Merhaba, bugün 28.8.24'te Gomel'den Kalinkovich'e tren istasyonundan 18.05'te bir minibüs sipariş ettim Belaya bus 50-56 tren istasyonundan önce minibüsler tuvaletlerin yanında durmadan önce demiryoluna geldim, görüyorum ki beyaz minibüsüm 50-56, saat 17.50 idi, kapı açıktı, sürücüye oturabilir miyim diye sordum, kaba bir şekilde biniş yerinin değiştiğini ve Lenina Ave'ye gitmem gerektiğini söyledi. arabaya binebilir miyim, yakında her şey yolunda giderim ve düzenli Astonovka'ya ulaşmak için zamanım kalamayacağımı, oh
Şoför oturup uçup giderken çığlık attı, buradan git, ben sessizce gittim, dehşet. Sıcağa ulaşana kadar, işaret inişine kadar kötüleşti, minibüsteki tüm koltuklar tam arkada veya sürücünün yanında doluydu, şoföre ön tarafa oturabilir miyim diye sordum, çünkü kendimi kötü hissediyorum ve beni arkadan sallıyor, sürücü Hayır diye bağırdı imkansız. Biraz arka koltukta geldim, Kalinkoviç'te Şarküterinin yanına çıkacağımı söyledim, bu yüzden o takıntıya düşmedi, ama onu çok daha ileri götürdüm, lütfen durdur, bana bağırmaya ve hakaret etmeye başladı. Bu kadar gergin, kötü huylu bir sürücünün insanları taşımasına nasıl izin verilebileceği konusunda dehşete kapıldım. Henüz kaba bir şoför görmedim. Eskiden sık sık Gomel'e giderdim ve geri dönerdim, hepsi iyi yetiştirilmiş sürücülerdi
Dün 13: 12 için Gomel'e minibüs rezervasyonu yaptırmak için aradım. Bugün 12: 13'teki yolculuğu onaylamak için sms geldi. Geri aradım ve saat 13 için rezervasyonun bana 13: 12 için rezervasyonla bir SMS geldiğini söyledim. Cevap olarak bayan sordu - "peki, 12 yaşına yetişemiyorsunuz?" Genel olarak, kısa konuşmalardan sonra saat 13 için yer doğrulandı. Belirtilen zamana ve belirtilen iniş yerine gittim. Yolda uçuşun 15 dakika geciktiğine dair bir sms geldi, Tamam, sanırım sorun değil. 25 dakika geçti. Geri ararım ve arabanın nerede olduğu sorusuna yanıt olarak, tamamen farklı bir iniş yerinde 14: 30 için rezervasyonum olduğuna dair muhteşem bir cevap alıyorum. Kendimi geri tutmaya ve durumu kültürel olarak mümkün olduğunca netleştirmeye çalıştım. Cevap olarak bayan, her şeyi öğreneceğini ve şimdi arayacağını söyledi. Sonuç olarak kimse geri aramadı ve ben düğüne gelmedim. Müşteri çağrılarını alan personelin tamamen sorumsuz tutumu.
Sokakta oturan sorumsuz insanlar 54 Mayıs Günü.İnsan taşımacılığı şirketi Mozyr -Gomel'e geri bildirimimi bırakmak istiyorum.Sorumlu olmayanlar onlar için çalışıyor.Dün Gomel'den onlardan med kasabasından 16.25'te Mozyr'e giden rotayı sipariş ettim, ancak öğleden sonra saat üçe kadar erken boşaldığım için aradım ve hızlı ayrılışımın saatini değiştirmemizi istedim, ancak Med kasabasına uğrayacak başka minibüsler yoktu (16.25 hariç).Zhançyna sadece güneş'ten 15.46'da yemek yemesini söyledi. araç numarası 5056 ile. Bu minibüsü bir saat boyunca bekledim ama bu saat 16.25'ten önceydi.Bu minibüsün geldiğini hayal ediyorsun ben oraya gidiyorum ama bana cevap veriyorlar listede yok, dışarı çıkıyorsunuz.Ben bu ofisi arıyorum, o zhançyn bana minibüsü 16.16 'da gördüklerini değiştirdiklerini söylüyor.Ve soğukta 1,5 saat ayakta durup başka bir minibüs beklemeye değdi.Böyle bir davayla başlangıçta 16.25'e tıbbi şehirden giderdim ve onu sokakta değil, sıcak bir hastanede beklerdim.Korkunç ofis ama insanların onlara binmek için başka seçeneği yok.Onlar hakkında olumsuz bir inceleme bırakmaya nasıl karar verdiğime kendim ikna oldum.İnsanlar çok şikayet ediyor tutum nedir ve diğer her şey .
