Любимый магазин данной сети. Удобное расположение-рядом с метро. Сам магазин большой, просторные проходы между рядами. Представлен огромный выбор парфюма на любой вкус и кошелёк. Много девушек-консультантов, готовых помочь определиться в выборе. Единственный минус-это большой поток покупателей, часто бывают очереди на кассах, особенно в час пик.
Магазин напоминает музей без экскурсовода, все красиво-чисто, ходишь смотришь...консультанты мимикрируют под мебель. Заходила дважды, оба раза ушла без покупки, т.к с выбором никто не помогает. Звездочка охраннику, здоровый мужик так трогательно подсматривал из-за колонны чтоб не сперла ничего, предложила подойти поближе, чтоб лучше видеть! В третий раз уже не пойду и никому не советую.
Testçilerin% 70'i eksik. Onların yokluğu ve hangi alternatifi sundukları sorusuna cevap verdiler: »Hayır hayır demektir". Danışmanlara sormak için koşmak zorunda kaldım, bu nedenle tavsiye almadılar. Bir standdaki ürünler salonun karşı köşesinde yer almaktadır. Zaman zaman kirli, ürünlerin kendileri yarı açık ve kırılmış (kalemler keskinleştirilmemiş, bir şey çalışmıyor). Test cihazlarının da süresi doldu ( L'oréal standındaki kapatıcı 2024 yazında son kullanma tarihinden çoktan çıktı). Aynı markanın ton temelleri çoktan ayrılmıştı ve sarı bir çökelti düştü. İki kasayı indirdi (biri oldukça uzun bir süre sipariş verdi). Sıra büyük. Genel olarak personel alıcılardan saklanıyor gibiydi. Görülecek kimse yok. Belki de tüm bunlar Yeni yıldan önceki iş yükü nedeniyle.
Görüyorum ki bu kadar korkunç çalışanlarla yalnız karşılaşmadım (
Sipariş hakkında bilgi almak için kasaya gittim, çünkü bütün gün «bir saat içinde alabilirsin» durumu asılıydı.
Kasaya gittim, «İyi akşamlar!", çalışan bana hoşnutsuz bir yüzle baktı, sanki davetsiz evine gelmişim gibi! Sonra kasadan tamamen ayrıldım (sıra benim içindi). 2 dakika sonra, tenezzül etmek için kasaya dönecekler ve hoşnutsuz bir yüzle duracaklardı. Siparişimin ne olduğunu ona açıkladım. Yanıt olarak neredeyse bir çığlık aldı: "Bilmiyorum, sıramızın ne olduğunu görüyorsunuz, montajda siparişiniz anlamına geliyor."
Genel olarak, korkunç personel, artık orada hiçbir şey sipariş etmeyecek veya satın almayacağım! Bu mağazanın yönetimi, çalışanlarınıza görgü kurallarını öğretin!
Mümkün olan en iğrenç mağaza! Genel olarak personel prensipte temel taleplere cevap vermiyor! Bana sadece bir fondöten bulmamı istedim, çünkü rafa sadece numuneler sunuldu, marka lüks, danışman bana cevap verdi - evet ve arkamı dönüp gitti! Tekrar eden bir ricada bulunuyorum - genel olarak sanki ben yokmuşum gibi bakıyordum ve içinden bakıyordum! Ben aslında sıradan değilim! Tamam, çalışanların genellikle kozmetik ürünleri aldığı rafların altındaki kutuya kendim girdim, bir şekilde garipti, bu da gardiyandan hemen güçlü bir ilgiye neden oldu, en azından biri bu mağazada işini yapıyor) kasaya gerçekçi olmayan bir sıra ... ve dikkat - sadece bir tanesi çalışıyor! Orada yeterli sayıda olmasına rağmen! Orada çok az çalışanın olabileceğini anlıyorum, ancak böyle bir küçümseme ve tavırla hiç karşılaşmadım. Prensip olarak çok nadiren yorum yazıyorum, ancak bu mağaza beni şaşırttı! İğrenç! Tavsiye etmiyorum
İnternet siparişi almaya geldim. İki gişede kasanın çalışmadığına dair işaretler vardı. Kasadaki tek kız telefonda konuştuğu için, görünüşe göre önemli bir yönetmen onun dikkatini dağıtmaya başlamadım ve geçen kıza sordum. - İyi günler, kasalar çalışıyor mu ve sipariş veriyor mu, çünkü bazı teknik arızalar olduğunu ve beklemeye değip değmeyeceğini düşündüm. Kız neye merhaba demeden sinirlenerek gözlerimi yumurtadan çıkardı ve sıkıca dedi ki: Ben miyim?! Ben şahsen hiçbir şey vermiyorum!! Ben sadece sorduğumu ve kime soracağımı bilmediğimi söyledim, tartışmaya devam etti. Bu kabalıktır. Benim için çok sinir bozucuydu. Ben kendim insanlarla çalışıyorum ve buna izin vermiyorum. Tahakkuk eden bonuslar nedeniyle çok fazla sipariş olduğunu anlıyorum, ancak kendisi böyle bir işi seçti ve bunu iyi niyetle yapmanız gerekiyor. Genel olarak, kasaya yakın üç kişi vardı - yeterli personel yok. Letual böyle harika bir eylemde bulundu ve uzmanları işe almayı unuttum, elbette iki ya da üç çalışan başa çıkamıyor ve gergin.
