin bir rulet oyunu olduğu ortaya çıkıyor. Uçaktaki koltuk için para ödedim ama transferde rezervasyon yapamadım. Ayaklarım o kadar ağrıyordu ki ağlamak istiyordum. Ve kalkışta havaalanına geldiğimiz için artık seçenekler yoktu. Bu tür koltukların güvenliği ve teçhizatı ile ilgili soruları yetkili makamlara yapılan itirazlarda zaten yazacağım.
28.12.23 tarihinde 03.30'da Sheremetyevo'dan Zhodino'ya gittik. Crafter 3953, Volkswagen mavisi AE3953-6. Hizmet iğrenç. Polonyalıların kaba, yanlış şoförü Andrei Valerievich. Yolculara karşı müstehcen dil kullanıyor. Davranışlarından çocuklar, birkaç saat yol boyunca (ve 6 ve 8 yaşlarında) öfke nöbetleri ve paniğe kapıldılar. Bu taşıyıcının hizmetlerini kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
Uzun zamandır Karelya'yı ziyaret etmeyi hayal ediyordum. Ve şimdi Virajcı firması deneyimli, sabırlı ve özenli uzman Irina sayesinde rüya gerçek oldu. Buraların güzelliği sadece büyüleyici. Birçok su gezisi var, nereye gideceğiniz ve ne göreceğiniz konusunda bir seçim var. Taş, nehirler ve ormanlar hepsi Karelya'dır. Bu şirketin sürücülerine dikkatleri ve profesyonellikleri için Yevgeny ve Dmitry'ye özel teşekkürler. Tur başarılı oldu, çok memnun kaldım. Her şey süper.
Bu şirketin hizmetlerini sürekli kullanıyoruz. Bu yıl Moskova Havalimanı'na gidiş-dönüş transfer düzenlendi (14.09-28.09). Her şey açık, zamana göre, sevk memuru her zaman bağlantıda, sürücüler iyi iş çıkarıyor. Ulaşım rahat ve konforludur. Teşekkür ederiz!
Başka bir şirket aracılığıyla vize alma konusundaki kötü deneyimimizden sonra Viraj'a döndük. Irina, her şeyi ayrıntılı olarak açıklayan, anlatan, her konuda yardımcı olan ve nasıl daha iyi yapılacağını tavsiye eden çok hoş bir kızdır.
Onun sayesinde tüm aile için hızla vize aldık.
Hizmetlerin fiyatları Minsk'tekinden daha düşüktü ve hizmetlerin kalitesi daha yüksek. Yardımın için tekrar teşekkürler. Sizi herkese tavsiye edeceğim.
Seyahat ederken planlarınızı aceleyle değiştirmek istiyorsanız, bu ofise başvurun. Çünkü Moskova havaalanından Minsk'e planlanan kalkıştan 2 gün önce size uçuşun gerçekleşmeyeceğini yazacaklar ve 10 saat sonra gelen bir sonraki uçuşa çıkmayı teklif edecekler. Alternatif bir seçenek bulmayı başardığım için şanslıydım, ancak bunun için zamanımı, paramı ve sinirlerimi harcamak zorunda kaldım. Virage-M'den hizmet sipariş etmenizi önermiyorum.
Harika, sempatik Irina'ya vize açmadaki operasyonel çalışmaları için teşekkür etmek istiyorum. Ona hitap ettiğim için çok mutluyum. Virazh-M şirketi çok güvenilirdir. Çok teşekkür ederim.
Çok hassas ve sempatik bir kız olan Irina, doğru zamanda Polonya'ya vize açılmasını önerdi ve yardım etti. Belki onun sayesinde hayalimiz gerçekleşecek.
Sheremetyevo'dan Minsk'e transfer düzenlemesine yardım ettiği için bu şirketin çalışanına teşekkürler Maria
Orada yardım etmeye ve tavsiyede bulunmaya hazır kayıtsız olmayan insanlar çalışıyor
İşlerinizde bol şanslar!!!!
Orijinalini göster · Русский
1
Мила Коваленко
2. seviye şehir uzmanı
21 Haziran 2023
0 koymak mümkün olsaydı, Moskova havaalanından transfer ile seyahatimizin en uygun değerlendirmesi bu olurdu. Durma isteklerini görmezden gelmek. Çılgınca bir zaman gecikmesi (14 saat yerine - 18 sürdüler). Şirket, insanların rahatlığından tasarruf ediyor ve diğer insanların otobüste durmadan 3-4 saat daha sürmesine rağmen, onları farklı havaalanlarından tek bir otobüse itiyor. Paranıza hiç değmez, tatilden ve tüm ruh halinizden gelişinizi mahvedin. Buna değip değmeyeceğini yüz kez düşünün.
Harika bir şirket! 10 yıldır onlarla tatile uçuyoruz. Ayrıca onlar aracılığıyla vize veriyoruz. Avrupa'da otobüs turlarındaydık. 5 Ekim'de Türkiye'den Kiev'e uçtular ve her zaman olduğu gibi Virazh-M transferi bizi net ve zamanında aldı! Her şey her zaman sorunsuz ve profesyoneldir. Ortaya çıkan sorunlar mümkün olduğunca çabuk ve bizim için daha iyisi için çözülüyor. Çok teşekkür ederim. Tavsiye ederim!