Bugün 30 Ağustos 2024'te çocuklarımla birlikte Gomel -Mozyr 6362 minibüsüyle Mozyr'e gittik. İki yer ayırttım, 6 yaşında bir çocuk ve 17 yaşında bir çocuk benimle seyahat ediyorlardı, çünkü Rusya Cumhuriyeti yasalarına göre 7 yaşına kadar ücretsiz seyahat izni verildi, benden 6 yaşındaki bir çocuk için 17 ruble tutarının tamamını ödemem istendi, şoför ve sevk görevlisiyle bir çatışma çıktı, sonuç olarak çocuk başına 17 ruble ücretinin tamamını ödedim, Viber'e bile bir çocuğu sadece 3 yaşına kadar ücretsiz olarak taşıyabileceğime dair bir sms gönderdiler. Lütfen bana bunun mümkün olup olmadığını açıklayın, yoksa bir şeyi anlamıyorum. Mesele parayla ilgili değil, prensip meselesi.
Bugün 31 Ağustos 2024'te müdürün temasını öğrenmek için despetcher'ı aradım, doğal olarak bana vermediler, 2 Eylül 2024 Pazartesi günü saat 8: 00 ile 17: 00 arasında aramamı söylediler, ardından memur bana cevap olarak çocuğu koltuğun altına sakladığımı söylüyor, aklımda bile saklamamış olmama rağmen, şüphesiz çocuğu yanıma bir yolculuğa çıkardım, çünkü 7 yaşına kadar ücretsiz seyahat etmek benim için çok komik hale geldi ve bunu duymak çılgınca, çocuk çömeldi, Telefonda oynamak için 30 Ağustos 2024 sabahı Gomel'e gidiyorduk, resim aynıydı, çocuk ayaklarımın yanında oturuyordu ve yol uzak olduğu için telefonda oynuyordu, ilk kez bizimle uzun süre yola çıktı, elbette zeki, mükemmel davrandı, oraya gidip geri dönerek uzak yolun üstesinden geldi.
Yönetim lütfen memurlara önlemler alın, çünkü telefonla kaba bir şekilde iletişim kuruyorlar, minibüsün şoförü hakkında 6362 erkeksi davranmıyordu, çocuğun pahasına maaş kazanmak istiyordu. Diğer sürücüler için hiçbir soru yok, her şey her zaman yolundaydı, bu çatışmayı ilk kez yaşıyorum ve annem olarak çocuk için haklarımı savunmak istiyorum, bu durumdan memnun değilim, özellikle çocuğu sakladığım söylendiğinden, bunu memurdan duymak çok komikti, bu durumu böyle bırakmayacağım, daha fazla yazacağım, Başkanlık Komisyonuna kadar, ihtiyacım olacak ve Kachanova'yı görmek için Minsk'e gideceğim.
Size iyi şanslar!!!
Seyahat etmek yerine 3 saatlik cehennemi hissetmek istiyorsanız, bu kantoraya yazmayı deneyebilirsiniz))
Burada prensipte herkes profesyonellik açısından farklılık gösterir. Kontrol odasındaki, konuşmanın ortasında, arabanın durduğu yere bakmadan telefonu terk eden gençlerden başlayarak, kalkış saatleri prensipte arabada farklı yönlere (benim durumumda 15 dakika önce) değişebilir hayvanat bahçesi, çantalar koltuklar için arka koltuklara atılıyor, ardından gelen yolcu kendi kendine yer açmak zorunda kalıyor. Hayvanat bahçesi de dahil olmak üzere örümcekler omuzlarında koştukları için. Bütün bunlara, bu harika cazibe merkezinin sürücüsünün sürüş becerisi eşlik ediyor)) Ne olduğunu unutmak ve uykuya dalmak istiyorsanız, bunu kesinlikle size vermeyecektir)))
Bu nedenle en sağlam ve hak edilen birimdir!))