Kesinlikle korkunç personel. Kocam siparişlerimi öğrenmeye gelirdi, çünkü teslimat tarihi çoktan geçti, ancak ona henüz hazır olmadığı ve genel olarak raftan kendilerinin toplayacakları söylenen tüm siparişler yok. Bunlar da ne tür konuşmalar? Çalışanlarınıza diyalog kurmayı öğretin. Aynı akşam mağazaya geldim, çünkü mucizevi bir şekilde siparişlerimin nihayet toplandığına dair bir mesaj geldi, personel yanımda küfür etti, müşterilere yüksek tonlarda mallarını aramalarını söylediler, sonunda sıra bana geldiğinde bana söylendi program çalışmıyor ve bana hiçbir şey vermeyecekler, banal özür dileyecekler. Ne yazık ki buraya 0 yıldız koyamazsınız, bu mağaza 1'e bile layık değildir.
Ve komik olan şey, bunlar organizasyondan gelen cevaplar, bu, personelin kaba davranışlarına dair bir haftadaki ilk inceleme değil ve her yerde bilginin aktarıldığına dair bir cevap değil, ancak bu çalışanlar hem habalki gibi davrandılar hem de devam ediyorlar, aferin
Bugün bu mağazadan satın aldım. Çalışanların kaba davranışlarıyla karşılaşan sadece ben olmadığımı görüyorum, parfüm test uzmanlarının yokluğu sorusuna «hayır, hayır, hayır" cevabını verdiler, hiçbir çalışan danışamıyor - örneğin, sadece ikisi ve her ikisi de kasada. Yanımda, siparişi başkalarının emirleri yığınında aramayı bulamayan bir kıza teklif ettiler, onu «vermeye hazır» olmasına rağmen, siparişin durumunun kendisine verilmesi için değişmesi gerektiğine ikna etmeye çalıştılar. Eskiden uçmayı severdim ama şimdi giderek daha fazla işe gidiyorum, her köşede danışmanlar var ve nahoş değiller.
Buna ek olarak, ne yazık ki boş salonda danışmanları olmayan sarhoş bir kızla gardiyanların kavgasına tanık oldum, şarap şişesi sıçradı, çünkü kıymıklarla bana zarar vermedi.
İğrenç personel, siparişi verdi, mağazaya kendisi geldi, çok uzun zamandır neşelendiğinden, her şeyi kasaya kendisi getirdi. Ve çalışanın «hayır, siparişinizi bekleyin, size hiçbir şey vurmayacağım» dediği internet gibi bir sipariş verilmesini istedim. O zaman ayrı ayrı sipariş vermeden kırmamı istedim, sonuç olarak terminalin sadece sbp veya nakit olarak çalışmadığı iddia ediliyor. Bu nasıl oluyor da? İndirim kartını bile sormadım. Korku.
Siparişi 27 Kasım'da verdim,
bugün 6 Aralık, siparişim 15545813594 numaram hala geçerli durumda
Telgrafta size yazdım - sessizlik
Votsap'ta - tüm operatörler meşgul
Şahsen mağazaya gittim, sıra 10 kişiydi, sipariş verirken bir buçuk kız vardı, geri kalanı bir yerden bir yere bir şeyler aktarıyorlar.
Benim sırama uygun, diyorum ki, 5 gün oldu, sipariş hala aşamada, süreci hızlandırmaya yardımcı olun ya da burada yerinde toplayın
Cevap: toplamıyoruz, sadece veriyoruz, bekliyoruz veya mağazadan danışman arıyoruz.