Şanslıydık. Boryspil-Gomel-Minsk güzergahında 2019 yılının konforlu minibüsüne bindik. Yeterli alan var, her koltuk sırasının üzerinde telefonu şarj etmek için bir USB konektörü var, WiFi var. Sınırdan Gomel'e gitmek 30 dakika sürüyor ama 50 dakika sonra sürücüye sorduğumda "Yakında Gomel'e mi gideceğiz?" cevap verdi "***, neden kimse bana Gomel'e gitmem gerektiğini söylemedi?». Zaten Minsk'e giden yolda ilerlediğimiz ortaya çıktı. Genel olarak Minsk'e gidebilirlerdi) Tanrıya şükür acıdılar ve onları Gomel'e getirdiler. Varışta şoför bağırdı "Gomel, dışarı çıkalım mı yoksa nasıl?, minibüs o anda seyahat etmesine rağmen. Hareket halindeyken dışarı atlayıp koşturup bavullarımı çıkarmam mı gerekiyordu? Bu konuda sevk memuruyla iletişime geçtiler ve sürücünün farkında olduğunu söyledi, sadece unuttum))
İnceleme kılavuzu görürse, sürücülere kültürel olarak konuşmayı öğretin, lütfen.
Oraya vardık ama tortu kaldı.
Bizi Minsk'ten Sheremetyevo'ya ve geri transfer ettiler. Otobüsler çok rahatsız edici, hava sıcak ve çok az yer var. 160 cm boyunda bile dizler ön görüşe yaslanıyor, uzun boylu insanlar hakkında ne söyleyebiliriz. 2 saat giderseniz yine de tahammül edebilirsiniz, ancak bu kadar dar alanlarda Moskova'ya olan mesafenin üstesinden gelmek çok zordur. Üst raflar çok küçüktür. Dönüş yolunda oraya bir sepet meyve bile koyamadım, bu yüzden ayaklarındaydı ve hiç yer yoktu. Sheremetyevo'ya çok uzun bir süre (13 saat) gittik, kelimenin tam anlamıyla her iki saatte bir tüm benzin istasyonlarında durduk. Geri dönüş yolu daha kolay ve daha hızlı geçti (muhtemelen geceleri döndüklerinden). Wifi yok, telefonu şarj edecek hiçbir yer yok (sadece şoförde), yastıklar ve battaniyelerden bahsetmiyoruz bile (son zamanlarda başka bir şirketin tranferine bindik ve tüm bunlar öyleydi). Bu şirketi kimseye tavsiye etmiyorum (her zaman kendi başınıza geri dönmeniz gerekme riski vardır, çünkü uçuşun ertelenmesi nedeniyle beklemeyecekler ve başka bir zaman için yer garanti etmeyecekler. Mümkünse başka bir şirketle iletişime geçmek veya tur operatörüne hangi transferle işbirliği yaptıklarını kontrol etmek daha iyidir.
Hemen iki taraf için para ödersiniz, bundan sonra bu kuruluş için kesinlikle işe yaramaz hale gelirsiniz. Sürücülere karşı şikayet yok. Organizasyona- çok büyük. Dönüş yolculuğunda, uçağın uçuşu ertelendi ve bu konuda beş (!) saatler. Sonuç olarak - birkaç transfer uçuşunu kaçırdıktan sonra havaalanında 10 saat bekledik ve önceki yorumlarda olduğu gibi, bizi aldıkları için organizasyona minnettar olmalıydık. Tekrar ediyorum, bu noktada bu hizmet için ödeme çoktan yapılmıştı. R.S. ,, uçuş gecikirse bize bildirdiğinizden emin olun,, ve ,,endişelenmeyin, kesinlikle sorunsuz bir şekilde alınacaksınız, kulağa daha çok alay konusu gibi geliyor.
Korkunç hizmet. Size yazıyorlar, araba 15-00'de araba numarasının rengi olacak. Kalkıştan 5 dakika önce üzgünüm. Makine bir buçuk saat sonra olacak. Gecikmiş uçuşlar...ve garip bir şekilde, bunlar programa göre çalışan otobüsler....Ve daha fazla rıhtım sizden uçuyor. Bu şirketi şiddetle tavsiye etmiyorum.
Aralık 2017'de Mogilev-Moskova transfer hizmetlerini kullandım. Bu şirketin operatörünün dikkatsizliğinden memnun değildik. Birkaç kez aradık ve kabinin ortasında yer ayırtmak istediler. Ayrılmadan önce, her şeyin geçerli olduğunu açıklığa kavuşturmak için Vibere'ye yazdılar. Operatör, diyelim ki, zımnen işaretin mevcut olduğuna dair güvence verdi. Sonuç olarak, transfer geldi, sürücünün işaretini reddetmedi, korkunç bir şekilde hareket ettirdikleri tekerleğe oturdular. Operatörü aradım, dedi ki: «Üzgünüm, kiminle olmadığımı unuttum» ve bu, yalnızca bu konuyu açıklığa kavuşturmak için yaptığımız tüm aramalardan sonra. Sonuç: Neden insanlara söz verip aldattığımı, müşterilerime karşı daha dikkatli olabileceğim başka bir transferden yararlanabildim. Memnun olmadık, kimseye tavsiye etmiyoruz! Herkesin kaliteli hizmetler için ödeme yapması ve her müşteriye özen göstermesi gerektiğine inanıyorum.