Böyle bir fırsat olsaydı, bu taşıyıcıya tek bir yıldız vermezdim. Bugün 9/07/24 gidiyordum, uçuş 13.05 Gomel-Mozyr'de planlanmıştı, ancak sevk memuru beni aradı ve teknik nedenlerden dolayı uçuşun 13.25'e ertelendiğini söyledi. Durağa varmak için belirlenen varış yerine yavaş yavaş yaklaştım ve sonra zil çaldı, minibüsün şoförü çalıyor ve kaba bir tonla durakta uzun süredir durduğunu ve yolcuları beklediğini söylüyor. Öyleyse neden vaktinden önce kararlaştırılmışsa, kafamı kırıp bu talihsiz otobüsü aramalıyım. Otobüs şoförüne bu bir argüman gibi görünmüyordu ve ellerini sallayarak bağırmaya başladı, eğer isterse o zaman şanslı olmayacaktı. Onunla kim yüzleşecek bırak gitsinler trenle seyahat etsinler. Sonra sevk görevlisini aradım ve sürücünün maskaralıklarından bahsettim, ancak sevk memuru sadece cevap verdi, çözeceğiz ve hepsi bu. Otobüs hareket etmeye başladığında otobüste çok havasız kaldı, insanlar klimayı açmalarını istedi, ancak herkes ıslandığında sürücü onu açtı. Hizmet için ödeme yaptıktan sonra, bu tür bireylerin bütün gün boyunca tüm ruh hallerini bozmaları utanç vericidir.
Bir şekilde beni engellediler ... ama neden engellediler ... belirli bir süre minibüs rezervasyonu yaptım ... beni arıyorlar ve söylüyorlar..ONLARI bir saatliğine BİRAZ taşıdık ... çok kızdım ... ama tamam diyorum ... beş dakika geçiyor rezervasyonumu iptal etmeye ve trenle gitmeye karar veriyorum ... başka bir yere çok az aktaracaklar mı😂 ... uygulamaya giriyorum ama beni zaten engellediler ... neden belli değil ... ama kendi başıma iptal etmek imkansızdı ... tamam ... iptal edilecek hiçbir şey olmadığına karar verdim🤷♀️ ayrılırken arıyorlar ... ama trende iletişim çok zayıftı ve tam olarak kaldıramadım ... diyelim ki 10/20/24 minibüs rezervasyonu yapmak için arıyorum Gomel'den ... sadece 15.10'da yemek yiyeceklerini söylüyorlar tamam diyorum, sonra arayacağım ... kelimenin tam anlamıyla 5 dakika geçiyor rezervasyon yaptırmak için arıyorum ... ama operatör bana sadece akşam 8'e cevap veriyor ... tamam diyorum ... gerek yok ... uygulamaya giriyorum ama yerler yani ... acil durumda olduğum için sadece ondan sipariş vermek imkansız ... tanıdık bir kızı arıyorum ve sakince bana operatöre göre 15.10 için yer ayırtıyor нет️ hepsi bu…
Ayrıca bir gün minibüs saat 11.20'ye kadar sipariş edildi ve sevk memuru saat 10.40'ta aradı ve kafam ıslak dururken minibüsün bilinmeyen nedenlerle saat 11.00'e taşındığını bildirdi....ve durağa gelmek de sıkıcıydı...ama iyiliği başardım...Onlara bu ofisi çoktan kapatsınlar ve normal minibüsler versinler...Ve evet, sevk görevlileri sürekli kaba davranıyorlar, insanlarla nasıl iletişim kuracaklarını hiç bilmiyorlar. Keşke oraya ilgili yetkilileri gönderebilseydim.
Bu minibüsleriyle trenle seyahat etmek daha iyidir!!!!!!
Her şey hiçbir şey gibi görünmüyor, ama zamanın ertelenmesi çöp, ben otobüs terminalinde yaşamıyorum, peki, uçuşunuz yok, her ihtimale karşı hazırlıklı olacağınız için iki saat önceden uyarın.Belli bir zamana kadar bir yere yetişmeniz gerekiyorsa, dakiklik hakkında bu onlar için değildir, dizelde yavaş ama emin adımlarla daha iyidir.Ham sürücülerle tanışmadılar, sevk memuru da kibarca konuştular, onlar da zorunlu insanlardı, onlara söylediklerini yerine getiriyorlar.Kalkışınızı programa göre net bir şekilde ayırın.
Operatörler yetersiz, boruları atıyorlar. Yanlış anlasanız ve çıkış tarihini yanlış belirtseniz bile sizi kara listeye alabilirim (kendileri kandırmış olsalar da).
Her şey başka bir odadan rezerve edilmesine rağmen başka bir minibüs rezervasyonu yapmalarına izin verilmiyor. Hiçbir şey duymak istemiyorlar, konuşmanın yarısında telefonu kapatıyorlar.