Danışmanların gözünden arıyorum, orada bir kız fakir bir adam var, tüm dükkan için ve ona bağıran insanlardan oluşan bir sıra var.
Siparişi bekleyeceğimi umarak oradan ayrıldım, ama ne yazık ki…
@Letual, peki, ne yapmalı, peki, böyle bir eylemden önce gerçekten imkansızdı - talebi öngörmek, yoğunlaşmak, sizden uzaklaşan pek çok geri bildirim.
Ve bu yıl asıl soru siparişi beklemek mi?
Ben her zaman tüm kolegum ortaklarına anında hediye kartları satın aldım. Bu kısır uygulamaya ara vermemiz gerekecek! Bu mağazada, satış görevlileri çok kaba davranıyorlar, rozetsiz gidiyorlar ve kendilerini tanıtmayı reddediyorlar. Pazarlamacıların kendilerine bir mola vermeye karar vermeleri (kasanın arkasında bir pazarlamacı dururken 30 kişilik bir sıra olduğu için bir saat kuyrukta durdum ve diğer pazarlamacılar salonda yürüdüler ve birbirleriyle çok tatlı bir şekilde sohbet ettiler. Bu mağazanın yönetimi lütfen benimle iletişime geçin (şikayet kitabındaki açıklama #17)
Kesinlikle aptal çalışanlar! Kendin satın almayı seçmediysen ve kasaya gelmediysen, seni görmeyecekler bile. Danışmanlar ziyaretçileri umursamıyor, dedikodu yapıyorlar, siparişle ilgili bir soruyla geliyorsunuz ve karşılığında «bilmiyoruz, bekleyin» alıyorsunuz
Sipariş verilirse, bir saat sonra makbuz dikkate alınarak, muhtemelen bu mağazada sadece salondan getirmeniz ve vermeniz gereken mallar mevcuttur, ancak burada çalışmak için bir arzu bile kokmuyordu
Ve eğer hala genç görünüyorsanız, sadece yüzünüze gülecekler ve bu mağazada hiçbir şeye ihtiyacınız yokmuş gibi davranacaksınız
В огромном помещении для продажи парфюмерии и косметики царит атмосфера праздника. Большой выбор товаров. Грамотное расположение витрин и предметов на полках. Есть очень выгодные предложения по системе скидок. Жаль пропал из продажи японский шампунь Tsubaki.
Mağaza, danışmanların tamamen yokluğuyla dikkat çekiyor. Eğer bir danışman bulacak kadar şanslıysanız, o zaman isteksizce, yüksekten sizinle konuşacaklar. Hazırlık onayının geldiği ücretli siparişi aramayı reddettikleri gerçeğiyle karşı karşıya kaldım. Bundan sonra bu mağazayı atlayacağım.
Mağaza sahiplerine dileklerimle - çalışanlarınızı tazeleme eğitimine gönderin!!!!!
Bu mağazadan çevrimiçi sipariş verdim. Bugün 8. gün ve hala mal yok. Telefon sitede listelenmesine rağmen aramayacak. Salonda satıcı-danışman diye bir şey yok, her şeyi bir güvenlik görevlisi izliyor. Kasada her zaman acelem vardı. En azından bu mağazadan sipariş vermemeniz gerektiğini bileceğim.
Güzel mağaza. Gardiyan bir adım öteden gitmenize izin vermeyecek, ödeme yapıldıktan sonra çıkışa kadar sizi takip edecek. Ve ödeme konusunda kendiniz düşünün, çalışan uykulu bir sinek gibi yürüyene ve isteksizce siparişinizi arayana kadar bir saat beklemeniz harika ... peki ya olmayacak mı
Bu mağazaya bir daha gitmeyeceğim ve teslim alarak hiçbir şey sipariş etmeyeceğim! İkinci kat, yürüyen merdiven çalışmıyor, merdivenlerde rampa yok. Bebeğinizle bebek arabasındaysanız veya örneğin tekerlekli sandalye kullanıcısıysanız, o zaman burada hoş karşılanmıyorsunuz. Erişilebilir ortam yok. Kasadaki satıcı da bir süre beklemek zorunda kaldı.