31/03/16 Minsk'ten Moskova Havalimanı'na (Domodevo), 13/04/16 Moskova Havalimanı'ndan (Domodevo) Minsk'e transfer rezervasyonu yaptık. 31/03/16 transferiyle ilgili herhangi bir soru veya şikayet bulunmamaktadır. Evet, sürücüler iyi, kibar ve cana yakın sürdüler. Talep üzerine video filmler koyduk, ücretsiz tuvaletli otoparklarda durduk ve kahve ve diğer yiyecekleri satın alabileceğimiz yerlerde durduk. Ancak dönüş transferiyle ilgili şikayetler var. Uçağımızın kalkışı ertelendi. Sözleşmede belirtildiği gibi, daha önce iyi yolcular olarak geç kaldıklarını bildirmiştik. İşte burada başladı. Sonuç olarak, kontrolörle yazışmalar uçuşumuzu iptal etti. Anlaşıldığı üzere, tüm uçuş için sadece 3 kişiydik (bu bizim şirketimiz). Ve sabah 6'da uçuşumuz iptal edildi ve 40 dakika beklemeyi reddettiler. 16-00'e gitmeyi teklif ettiler. Sonuç olarak, Domodedovo'da 10 saat oturduk. Ama bunların hepsi macera değil. Moskova'daki ringa halkasında neredeyse birimiz sakatlanıyorduk. Minibüsümüzün sürücülerinin yarattığı acil durum nedeniyle acil frenleme oldu. Tek koltukta oturan bir arkadaş baş aşağı uçtu ve mucizevi bir şekilde toplanarak başını elleriyle korudu. Sırt çantaları ve eşyalar raflardan düşüyordu. Daha dikkatli gitme isteğimize, bir programları olduğunu söylediler! Yani başkalarının hayatlarının onlara hiçbir maliyeti yoktur. Sonra döner kavşaktaki bir benzin istasyonunda 1,5 saat durduk ve ardından havaalanlarında yolcuları daha fazla toplamaya gittik. 19-00'den sonra Moskova'dan ayrıldık. Bizi 40 dakika beklemenin bir yolu olmadığı ortaya çıktı, ancak nerede duracağımız belli değil, bu normal. Bu taşıyıcı ile imzalanan sözleşmeye göre biz (yolcuların) hiçbir garantimiz veya hakkımız yoktur. Yani kimse sizi beklemek zorunda değil, yazmasanız bile yazmamalısınız. Ve bir şirket temsilcisinin dediği gibi, bir sonraki minibüsü sağlayarak bize bir iyilik yaptıklarını söyledi. Ve onların anlaşmasına göre geç kaldınız, sorunlarınız ve paranız yanıyor (bu, şirketin temsilcisine göre). Bizi neredeyse sakatlayan sürücüler hakkında hiçbir şey bilmediklerini söylediler ve bu tamamen farklı bir hikaye ve bizimle konuşmanın hiçbir anlamı yok. Sağlığınız ve zamanınız sizin için değerliyse, daha kabul edilebilir koşullara sahip bir transfer arayın
Orijinalini göster
8
1
İ
İsimsiz yorum
12 Mart 2016
Kalkıştan önceki gün Moskova'dan ayrılış saatini öğrendik, aynı zamanda transfer yapacak olan Virage M firmasına da bilgi verdik. Şirket hakkındaki yorumları okumaya başladım ve korktum, çok olumsuz yorumlar oldu. Ancak endişelerimiz boşuna oldu. Her şey mükemmel bir şekilde organize edildi. 27.02.2016 tarihinde Domodedovo'ya Volkswagen minibüsüyle gittik. Sürücüler kibardı, çok durdular, herkes yemek yiyene, sıcak içene, sigara içene kadar beklediler, kimseyi acele etmediler. Yolculuk sırasında televizyonda filmler gösterildi, bu da geziyi aydınlatmaya yardımcı oldu. 03/10/2016 tarihinde geri döndük ve bagajımızı çok uzun süre aldık. Sevk görevlisine ulaştık, beklememizi istedik, o sürücüleri aradı ve bizi bekliyorlardı. Sonuç olarak, öngörülen 20-00 yerine Domodedovo'dan 20-25'te ayrıldık. Bir sonraki transferimizin 5 saatini beklemek için bizi havaalanında bırakmadığınız için çok teşekkür ederim. Minibüsle gidiyorduk. Sürücüler kibardı, durdular, hızlı ve rahat bir şekilde ulaştılar. Bu nedenle, Virazh M şirketinin çalışmalarından çok memnunuz ve kaliteli hizmetlerimiz, insanlara karşı özenli ve güler yüzlü tutumumuz için minnettarlığımızı ifade ediyoruz.