Müşteriye karşı mutlak kayıtsızlık ve iğrenç tutum.
Bu taşıyıcının hizmetlerini birkaç kez kullanmak zorunda kaldım ve her biri tiksindirici. Uçuşlar sürekli olarak bir saat erken ertelenir. İlk seferinde 1-2 saat, ikincisinde - 30 dakika içinde uyarıldılar. Onlara iyilikleri için para ödeyenlere karşı iğrenç bir tavır. Sürücüler genellikle kaba davranırlar. Bu şirketi kimseye tavsiye etmiyorum, ancak aşağılanmayı seviyorsanız ve seyahat sürenizi rahatsız olduğunuz bir şeye ertelemeyi seviyorsanız.
Bu bir şirket gibi görünüyor, ama hiç de öyle değilmiş gibi davranıyorlar, minibüsün bir saat önce olacağı konusunda 30 dakika içinde beni uyardılar, ben tam anlamıyla sürüyordum ve vaktim olmayacaktı, her şeyim planlanmıştı, saat 10: 40'a gideceğim, ama arıyorlar ve daha erken olacağını söylüyorlar, en azından bir gün önceden uyarıyorsunuz, bana bunu sık sık söylüyorlar, bu yüzden unutmayın, bu nedenle ekspres trenin mozyr tarafından eve gomel'e gitmek için acilen bir seçenek aramaya zorlandım
Sevgili yolcular! Bu minibüsü rezerve ederken dikkatli olun!!!!!!!! Kocam kuzeyde çalışıyor ... bu minibüsü ilk kez sipariş etmiyoruz ve her zaman Mozyr'den Gomel'e giden rotayı işaretliyorlar!!!!!!!!! Genel olarak, yolcularınız hakkında sadece Gomel'e gitmeleri gerekmediğini, daha ileri gitmeleri gerektiğini düşünüyorsunuz ... güvenilir bir hizmet değil!!!!! Bu zaten bizimle iki kez oldu!!!!! Tavsiye etmiyorum!!!!!
Site, minibüsün Gomel'de durduğu duraklar hakkında yanlış bilgiler veriyor. Çevrimiçi sipariş verirken bırakma noktasını belirtmesine rağmen, hafta sonları bölgesel hastanenin durmadığı ortaya çıktı (bunu kendim tahmin etmeliydim). Sevk memuru (21 Aralık, 15.42) kaba bir kadın, hizmet sektöründe bu tür çalışanlara yer yok!
Merhaba. Merhaba. Bugün engelli babamla 2gr ile seyahat ediyordum, şoför çok güzel, minibüse girip çıkmama yardım etti. Tanrı ona sağlık ve iyi, sakin yollar versin!!! Ford Transit 6243.Mozyr'den med kasabasına gittim ve sonra tekrar Gomel'den Mozyr'e gittim.
Uçuş saatlerini değiştirmek sürekli bir hikaye. En azından akşamdan aradılarsa, ayrılmadan birkaç saat önce değil, minibüsün bir saat erken olacağını bildirmek için. Aynı zamanda, arabanın numarasıyla bir mesaj bile gönderilmiyorlar, aradılar ve hepsi bu konuda. Dilek, müşterilerinize saygı duymak ve iş seviyenizi iyileştirmektir!!!
Bu taşıyıcının hizmetlerini çok uzun zamandır kullanıyorum, pratik olarak temelden söyleyebiliriz, ulaşımla ilgili pratik olarak ciddi bir soru yoktu, ama son seferinde neler olup bittiğine dair hiçbir sözüm yok, size daha ayrıntılı olarak anlatacağım, kocama minibüs rezervasyonu yaptım, sipariş verdiğimiz 15.40 için sadece 1 koltuk olduğunu söylediler, sonuç olarak, sevk memuru 13.30'u arar ve uçuşunuzun 14.40'a taşındığını söyler, ona şehirden olmadığımızı ve 70 km uzakta yaşadığımızı açıklamaya çalışıyorum ve fiziksel olarak vaktimiz yok, ama bizi dinlemediler bile dedim. ulaşmaya çalışacağımızı, ama ne yazık ki vaktimiz olmadı, şoför aradım, vaktimiz olmadığını söyledim, sonra sevk memuru aradı ve henüz böyle kaba bir tavırla karşılaşmadım ve ayrıca bana bir daha aramamam söylendi, sonuç olarak kocamın tren için Gomel'e gitmesi için bir araba kiralamak zorunda kaldım. Bu yüzden bir sorum var, neden diğer taşıyıcılardan sipariş verdim ve kendi zamanımda ayrıldım ve herhangi bir sorun yaşamadım
Sevk memuru aldatıyor (kalkış saati bir şey söylüyor), otobüs yok.Telefonu geri aramıyorum almıyor!Ve aradığında, her zaman rezervasyonun hangi numaradan geldiğini açıklar! Kesinlikle insanlar aptaldır!Bugün Gomel'de minibüsün üçüncü saatini bekliyoruz. Alay konusu!!!