Бежала с работы, чтобы успеть до закрытия - нужно было срочно купить специфическую косметику и витамины перед отъездом. Их предлагает магазин как продающая организация высокого уровня. В 21.50 магазин в Новогиреево уже был закрыт. Звезду поставила, т.к. совсем без них отзыв не фиксируется
Сегодня, 28.10.24 оказал честь зайти в летуаль в этом тц. Мне противно писать как меня встретила девушка продавец.. Если вы прекрасная девушка это читаете... Я заведующий женским отделением. Со мной был мой родной брат, дантист протезист.. Наступит и ваш час! И вы обязательно постучитесь в наши кабинеты.. Я вас не забыл, очень буду "Счастлив" ВАС Встретить.
магазин хороший. Но, если вы активно просите покупателей оплачивать товар через куаркод за подарки, то предложенные презенты ( крем для рук и средство для волос), кассир должен показать рядом с кассой, а не отойти за метр, и опустив руки, показывать. Пришлось кассира в очечках (28.05.2024) просить поднять руки, чтобы разглядеть презенты из дали.и то не поняла, что дают.
Принципиально оплачивать через куаркод не буду, раз такая леность.
Кстати, кассиры всегда "уставшие от покупателей", не раз замечала
Обожаю этот магазин
Нравится всё: от метро близко, ассортимент хороший, интернет-магазин тоже работает на пятёрку. Консультанты 50/50: старых опытных консультантов мало, которые действительно знают о чем говорят и что предлагают, а вот зелёных и неопытных хватает. Пользуюсь консультациями именно старых сотрудников и всё хорошо.
Отличный магазин с большим ассортиментом товаров ,расположенных так,что можно без особого труда найти то,что тебе нужно. Так же порадовал персонал,в особенности консультанты,которые помогут ещё оперативнее найти что хочешь ,так ещё и предложат альтернативу,которая может оказаться лучше искомого
Купила шампунь и маску для волос потратила не маленькую сумму 4 тыс.
Знающая всё о косметики на вид девушка всё читала мне говорила как она обожает корейскую косметику ( я попросила совета у неё так как у меня большая проблема с волосами но стало ещё хуже после того как я неделю, две использовала эту ужасную шампунь и маску 😩Девушка консультант уверяла что она супер (конечно я понимаю всё индивидуально) но просто что бы стало ещё хуже я не как не ожидала (((
И шампунь и маска для волос оказались даже не корейская косметика 😰 Я в шоке короче!!! Зачем советовать если даже не знаешь кто производитель ?! И я виновата за то что поверила девушке консультанту. Совет всем! Если что то советуют, впаривают лучше почитайте отзывы реальных покупателей!
Я обычно заказываю в ЗЯ, но мне подарили подарочную карту в летуаль на 1 тыс и я пошла за умывалкой. И понятно, почему многие из Лету перешли в ЗЯ, как я. Хотя раньше, я была покупателем Лету.
В приложении умывалка стоит 1 668 руб. В магазине на одну и туже умывалку два ценника (на 1 800 и на 2 018)
Я беру умывалку и говорю об этих разных ценах на кассе. Девушка говорит, что ценник не верный, стоит 2 018 и меньший ценник выкидывает. Я спрашиваю, если заказать через сайт, то цена будет меньше, вы можете мне быстро собрать заказ, если я оплачу его через сайт. Мне сказали, что в этом случае я должна ждать час, хотя этих умывалок много и она была крайне недовольна, что я уточняю по поводу цен. Она видела, что у меня подарочная карта и не предложила помощь в оформлении заказа через приложение, а я не поняла, как там вбивать эту подарочную карту.
Я купила по высокой цене, только из-за того, что у меня была карта на 1000 и еще раз идти в магазин не хотелось.
В ЗЯ эта умывала стоит 1 660 руб.
И продавьцов там больше чем покупателей, ну конечно же охранник, который следит за тобой не отрываясь всегда меня напрягал в лету.
Консультанты болтают между собой, хотя видят, что рядом ходит единственный посетитель в огромном магазине.
Mağaza normal görünüyor, ancak hafta sonları çok az çalışan var!
Çok uzun, insanlar şikayet ediyor, içeride sıcak. Bundan sonra hafta sonu buraya hiç dönmek istemiyorum!! Sevgili rehberim!!!! İnsanları işe alın!!!
Kasadaki kibirli ve iğrenç kızlar sessizce sipariş verdiler ve sohbet etmek için kasadan arkadaşlarına gittiler. Ayakta duruyorum ve başka bir şey yapmam gerekip gerekmediğini bilmiyorum. Onlara "teşekkür ederim, hoşçakal" diyorum, sıfır tepki. Para toplamak istiyorsanız, bu tür insanları satış alanından kovmanız gerekir
Была три раза, безразличие , мертвый магазин . Сегодня посетила вновь , ничего не изменилось . На вопрос где консультанты , на обеде. Подождав 20 минут , консультант не ответила нал товар , читал по этикетке . Жаль , что такой магазин без профессионалов !!!!
Mağazadaki korkunç ve tembel personel. 12/02/24 internet siparişim hazır olmalıydı, ancak bugün 12/12/24 ve siparişim hala toplanmadı. Yazıp Anında aradım ama sadece abonelikten çıktım. Benim izlenimim, mağazanın bir rehberi olmadığı yönünde. Herkesin kovulması gerekiyor.
"Чижик " очень прикольный магазин . Цены просто "улёт " очень низкие . Обслуживание просто экспресс ( очень быстрое) продавцы все профессионаоы !
Всегда чисто. Продукты свежие и вкусные. Спасибо за такую гуманную ценивую политику владельцам !!!!👍👍👍😍👏👏👏
Магазин огромный, продавцов нет. Когда найдешь продавца, помощи от него добиться невозможно! Ищите сами, нас не отвлекайте. Ушли без покупки, хотя знали что хотим, но не нашли, а помогать нам не захотели…. Ищите другой магазин!
5
Kurumun yanıtını göster
Н
Нина
5. seviye şehir uzmanı
23 Kasım
23 Kasım 24, bu mağazadan 3 adet parfüm almak istedi, ancak kasada fiyatın salondaki fiyat etiketinden daha yüksek olduğu ortaya çıktı.Salondaki fiyat etiketinin farklı olduğuna dair sözlerime kasiyer cevap verdi: Onların burada bir ilgisi olmadığını, istemiyorsunuz, almayın - ben sizi zorlamıyorum!(parfümü arkamda bıraktım). Yönetici yok! Yapabileceğim hiçbir şey yok.(gişe alanından ayrıldı)
Güvenlik görevlisine bugün tam olarak yönetici olup olmadığını sorduktan sonra tereddüt etti ve malları dağıtan çalışandan tekrar sormaya karar verdi. Ne için, bu çalışan öfkeli bir sesle şunları söyledi: Elbette hayır!Bugün Cumartesi!
Yöneticinin nedenini sordum. Durumu öğrendikten sonra şöyle dedi: peki, ne oldu!? Cevabıma, bu davanın kanunun ihlali olduğu, çünkü fiyat etiketinde belirtilen fiyata satmaları gerektiği. Bu hanımefendi kaba bir sesle şöyle dedi: Hepimiz haklıyız! Yardım hattını arayın, bize basın!
Kesinlikle müşteri odaklı olmayan çalışanlar bu mağazada çalışıyor.
Ben onlara kaba davranmadım, onlara ses çıkarmadım, ancak yanıt olarak çok fazla kabalık alındı.
Diğer mağazalarda fiyat etiketinde belirtilen fiyata giriyorlar ve rahatsızlıktan dolayı da özür diliyorlar. Ancak burada kaba davranıyorlar ve utanmıyorlar, umursamadıklarını gösteriyorlar: fiyat etiketlerinin, yasaların ve alıcıların tutarsızlığına.
Siparişi Zeleny Prospekt 83 adresindeki Letual mağazasından aldılar, Anna adlı bir satıcı danışmanı siparişi vermeyi reddetti ve küfür etti, lütfen bu durumu anlayın. Bu mağazadaki iğrenç personel
Любимый филиал! Большой ассортимент, всегда есть все нужное и что-нибудь интересное) Чудесные девочки консультанты - если нужно помочь, помогут быстро и с большим энтузиазмом, если нужно отстать, приставать не будут) Само помещение очень большое, просторное, несколько стилизованных зон для макияжа, красиво оформленные стенды разных брендов, понятное расположение категорий продуктов. Спасибо вам ❤️
4
4
Н
Наталья Алешина
4. seviye şehir uzmanı
7 Aralık
SSCB'den beri personel açısından böyle bir kibir görmedim. Letual zincirindeki diğer herhangi bir mağazada, satıcılar sizden her zaman memnun kalacaklar, ama! Burada değil, hoş karşılanacağınızı veya sipariş toplayıcıların işini yapmak isteyeceklerini beklemeyin, hazır olduğunuza dair bir bildirim yok mu?, hoşçakal, alıcılardan tamamen boş bir salonda sizin için hoşgörü göstermeyecekler.