Sevk görevlilerinin kabalığının sınırı yoktur. Son iki aydır oldukça sık seyahat ediyorum.. Aşırılık olmadan hiçbir zaman yapılmaz: bir seferde sipariş verirsiniz.. Kalkıştan 30 dakika önce seni arıyorlar ve saati değiştiriyorlar. Göndericinin kültürü sıfırdır.. Yolcuyu saat 22'de arayacaklarını, özür dilemeyeceklerini, çıkış saatinin ertelenmesinin nedenini söylemeyeceklerini anlamıyorlar.. ve nahoş olmak ve telefonu kapatmak hayatın normudur. Aynı şekilde Gomel'den çıkışlar da öyle. Sürücü yolcuları almak için otobüs durağına gitmek istedi, çantalarla başka bir durağa koşmak istemedi. Yine de birinin düzeni sağlaması gerekiyor.Sadece bir kişiye teşekkür ederim, görünüşe göre bu şirketin sahibi.. sadece o her zaman sert bir karar verir ve herhangi bir sorunu hemen çözer
Yolculuğun zamanını sürekli olarak ertelerler, o zaman genel olarak siteye zaman ayırmanın anlamı, eğer yine de aktarırlarsa, telefonu kapatmayı kabul etmek için zamanınız olmayacak, hiçbir şey bulamayacaksınız
En kötü platform Taşıyıcıdır --- sevk görevlisinin rezervasyon sırasındaki kaba tavrından ulaşıma kadar, sürücüler ayrı bir kategori, normların yarısı ve ikinci kategoridir..... düşünceler ve bunlar iyi değil. Ancak sevk memuru bu bir şeydir - kuralların kendileri icat edildi ve...Bugün yarın için rezervasyon yaparken, 2-3 saat içinde onaylamanız gerektiği ortaya çıktı, açık mı? Neden - bu tür kurallarımız var, ancak sitedeki SÖZLEŞMENİN 4. maddesinin bununla ilgili bir sözü yok (bugün için, bugün için yarın- rezervasyonun onaylanmasına gerek yok), Normların 1 saat içinde iptal edilmesi., ama... kurallar, sevk görevlisinin ruh haline göre değişir... Yayınla ilgili sorumluluk. Yalnızca Kullanıcının sözleşmesine, ancak platformun taşıyıcısına değil... Teklif (halka açık) - - - Bu, bir yükümlülük değil, bir sözleşmenin imzalanması için bir tekliftir. Yasa gereği kabul edilemez olan sözleşmeyi dayatıyorlar...
Tanıdığım herkesin en kötü taşıyıcısı. Şoför bugün karşılaşmaya giderek neredeyse herkesi öldürüyordu. Ayrıca nahoştum, kabindeki insanlarla 120 hızla gidiyor. Bu böyle mi?
Göndericiye ulaşmak mümkün değil! İletişim arzulanan çok şey bırakıyor! Sitede her zaman yerler vardır ve gönderici yanıt olarak: "Yer yok!». Müşterilere temel bir saygı yoktur!
Bugün 02/16/2024 tarihinde Mozyr'den Gomel'e 13: 15'te yolcuları taşıyan Mercedes minibüsünün şoförüne teşekkür etmek isterim, ~ 10 dakika geç kaldıktan sonra bagajlarını koymaya yardım etme isteği üzerine cevap vererek: -"ceketsizim, kendiniz koyuyorsunuz" aynı zamanda iki sigara içip hemen salona binerken, trafik Polisi minibüsü durdurduktan sonra, yolcuların yanlış taşınması ve minibüsün bir kısmı konusunda, 10 dakika daha geç kalmaları konusunda çok "mutluyuz". " Seyahat ederek, lütfen "prim" yazınız ve bu çalışanın ücretini artırınız
Bu hizmeti 4 yıldır kullanıyorum ama bu sefer sadece bir tür dehşetti!