Bu arka plana karşı Sofya, Shchelkovsky, Balashikha trafik ışığı, Mega belaya dacha, Shchelkovo, Euro Police'deki satıcıların iyi niyetine dikkat çekmek istiyorum, oradaki kızlar mümkün olduğunca alıcıya yönelikti
В целом хорошее расположение и много товаров. Много раз был в данном магазине, обслуживание доброжелательное быстро выдали онлайн заказ с самовывозом.
2
Kurumun yanıtını göster
Валерия К.
4. seviye şehir uzmanı
9 Aralık
Geçen gün sivilce yamaları satın almak için bu mağazaya girdim, 10 dakika boyunca mağazaya gittim, kendim bulamadım, mağaza çalışanına gittim, merhaba dedim ve kibarca «Sivilce yamalarınız var mı?", danışman beni hoşnutsuz bir yüzle baştan aşağı inceledi ve «yamalar var ama tam olarak ne diyemem" dedi, arkamı dönüp gitti.
İlk defa alıcılara karşı bu kadar çirkin bir tavırla karşılaştım.
O halde L'etoile özellikle iyi bir mağaza olarak ünlü değil, çünkü gardiyanlar tam yanınızda durup kafanızın arkasından nefes alıyorlar, bu çok zorluyor. Bunun onun işi olduğu ve alıcılara göz kulak olması gerektiği açık, ama aynı değil. Gerçekten doğru ürünleri normal ve sakince seçemezsiniz.
Bu mağazaya bir daha asla girmeyeceğim ve size tavsiyede bulunmayacağım!
Korkunç hizmet. Aramaya çalıştığınızda asla danışman yoktur, meşgul olduklarını söylerler. Güvenlik ayrı bir bölümdür. Sadece bu da değil, sorduğunuzda kaba bir şekilde cevap veriyor.
Yani bu sürekli sırtüstü yürümek de çok can sıkıcıdır.
Bazı nedenlerden dolayı büyük kuyruklar, mağazanın kapanmasından önce sipariş verme zamanına diyorlar. Satıcı "ahlaki olarak" başa çıkamıyor, diyor. Ayrıca "program asılacak". Korkunç.
Masha çalışanı, kendini tanıttığı gibi
Я давний любитель Лету, но в этом филиале мне почему-то выдали пыльную умывалку Estée Lauder, неужели так сложно было протереть? Люксом торгуете, но не уважаете ни покупателя, ни бренд, ох и сервис..
Satıcılar uykulu sinekler gibiydiler, hediye kartı almak için 40 dakika sıraya girdiler. Kasada zar zor hareket eden iki kız çalışıyor, iki kız daha biraz daha neşeyle sipariş topluyor. Tepki sırası sıfırdır.
Пятница вечер (~18ч) работает одна касса (продажа и выдача заказов), огромная очередь зато в зале скучают консультанты без дела. А ещё, жара невыносимая, вентиляция не работает/не справляется. Онлайн заказ в летауль - это отдельная "радость": привезут не во всякий удобный вам магазин, а в другой будут везти частями, да так, что враз не заберёшь: у первой части уже заканчивается срок хранения, а последняя "не успеваем доставить" без всяких уточнений, когда ждать
Магазин нормальный, ассортимент как в любом другом летуаль, но утомляет навязывание персоналом СБП. Причем если отказываешься, начинают врать, что терминал не работает, и в случае отсутствия наличных какие-либо альтернативы оплаты пропадают. Ходить в такое место больше не хочется.
Хотелось бы написать что-то хорошее.
Но в этом месте его точно нет.
Положительные отзывы здесь только от людей, не столкнувшихся с проблемами (которые сеть создает себе сама). В частности, возврата денег и исполнения обязанностей. Как только у Вас будут сложности, Вас будут посылать на все четыре стороны и то таким тоном, будто делают превеликое одолжение..
Имейте это в виду в том числе при покупке их продукции. К слову, сеть прославлена репликами продукции. Не рекомендую конкретно эту точку и сеть в целом.
Danışmanlar alıcıları umursamıyor, kimse yok, etrafta koşmanız ve yardım edecek birini aramanız gerekiyor, ancak gardiyanın gözden kaçmasına izin vermiyor