Öncelikle bagaja çanta koyamazsınız çünkü lastikler oradadır. Kabinde çok az yer olduğunda çantalarla seyahat etmek de rahatsız edicidir. insanlar chemonad'larını ve çantalarını hareket halindeyken dikiyorlar.
İkincisi, kafama ağır bir kutu düştü. Şoförden çıkarılmasını istediler ama o görmezden geliyor. Tüm yolcular ona söylüyor ama o sessiz . Bu normal değil. Kabinin kendisi hala çok soğuk.
Artılardan: Araba yoksa ve böyle bir rotanın varlığı dikse, Mozyr'e gitmek zor ve uygun değildir. Boncuklar rahat, sürücüler kalifiye, sevk görevlilerinin hepsi profesyonel ve kibar davranmıyor, ancak bunu bu işte çelik sinirlere ihtiyaç duyulduğu ve her şeye dayanmadığı gerçeğine yazıyorum)
Eksileri: Uygulamada size uygun bir zaman seçiyorsanız, bunun çok koşullu olduğunu unutmayın. Gomel'den saat 9: 30'da sipariş verdim, saat 8: 50'de aradılar ve kalkışın saat 9: 10'da olacağını söylediler, zaten etrafta olmam iyi oldu, bu yüzden zamanım oldu. Bir seyahat arkadaşı, 10'a sipariş verdiğinden şikayet etti ve zamanında yetişmek için acilen taksiyle gitmek zorunda kaldı. Mozyr'den ayrılmak da aynı görevdi. Sipariş edilen saatte çıkış yapılmadı, bir buçuk saat ertelendi.
Genel olarak, giderseniz, bu faktörleri göz önünde bulundurun ve uçtan uca başka bir ulaşım aracına transfer yapmayı planlamayın, vaktiniz olmayabilir.
Mozyr ile uzun zamandır ekspres yola çıkıyoruz, sevk görevlileri dışında hiçbir zaman sorun yaşamadık, minibüse geç kaldık, kara listenin ertelenmesi nedeniyle geç kaldık, kara listenin rezervasyonunu iptal ettik.
Korkunç hizmet. Bir defaya mahsus sipariş veriyorsunuz, sürekli olarak son anda aktarılıyorlar. 24.09.2023 Pazar günü saat 19:00'da Mozyr'den Gomel'e sipariş verdim. Minibüsün alması gerektiğinde operatör aradığında ve uçuşun geciktiğini söylediğinde saat 18: 30'a kadar vaktinden önce geldim, sadece 20: 30'da alacak. Oturun ve dışarıda bekleyin! Aslında minibüs sadece 20: 40'ta geldi! Operatörü aradım, bu yüzden engellendim! Servis korkunç! Yolculara karşı tutum sadece umursamıyor!
Bir yıldız bile çoktur.Mozyr'den Gomel'e ve geri bir minibüs sipariş ettim.Sonra sadece orayı iptal etti, ancak açıklama yapmadan kendileri geri iptal ettiler.Çok kötü hizmet.
Başka bir şehirden geldiğimiz için minibüse yetişemedik, başka bir numaradan yeniden sipariş verdik ve hemen operatörü aradık (gelemeseler de) Kalkıştan 1 saat 3 dakika önce aradık. Vaktim olmadığını ve iptal etmem gerektiğini söyledi. Özel olarak aradım, bir kez daha yazacağım, böylece 1 için. Moz'la yola çıkmadan 5 saat önce başka biri sipariş vermeyi başardı. Opeoator tarafından keskin sıfırlama.
Geri ararım, bunun böyle yapılmadığını söylüyorlar ve dün iptal edilmemeliydi. Yine sıfırlama.
3. kez tekrar ararım..
Açıklıyorum.. Yine sıfırlama.
Öncelikle dün nasıl öğrenmeliydim, sabah Moz'a gitmeyi planladığım arabanın kırılacağını, ikincisi android'deki uygulamada siparişimi ve buna bağlı olarak iptalimi hiç görmedim. Ve akşam 10'dan sonra gitmeyeceğimi bile öğrenseydim, yine de sadece sabahları iptal etmek mümkün olurdu.
Lütfen sabah saatlerinde 22 Mayıs 23'te çalışan operatörle harekete geçip konuşmanızı rica ediyorum. İnsanlarla çalışmak insan tavrını ifade eder. Yıllar önce benzer bir pozisyonda çalıştım ve daha önce müşteriyi sıfırlamak genellikle yasaktı ve diyaloğun ortasında sıfırlamak için işten çıkarılma yasaktı.
Lütfen müdürün dikkatine şirketteki kabalığa dikkat edin!!
Ve şimdi mümkünse senin rotana gitmeyeceğim. Bir kişi tüm şirketin imajını bozuyor.
Minibüste bir yer sipariş ederken operatöre Kalinkoviçlere gitmem gerektiğini belirttim. Sipariş kabul edildi, operatör yolcuların minibüse binişinin tren istasyonunun toplu taşıma kalıntılarından yapıldığını söyledi. Ayrıca, aynı gün, inişin Demiryolu işçilerinin dc'sinden yapıldığını belirten bir SMS mesajı geldi. Soru: "Hangi durağa gideceğim? "...İniş sırasında aşağıdaki durum ortaya çıkar. Sürücü Gomel-Mozyr rotasını gösteren bir bilet verdi. Bana Gomel-Kalinkovichi rotasına sahip bir bilet verme isteğim üzerine reddedildi. Cihaz sadece bir güzergah ile bilet veriyor. Firmayı geri aradılar, soruma şimdi nasıl olacağım, çünkü bir iş gezisine çıkıyorum, bana iki seçenek teklif edildi. 1. Şoföre sor, belki Kalinkoviç'te duracak. 2. Mozyr'e git ve sonra Kalinkovichi'ye dön. Gomel-Mozyr rotasına sahip olduğum için bana başka bir bilet vermeyecekler ve bu nedenle bilette belirtilen rota bu. Peki daha önce yolcuları bu tür rahatsızlıklar konusunda uyarmanın gerekli olduğu gerçeği hakkında kimse düşünmüyor mu yoksa cesaretten yoksun mu?! Yoksa asıl mesele para mı? Ancak bu durumların iğrenç bir itibar yaratması gerçeği, bu şirketin çalışanları tarafından düşünülmüyor.
İyi günler, bu nedir, minibüsten bir paket iletmek için ikinci gün arıyorum ve telefonu kimse çıkarmıyor, operatörün yerinde olmadığını söylüyorlar, o zaman neden numaraları yazıyorsunuz
Yolcuları uyarmadan sık sık seyahat iptalleri. Yağmurda minibüs sipariş ettim, minibüsü yarım saat beklemek zorunda kaldım. Operatör soruları kesiyor ve minibüslerle 3 farklı mesaj gelmesine rağmen beklemeniz gerektiğini söylüyor.
Buna ek olarak, dakikliklerine değer veren ve yolcuları 2 dakika bile beklemeyen, geç kalmaları şirket tarafından göz ardı edilen sürücüler adına kabalık ve saygısızlık var.
Sık sık sürüyorum. Her şey yolunda görünüyor, ama minibüsün sonunda oturmuyorsanız. Sonunda oturursan, o da o cazibe merkezidir! Bacaklarınızı normalde koyamazsınız (eğer uzunlarınız varsa) ve yolculuktan sonra tüm vücudunuz ağrıyacaktır. Son yerler için fiyatların daha düşük olması gerektiği anlaşılıyor! Sürücü her zaman klimayı açmaz (sıcakken), üşütebileceğiniz için pencereleri açarlar, ancak bu küresel değildir. Ve böylece her şey yolunda))
İyi günler.Demek istediğim, şirketin iğrenç işi.Uçuşlar sürekli değişiyor, bir gün neredeyse treni kaçırıyordum.Bugün yine bir kaza.Yerler belirtilirken, hiçbir yer hatırlanmamaktadır.Özgürce oturduğunuz yere oturun.Demiryolunun tuvaletin yanında bekleyin ve minibüs duruyor ve insanları otelin yakınında topluyor.Bütün bunlarla birlikte hamsterlar.Sadece Despechersky hizmeti yok.Normalde cevap vermiyorlar.Soru: Bu hizmette kilitleri ne zaman yönlendireceksiniz?Sonunda normal, net ve yolculara saygıyla çalışmaya başlayın.
Hiçbir zaman şikayetçi olmadım, ancak memurlardan gelen bu saygısız tutum kalbinin derinliklerine öfkelendi. Birkaç kez doğrudan sevk görevlilerine başvurmak zorunda kaldı ve böylesine kaba ve saygısız bir tavır karşısında şaşkına döndü. Kızlar, nerede büyüdünüz???
Bu operatörler içindir, biniş yerini değiştirdiyseniz, rezervasyonunuzu belirlediğinizde tam olarak buna odaklanın ve kişi bunu duymadığında kaba davranmanız gerekmez, sadece atp yolcusunda değil
Kabalık, operatörden başlayıp sürücülerle biten her yerdedir. Minibüslerde genellikle sıcaktır, klima sadece sürücü içindir, sürücüden durmasını isterseniz, çünkü ihtiyaca göre dışarı çıkmanız gerekir, çoğu zaman görmezden gelir. Rezervasyonunuzu iptal etmeniz gerekiyorsa, bunu bir saat içinde (sitede yazıldığı gibi) yapmamak daha iyidir, çünkü operatörün kabalığıyla karşılaşacaktır. Minibüs sık sık gelir, sms'de belirtilenlerle aynı değildir
Morshrutka'nın sürücüsüne çok teşekkür ederim (Mercedes - Beyaz 0548). Genci pistte bırakmadığım ve onu yaklaşmakta olan bir yola naklettiğim için. Tanrı ona sağlık versin!
Şoför açıkça hiçbir yere acele etmiyor: bazı köylerde insanları seçiyor ve aşağıdaki yerleşim yerlerine iniyor.
Sadece nakit ödeme, çek, sadece istersen. Dahası, ödeme yolun ortasında, anlaşılmaz bir köyde gerçekleşiyor. Durağın amacı yolculardan ödeme almaktır, peki bu neden biniş sırasında yapılamaz?
Her şey fena değil, minibüsler iyi, insanlarla temas etmesine izin verilmemesi gereken genellikle kaba SÜRÜCÜLER için iki yıldız çekiyorum. Bazen, her yerde olduğu gibi, arabanın iniş için varış saatinden itibaren mücbir sebepler olur.
Hem olumlu hem de olumsuz ifadeler bırakmak istiyorum, lütfen yeni minibüsler verin, yine de uzun bir yol var, iyi bir minibüse biniyordum, eskilerinde son iki kez çok makyaj yapıyorum ve hangi delikte bir gürlemenin durduğu uygun değil. Bugün sebebini açıklamadan uçuşumu ertelediler, değil mi, mümkün mü?
Kocama tren için minibüs rezervasyonu yaptık. İşe giderken yanımda büyük boyutlu bir çanta vardı. Şoför onu minibüse götürmedi. 60'a 40 boyutları hakkında bir şeyler açıklamaya başladım... Çantayı salona koymayı kesinlikle reddetti. Çantayı bırakıp onsuz gitmeni söyledi... Kocamı Gomel'e götürecek bir araba aramak zorunda kaldım...
Taşıyıcının kuralı - tam minibüs gelene kadar burada seyahat etmiyoruz hala çalışıyor. Günü, saati seçersiniz, sipariş verirsiniz, belirlenen zamandan bir saat önce her zaman bir zaman transferi olur, minibüs her zaman doludur, neden normal bir program yapmadığınızı netleştirmezsiniz. Taşıyıcının insanların sadece A noktasından B noktasına değil, aynı zamanda C, D'ye de seyahat ettiğini bilmediği ve çıkış zamanındaki değişimin yolcunun rulet gibi ortaya çıkan daha fazla rotasını etkilediği anlaşılıyor. Bu taşıyıcıyla 10 ay sürdükten sonra bir inceleme yazıyorum. Alternatifi yok, katlanmak zorundasın. Sürücülerle ilgili soru yok, her şey yolunda.
Bu rotayı nadiren kullanıyorum. Ancak her zaman üzücü bir deneyim, bazen gecikmeler, sonra rotaların aktarılması, operatörler tekrar sorduğunuzda beklenmedik bir şekilde cevap veriyor, büyük bir hoşnutsuzlukla cevap veriyorlar…
Hizmetin kalitesi arzulanan çok şey bırakıyor. Bir yıldız, operatörlerinizin çalışmaları söz konusu olduğunda bile çoktur. Cezasızlıklarını hissediyorlar ve bu nedenle başkalarının sorunlarını derinden umursamıyorlar. Bununla ilk defa karşılaşmadım.
Korkunç hizmet! 7.40 saat 10'a kadar çıktık umarım biz oluruz! Acelesi olanları bir binek otomobile naklettiler, geri kalanına gerek yok, Gomel'in başında bıraktılar, çünkü zaten bir taksi çağırabilirsiniz!!!!
Sürekli geç kalıyor veya kırılıyor. Yazar kasa en son kırıldığında, Primostova'da bekledik. Zaten Gomel'de, sürücü tıbbi şehre gitmedi, geri dönüyorlardı. Sonuç olarak dizele geç kaldım. Ve bu ilk kez değil .